Hotel LandKomfort Fetzer

Hotel LandKomfort Fetzer

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor LandKomfort Fetzer voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel LandKomfort Fetzer

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LandKomfort Fetzer in Ingelheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LandKomfort Fetzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.