Hotel Landhaus Schend

24 reviews over Hotel Landhaus Schend in het Nederlands

een aanrader

cees & tiny
18-4-2018

een en al lof ruime schone kamer met balkon en gastvrouw en heer die er alles aan doen om een prettig verblijf te garanderen wij hadden 3 nachten via touroperator geboekt ondanks dat het vrij rustig was tijdens ons verblijf werd er een goed ontbijt en een uitstekend diner voor ons klaar gezet dit verblijf kunnen wij zeker aanraden

Schoon, Attent, Aangenaam, Gemoedelijk

Ron
30-10-2017

Attent, behulpzaam en zorgzaam management en personeel. Er werd veel gedaan om ervoor te zorgen dat we het naar ons zin hadden. Anti allergische dekens en kussens werden geregeld. De kamers waren groot, schoon en comfortabel. Tijdens het ontbijt en diner werd tot onze grote verrassing rekening gehouden met ons voedselallergie. Het ontbijt zeer uitgebreid en alles vers. Simpele, eerlijke gerechten voor diner met verse, lokale producten. Wij hebben echt genoten van de gastvrijheid en service. Echt een hotel zoals je dat wenst en waarbij je het gevoel hebt dat je welkom bent.

Echt Prima!

J.H.Baelemans
17-9-2017

Vriendelijkheid & Gastvrijheid en zeer goede service !!! Mooie omgeving zeker om te wandelen & of dagtochtjes te maken.

Geweldig verblijf gehad.

Versfeld
29-8-2017

Zeer compleet ontbijt. Goed 3 gangen diner. Mooie ruime schone kamers met ruime badkamer. Zeer vriendelijk personeel.

Zeer goed

P. Wiertz
1-6-2017

Alles goed . Alleen bij warm weer misten wij een koelkastje op de kamer!

Oude reviews (archief)

Even heel gezellig en knus familie hotel.

Fam Bijl
16-9-2016

Vriendelijk personeel. Schoon hotel. Eten was goed.. Het dorpje zelf is erg rustig .

7 dagen daar verbleven met 7 personen met halfpension,

ontbijt perfect niets ontbrak er op het zeer uit gebreid buffet,

werd ook steeds gevraagd of er nog wensen waren, avond eten duitse keuken,

met buffet div salades en sausen

kamers met grootte flat tv en balkon zeer ruim, grootte badkamer met doses,

groot tuin terras mooi beplant,kinder speel tuin , leuk gezellig café,

Perfecte gast vriendelijk personeel, ook is er een wellness ruimte,

Dorp zelf heeft fitness route, veel wandel routes,mooie auto en motor routes;

hotel is een aan rader,

Goed hotel. Geen bereik met gsm en wifi matig.

M. Friedrich
27-8-2015

Het is een proper en goed onderhouden hotel.

Rustige ligging in een klein dorpje. Om een stad of bezienswaardigheden te bezoeken moet je al gauw drie kwartier rijden met de auto.

Personeel is zeer klantvriendelijk.

Het gepresenteerde driegangen menu bevat geen culinaire hoogstandjes maar is gewoon goed en genoeg.

Wij hadden bijna nooit bereik met onze mobiele telefoons. De wifi werkte goed op Android maar slecht op ios. Lastig voor wie per se bereikbaar moet zijn.

Heerlijk plekje

Paffen
4-8-2015

Rustig in in de natuur gelegen

prijs-kwaliteit vergeleken Super hotel

simonsliliane
16-9-2014

de eigenaars dragen je op handen,niets is te veel gevraagd,ze staan altijd voor je klaar

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Schend voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Schend in Immerath ( Eifel ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Schend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Schend scoort een 8.94 uit 10 op basis van 24 reviews.