Hotel Kristall

28-4-2011

In een woord Fantasties.

Mooi,schoon,leuk,gezellig,heerlijk eten,

vriendelijk personeel,prachtige omgeving.

Mooie natuur en leuke uitstapje kunnen maken.

Het hotel en vooral het personeel fantastisch

Klaas den Braven
27-6-2009

We waren met een hotelcard, dus betalen alleen ontbijt en avondeten. Ontbijt prima avondeten grote klasse.

Het was zijn geld dubbel en dwars waard. Ook als je er normaal logeert is de prijs/kwaliteit verhouding een 9 waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristall in Idar - Oberstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.