Hotel Grenzbach Mühle

9Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Horhausen (Westerwald)

9Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Grenzbach Mühle

• 9jjohn19-08-2009

Uniek gelegen!

Hotel Grenzbach Mühle ligt aan het eind van een stil weggetje in het beboste dal van het beekje de Grenzbach.Het heeft een serre waar gegeten kan worden,een Biergarten buiten en een grasveld met wat speeltoestellen.Het beschikt over enkele forelvijvers en weides met herten.Er is een mogelijkheid om zelf te vissen op forel.Het is er erg mooi en rustig, je hoort alleen het stromen van de beek.Alle kamers zijn verschillend en zijn fris en schoon.Er is zelfs een hemelbedkamer.Het ontbijt is goed en ruim.De eigenaresse kookt zelf en doet dat erg verdienstelijk.Voor slecht €8,50 extra heb je halfpension waarbij je een hoofdgerecht van de kaart mag kiezen.Er staat zelfs verse forel op de kaart welke uit eigen vijver komt. Het hotel is uitermate geschikt voor rustzoekers en wandelaars en.Westerwald is een mooie streek centraal tussen de Eifel,de Mösel en de Rijn.Op maandag is het rustdag maar in Horhausen,op 2km wandelafstand,zit dan een hele goede Griek(Mykonos).

0 tips over Hotel Grenzbach Mühle

0 vragen over Hotel Grenzbach Mühle