Hotel Grenzbach Mühle

Hotel Grenzbach Mühle

2 reviews over Hotel Grenzbach Mühle in het Nederlands

En nog maar eens een keer geweest.

John Broeders
24-8-2010

Ik ben deze maand nog een keer naar de Grenzbachmuhle geweest en nu op de motor samen met mijn broer. Het was weer geweldig! Wat een rust, wat een mooie omgeving en wat kan die Claudia (eigenaresse) toch heerlijk koken. Ik kan dit toch iedereen aanbevelen als je een keer een paar daagjes lekker wilt eten en wandelen.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uniek gelegen!

jjohn
19-8-2009

Hotel Grenzbach Mühle ligt aan het eind van een stil weggetje in het beboste dal van het beekje de Grenzbach.Het heeft een serre waar gegeten kan worden,een Biergarten buiten en een grasveld met wat speeltoestellen.Het beschikt over enkele forelvijvers en weides met herten.Er is een mogelijkheid om zelf te vissen op forel.Het is er erg mooi en rustig, je hoort alleen het stromen van de beek.Alle kamers zijn verschillend en zijn fris en schoon.Er is zelfs een hemelbedkamer.Het ontbijt is goed en ruim.De eigenaresse kookt zelf en doet dat erg verdienstelijk.Voor slecht €8,50 extra heb je halfpension waarbij je een hoofdgerecht van de kaart mag kiezen.Er staat zelfs verse forel op de kaart welke uit eigen vijver komt. Het hotel is uitermate geschikt voor rustzoekers en wandelaars en.Westerwald is een mooie streek centraal tussen de Eifel,de Mösel en de Rijn.Op maandag is het rustdag maar in Horhausen,op 2km wandelafstand,zit dan een hele goede Griek(Mykonos).

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Grenzbach Mühle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grenzbach Mühle in Horhausen (Westerwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grenzbach Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.