Reviews over Herxheim - Hayna

Eenvoudig in alle opzichten

W.J. Salemans,
    15-3-2018

Om te overnachten is dit de enige mogelijkheid in Herxheim. Bij aankomst dien je de gastvrouw te bellen en dan komt ze met een sleutel. Ze handelt het e.e.a. op een nogal zakelijke manier af. Daarna zie je haar niet meer terug.

De ruime kamer lag op de bovenste verdieping aan de voorzijde van het pand. Veel geluid van verkeer dat door de hoofdstraat raast. Omdat er geen gordijnen hangen blijft het 's nachts licht in de kamer. De tegenover gelegen kerk staat namelijk de hele nacht in de schijnwerpers. 's Morgens begint het luiden van de klokken en het rijden van verkeer al vroeg.

Het ontbijt is in orde.

Badkamer met toilet is klein en er liggen voldoende schone handdoeken. Zeep en shampoo ontbreken, dat doet niet zo gastvrij aan.

In de kamer is alles aanwezig behalve een fauteuil of bank om lekker te zitten. Er staat wel een tafel met 2 houten stoelen.

Per toeval ontdekt - Gelegen in het kleine tabaksdorp Hayna

D. Kenners,
    8-11-2007

Per toeval ontdekt - Gelegen in het kleine tabaksdorp Hayna. Niet echt goedkoop maar voor dit klassehotel zeker niet te duur. Ondanks de grootte (40 kamers) zeer familiale sfeer. Zeer lekkere en trouwens gerenommeerde keuken (1 ster). Vlaamse chef !