Vakantiehuis Haus 'S Hoamatl

6.5Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Hermeskeil (Hunsrück)

Op vakantie geweest naar Haus 'S Hoamatl?

6.5Voldoende

• 4.5Inrichting
  • 5.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Haus 'S Hoamatl

• 7Teun Meijer21-10-2012

Voor wie rust en ruimte zoekt

Huis is al wat ouder en dat is te zien aan de inrichting, dat kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Erg gedateerde inrichting, ook de badkamer. Dat neemt niet weg dat we hier een prima week in hebben doorgebracht. De rust en de ruimte is namelijk geweldig als je niet zo let op de accomodatie. Als je een beetje sportieve uitdaging wil neem je de fietsen mee en fiets je door de bossen omhoog naar Nonnweiler. De overdekte stookplaats bij het terras waar je zelf een kampvuur kan maken is helemaal top, tot laat in de avond hier bij het vuur gezeten met een wijntje in de hand.

Gereisd met partner in september 2011

• 6Peter Hanssen23-10-2010

Vergane glorie

Huis op zich op aardige lokatie, echter slecht onderhouden en slecht gepoetst (ondanks 40 euro schoonmaakkosten). Overal spinnenwebben. Alleen stapelbedden op te kleine kamertjes. Bovenverdieping niet bruikbaar a.g.v. slechte vloer (op plaatsen niet beplankt waardoor vloerbedekking inzakt). Bij gebruik 1e verdieping vallen de lampen beneden bijna van het plafond. Trap naar verdieping is zeer steil (ladder) en smal (ong. 50cm.) Water is niet drinkbaar (zeer sterke ijzergeur en -smaak, zelfs na koken). Water is door ijzer ook bruin van kleur. Douche aanwezig doch geen enkele legionellapreventie, hetgeen eigenlijk wel noodzakelijk is daar het huis soms (heel) lang leeg staat.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

1 tip over Vakantiehuis Haus 'S Hoamatl

• Teun Meijer, 21-10-2012

Fietsen in de omgeving naar bijv. Nonnweiler, boodschappen doe je het beste in de hele grote supermarkt aan de andere kant van Hermeskeil (bij het vliegtuigmuseum in de buurt) maar ook bij de Lidl aan het eind van de weg ri. Hermeskeil kan je goed boodschappen doen. Pas op voor de teken in de bossen!

0 vragen over Vakantiehuis Haus 'S Hoamatl

Vakantiehuis info