Sorteren

Reviews over Helmeroth

Top camping!

SIEBREN
    17-8-2018

Prachtige plek voor natuurliefhebbers en rustzoekers. Vriendelijke Nederlandse eigenaren die je willen helpen als je beste buuren en er plezier in hebben als je van hun plek geniet. Er is mogelijkheid tot een kampvuur, een algemene koelkast en een mooie plek om eventueel ook met een grotere groep droog te kunnen zitten en eten. De omgeving leent zich voor mooie wandelingen of fietstochten, de uitzichten hier zijn prachtig. Een top camping dus!

Camping waar heel veel kan.

ivonne
    9-8-2014

De Nederlandse eigenaren van deze camping zijn heel vriendelijk en hulpvaardig.

Op het kampeerveld is het heerlijk rustig.

De Nister is een leuke speelplek voor kinderen waar ze kunnen kanoën met de gratis kano.

Wij hebben er heerlijk gewandeld m.b.v. kaarten geleend bij de camping

Kleine vriendelijke en schone camping.

MC t Wimke
    7-9-2010

Zijn er met een motorclub geweest. Prima geschikt voor groepen door de mogelijkheid van een kampvuur en aanwezige overdekte zitgelegenheid. De omgeving is geschikt voor wandelen, mountainbiken en motorrijden.

Zeer behulpzame en vriendeijke eigenaren. Sanitair zeldzaam schoon. Jammer dat er geen eetgelegenheid is. Voor groepen wel broodjesservice 's-ochtends. Voor de kinderen veel ruimte om te spelen. Wij komen zeker nog een keer terug!

super gezellig

john
    14-4-2009

zeer leuke en kindvriendelijke camping zeer gast vrije mensen de camping ligt in een heel mooie omgeving aan een rivier waar je kunt kanowe en waar de kinderen lekker in kunnen spellen je mag er ook een kampvuur maken is zeer leuk en mooie en er staan ook veel speeltoestelen en trampolines voor de kinderen je kan er ook heel lekker wandelen door de bergen zo wel lange als korte routes er zijn veel bezienswaardig heden zwembad winkels en vismogelijk heden in de buurt is echt een aanrader was een super gezellige vakantie weer

Wij zij in de meivakantie op deze camping geweest

Judith van Bommel
    29-5-2008

Wij zij in de meivakantie op deze camping geweest.Het is erg echt schitterend.De camping ligt prachtig in een dal en aan een klein riviertje "de Nister",de kinderen hebben er heerlijk in gezwommen en we hebben er heerlijk gewandeld want de bossen zijn prachtig.De kinderen hoefde zich ook niet te vervelen er was een skelter,trampoline rekstokken en een voetbaldoel.

Toen wij er waren werd eer ook nog een zwembad op gezet,het zwembad was ongeveer 360 cm doorsnede en 80 cm diep.Het sanitair zag er prachtig uit erg schoon.Volgens mij waren de douche's en wc's net nieuw.

's Avonds konden lekker wat drinken aan de bar.De eigenaars waren erg vriendelijk en behulpzaam.We hebben er een heerlijke vakantie gehad.We gaan zeker nog een keer terug.