vakantie Heisdorf

Reviews over Heisdorf

Erg stil dorpje in prachtig natuurgebied.

G. Hilberts
    2-11-2014

Heisdorf is erg rustig en klein. Het is een gehuchtje met een aantal huizen en verder niet. Voor winkels en ander vertier moet je echt verderop zijn. De natuur is wel prachtig. Het ligt midden in de Eifel.

Gereisd Met partner in Sun Oct 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Annemieke Smit
    23-9-2014

Heisdorf is een rustig, klein dorpje. Een ideale uitvalsbasis voor wandelingen of toertochten. In de buurt liggen mooie plaatsen als Prum en Schonecken. Centraal gelegen voor veel mooie uitstapjes in de Eifel of naar Luxemburg.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

landelijk en rustig

fam.leenstra
    7-8-2014

persoonlijk vonden wij de omgeving geweldig landelijk gelegen en heerlijk rustig
    geen uitgaans-gelegenheid in heisdorf maar op 5 min.rijden is er een dorpje waar je wat kon gaan eten of drinken kortom een prima plaats om lekker rustig je vakantie door te brengen met heel veel natuur bezien's waardigheden maar ook veel leuke en historische plaatsen in de omgeving

Gereisd Met partner in juli 2014

Rustige plek

T.Slotboom
    9-8-2012

Heisdorf is een heel klein rustig dorpje, van daaruit kun je allerlei dingen ondernemen. Wandelen, autotochtjes maken naar bijv. Trier, Luxemburg of Belgie. In de omgeving is veel bos en je kunt ook een geiser bezoeken. Die spuit om de 10 minuten. Je kunt in Bittburg naar de bierbrouwerij.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gehucht te midden van de natuur.

Henri Vos
    10-8-2009

Heisdorf ligt precies op de top van een ca. 500 meter hoge berg. Hierdoor heb je rondom een prachtig uitzicht op de prachtige natuur. In directe omgeving kun je heerlijk wandelen en veel wild zien. Heisdorf moet het niet hebben van een spetterend uitgaansleven (dat is er niet) maar de rustzoeker kan er zijn of haar hart ophalen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Heisdorf scoort een 9,1 uit 10, op basis van 40 reviews