Aparthotel Eifel Inn

Aparthotel
Aparthotel Eifel Inn
9,5

225 reviews over Aparthotel Eifel Inn in het Nederlands

De ligging en verblijf was fantastisch

Dendas Patricia
7-4-2018

neem stevige wandelschoenen mee want is heel heuvelachtig maar ik heb er heel mooie wandelingen gemaakt

Fantastisch weekend gehad

Dennis en Terry
19-2-2018

Mooi gebied en omgeving voor heerlijke wandelingen.

Mooie nette kamers

En super vriendelijke eigenaren

Aangenaam verblijf

Peter en Caroline
5-2-2018

Aangename ontvangst met welkomstdrankje. Gezellig warme kamer bij aankomst! Standaard ontbijt maar lekker met de meerwaarde van een dagelijks, eigen klaargemaakt broodje. Kamer met terras en een súper uitzicht. Stille omgeving, geen nachtlawaai; straatlawaai van buitenaf. Basic maar zeer netjes

Tip voor de uitbater: voller kussen en warmer donsdeken. Kamers zijn wat gehorig.

Gezellig hotel op schitterend lokatie

Cora Riedijk
4-2-2018

Wij waren hier voor de 2e x met een groep andere husky eigenaren. Henri en Inge zijn zeer gastvrij en zorgen ervoor dat je je echt welkom voelt. Appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien met oa 2 kookpitten, waterkoker, magnetron en koffiezetapparaat. Ontbijt is heel goed verzorgd en Henri weet de mooiste wandelingen voor iedereen...makkelijk en moeilijker. Kortom...wij komen volgend jaar weer naar de Eifel-Inn🤗

Zeer leuk verblijf

Fiona,Dion & Waylon
4-2-2018

Wél goed was de ruime bad- en slaapkamer, de service, hygiëne, het ontbijt en de lieve, meedenkende Henri & Inge. Blijft er dan nog iets over wat niet goed is? Hmm.. lastig. Als ik dan iets moet noemen, is dat de appartementen ietwat gehorig zijn. (Buren)

Mooie, rustige Kerstdagen

André
29-12-2017

Rustig, kleinschalig en schoon. Zeer attente, behulpzame Nederlandse eigenaren. In overleg is veel mogelijk. Prachtige omgeving om te wandelen. Heerlijk ontbijt verkrijgbaar.

Wij hadden een 2-persoons studio. We misten een lamp in de keuken, maar binnenkort wordt deze, met nog wat andere vernieuwingen, gemonteerd:) Verder was alles aanwezig. We hebben heerlijk rustige (weg van alles) Kerstdagen gevierd. Een spontaan ontstaan Kerstdiner was erg lekker en leuk om met 18 onbekende mede- gasten te vieren. Geschikt voor alle jaargetijden, dus we komen zeker nog eens terug. Nan en André

Geweldige ervaring

Giovanni & Chantal
11-12-2017

Heerlijk vermaakt in dit top hotel, met een heerlijk ontbijt en super geadviseerde tochten! In Februari gaan we weer, dus sta te popelen wat ons dan te wachten staat! Mooie omgeving en super mooi uitzicht, ik raad iedereen aan zich naar dit verblijf te verdiepen! Echt super!

Boven verwachting

Danny Wagenmakers
11-12-2017

Boven verwachting, bij aankomst al heel erg meedenkende service, alles word je duidelijk uitgelegd, kamers compleet en er is geen gemis van apparatuur of ruimte.

parkeerplaats voor dus geen gezoek na een parkeerplek.

Super ontbijt en dit geheel na wens hoe laat je dit wil en ook nog ruime keuze.

Wij gaan hier zeker nog nog een keer heen ( heel snel zelfs ).

Ideale plek om te genieten !

Joris
8-12-2017

Tja, wat vond ik niet goed, dat blijft subjectief natuurlijk maar ik kan niks bedenken. Gewoon een top lang weekeinde gehad. Henri en Inge doe hun uiterste best je het naar de zin te maken. Het ontbijt perfect, het appartement brandschoon, prachtige omgeving en Henri kan de mooiste wandelingen in de omgeving aanraden. Top gewoon en ik ben heel erg tot rust gekomen door veel te bewegen en uit te slapen :-)

Super

Melany
7-12-2017

Prachtige natuur ! Gastvrouw en heer waren enorm gastvrij, alles zag er keurig en schoon uit! Gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eifel Inn in Heisdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eifel Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Eifel Inn scoort een 9.53 uit 10 op basis van 237 reviews.