Heilhausen

Reviews over Heilhausen

Hele leuke kindvrindelijke camping

Familie Doorsnee,
    15-8-2012

We zijn net terug van 13 dagen op deze camping. De kinderen hebben heerlijk in het riviertje de Prum gespeeld (met alleen maar Nederlandse kinderen trouwens) en op het grote veld met boomhut. Onze kampeerplek aan de Prum was lekker zonnig en overwegend rustig. Het sanistair is niet supersjiek, maar acceptabel en schoon. De Wifi is zeer onstabiel, maar kost ook maar 6 euro per week. De campingeigenaar Walter is zeer relaxed, maar niet altijd even handig bereikbaar. Hij is er in ieder geval elke ochtend van 8-9 om de broodjes uit te geven die je de dag ervoor besteld hebt. Nergens hangen regels, hier en daar een verzoek (bijv. mbt tot afvalscheiding). We waren wat huiverig over de auto op de camping, maar hier wordt door iedereen goed mee omgegaan. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een heel groot WAUW gehalte

Willem,
    10-12-2010

We hebben kort geleden een jaarplaats op de camping.

En het voeld goed, het is als een warm bad. Leuke en vriendelijke eigenaar die weet wat er van een gastheer verlangd wordt. De camping is schitterend gelegen in een prachtige omgeving. We zijn onze plaats nog aan het opbouwen met heel veel plezier.

Gereisd met partner in oktober 2010

gewoon wauwwwwwww

van bosch julien -volckerijck linda,
    29-3-2010

voor mij een van de betere campings zeker prijs kwaliteit , meer moet da niet zijn zoals wij zeggen , ik heb er alvast mijn vaste stek gevonden ,voor altijd

Gereisd met partner in maart 2010

Fijne "natuurlijke" camping

Margriet Vriens,
    30-8-2008

Gereisd familie in augustus 2008

En kindvriendelijke camping.

Margriet Vriens,
    30-8-2008

Heilhausermuehle is een ideale camping voor natuurliefhebbers die weinig vertier nodig hebben. De sfeer is ongedwongen en ontspannen. Kinderen onder de 10 jaar vermaken zich hier prima met fossielen zoeken, kampvuur maken, wandelen, in de zandbak spelen etc. Ook kinderen boven de 10 bleken zich goed te amuseren in deze natuurlijke omgeving. En de taartjes bij de supermarkt zijn zalig!

Gereisd familie in augustus 2008
Heilhausen scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews