Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Duitse regio Rheinland-Pfalz vind je Moselhöhe. Verblijf hier op een ruime, schaduwrijke campingplaats met uitzicht op het Moezeldal. Ook vind je hier een klein zwembad voor verkoeling. Het brood van de bakker ligt elke ochtend vers voor je klaar. Camping Moselhöhe is een kleinschalige camping gelegen in Heidenburg.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Moselhoehe voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

92 Reviews over Moselhoehe

• 7Douwe6318-08-2022

Rustige camping

Camping ligt niet aan de Moezel, die is een kwartier rijden met de auto. Omdat de camping op grote hoogte ligt, heb je een mooi uitzicht over de groene bossen en gele velden van de omgeving. Caravans moeten verplicht op door eigenaren bepaald deel van de (grote) plaatsen staan. Slim, want zo heeft iedereen panoramauitzicht. Enige wat je hoort is de wind. En een af en toe een overkomend vliegtuig. Terrein wordt, net als sanitair, goed onderhouden . Veel wandelpaden in omgeving. Geen echt zwembad, maar een klein, plastic plonsbad om snel even af te koelen. Er is al veel geschreven over eigenaren. Dat zijn geen lachebekjes inderdaad. Maar ook geen ‘monsters’. Vragen worden vriendelijk beantwoord. Alleen willen zij graag een camping runnen waar een aantal regels gelden. Hou je van ‘rust, reinheid en regelmaat’, dan heb je zeker een mooie tijd op deze camping.

• 10Tinie v.d.Wildenberg15-09-2021

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi uitzicht, zeer rustig, schoon sanitair, restaurant met heerlijk eten, maar bovenal zeer hulpvaardige eigenaars die mij na de crash met de Eriba de hele dag hebben bijgestaan, allerlei zaken hebben geregeld, de caravan naar de camping hebben gesleept enz.enz. Wat had ik zonder hen moeten beginnen? Bedankt, Erik en Monique. Jullie zijn top.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Ivo11-09-2021

Fantastisch! Wat een rust, wat een uitzicht!

Dit is een camping voor rustige mensen die van kamperen en de natuur houden! We verbleven hier van 15/08/2021 tot 22/08/2021 de camping was voor 90% volzet en toch heerste er een ongelofelijke rust en stilte, zelfs de talrijk aanwezige honden lieten zich niet horen! We kregen van de vriendelijke eigenaar een mooie plaats vooraan op de camping met een adembenemend uitzicht.We hebben veel in onze stoeltjes gezeten om van dat uitzicht te genieten(behalve in Noorwegen nooit meegemaakt!)Het sanitair was naar behoren en netjes.Het restaurant(je) heeft geen 3 sterren maar serveert eenvoudige lekkere maaltijden voor die prijs zeker O.K.Zwembadje is klein en bovengronds en wordt weinig gebruikt (er was ook geen hittegolf in die periode)Het dorpje Heidenburg (250m van de camping) stelt niet veel voor maar voor wandelaars is er natuur in overvloed.Naar deze camping komen we zeker terug!!!

• 8fam. Koje08-09-2020

Prima camping!

Hier twee weken gestaan met de kids. Plus- en minpunten:

• Speeltuin is leuk voor de kids. Is ook lekker ruim en weg van de paden, dus geen last van auto's.
    • Prima sfeer! Zoals veel Duitse campings zijn ook hier seizoensplekken, maar de bouwwerken zijn erg netjes en lijken tenminste nog ergens op een caravan.
    • Plekken zijn lekker ruim(100m2) en afgebakend met hegjes.
    • Nederlandssprekende eigenaren/beheerders die behulpzaam en vriendelijk zijn.
    • Sanitair is prima schoon, genoeg toiletpapier en de capaciteit was voldoende, zelfs al waren er hokjes afgesloten vanwege de 1,5m regel.
    • Zwembad is niet groot, maar wordt goed schoongehouden, en is prima voor een frisse duik. Niet geschikt voor baantjes trekken.

• Sommige speeltoestellen mogen wel vervangen worden, vanwege uitstekende spijkers en scherpe randen.
    • Jammer dat je bij het restaurant geen eten kan afhalen om het bij je caravan op te eten.
    • broodjesservice best aan de prijs.
  • 9Rolf tenH22-10-2019

Prachtig uitzicht

Gevlucht van de drukke campings direct aan de Moezel. Mozelhohe stond ook op ons lijstje (getipt door buren). Deze camping ligt ruim 400m hoog. Na een blik op deze camping direct geboekt. Wat een adembenemend uitzicht en een prettige sfeer. Grote plekken, subtiel met beplanting gescheiden. 6 nachten gebleven. Aardige eigenaars. Sanitair wat gedateerd, maar schoon. Heerlijke verse broodjes op bestelling. Jammer dat de slagboom van de camping dicht gaat tussen 13 en 15 uur. Dus buiten de camping parkeren als je rond die tijd iets wil ondernemen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Ton en Marjolein27-08-2019

Fantastische plek met gezellige eigenaren

De camping is heel mooi gelegen en de eigenaren zijn heel vriendelijk. Je mag zelf een plek uitzoeken en krijgt ook advies om een juiste keuze te maken. Het eten van kok Monique is het lekkerste wat we tijdens deze vakantie gegeten hebben.

• 8Mark19-08-2019

Aanrader

Wij hebben op deze camping een fijne week gehad. We kregen bij aankomst de keuze uit de gereserveerde kampeerplaats of een tentplaats op een veld vooraan op de camping. Wij kozen voor de tweede optie, een mooie plek met fraai uitzicht. Camping-eigenaren zijn erg vriendelijk, we hebben ons echt welkom gevoeld.
    Je kunt 's avonds een hapje eten op de camping, helemaal prima. In de omgeving gefietst, gewandeld en Trier bezocht. Voldoende mogelijkheden. Kortom, wat ons betreft is deze camping een aanrader!

• 6F17-08-2019

Niet met kinderen

Er is wel zwembad Rond 3 meter Erg koud Voor kinderen is er een speeltuin maar als slecht weer is zou er een hutje kunnen zijn Mis de charme van kamperen Doordat er jaarplaatsen zijn en overal staan krijg je geen gezellig gevoel ook omdat deze lang kampeerders er bijna niet waren Tafeltennistafel stond kapot geparkeerd tegen de muur Zou wel leuk zijn Als het regent en je hebt binnentent heb je waterbed

• 5Eetgelegenheden
  • 8Martijn08-08-2019

Fantastisch verblijf

Fijne terrassen camping met mooi uitzicht. Ruime plekken en je staat niet dicht op elkaar. In het restaurantje kun je heerlijk eten. Prima gelegenheid om te douchen en af te wassen. Douche gaat vrij snel uit. In kader van waterbesparing prima, maar handig is anders. Geen gedoe met muntjes voor warm water. Zwembad is met name om even af te koelen.

• 8Huizenga08-08-2019

Mooi rustig gelegen

Rustige camping. Mooi gelegen met mooi uitzicht. Sanitair verouderd maar schoon. Plekken zijn groot en bieden allen uitzicht. Zwembad stelt niets voor. Van het eten hebben we geen gebruik gemaakt op de camping. Nadeel is dat je met fiets niet zo even ergens heen gaat. De camping ligt wat hoger (200 meter hoger dan plaatsen Leiwen en Trittenheim) en de klim is pittig. Campingeigenaar Erik is vriendelijk en behulpzaam.

Camping Moselhoehe info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar