Camping Schinderhannes

Camping Schinderhannes
7,9

45 reviews over Camping Schinderhannes in het Nederlands

Nog steeds een fijne doortrekcamping

Albert
22-10-2017

Hoewel voor velen te dicht bij NL gelegen om hier al voor de doorreis te overnachten deden wij het om "strategische" reisredenen voor onze caravanreizen met de kinderen naar Italië vele jaren tussen 1995 en 2008. Dan konden we weer op tijd stoppen in Altdorf aan de voet van de Gotthard en de volgende ochtend vroeg vertrekken. Daardoor nooit in de ellenlange files hoeven staan, die zich vanaf pakweg 10:00u voor de tunnel ophoopt. Na 10 jaar kwamen mijn vrouw en ik weer eens langs bij Schinderhannes op doorreis. Het bleek dat werkelijk alles nog was als toen. Misschien is de camping niet meer van deze tijd, maar alles was bijzonder schoon en heel, sanitair voorzien van zeep, wc-papier en heet water. Gewoon ouderwets goed nog. OK, het restaurant is simpel met veel schnitzelvarianten, maar goedkoop en prima te eten. De kids vonden het altijd een feest. En hele vriendelijke mensen, altijd gezellig aan de bar. De weg door Palzfeld is beroerd, de slechtste delen zijn enkel provisorisch gerepareerd. Maar dat geldt voor alle straten in de gemeente. Rustig rijden dus. Ideale plekken voor doorreizers, je kunt aangehaakt blijven. Maar zeker ook te doen voor een paar daagjes als je Koblenz en de mooie omgeving wilt verkennen. Verwacht geen luxe, gewoon simpel maar goed. Wij komen zeker nog terug de komende jaren.

Speciaal vlak terrein voor doortrekkers met electra en waterkraan vlakbij. Restaurant heeft goede maaltijden, de broodjes in de ochtend zijn prima en het sanitair is goed en schoon. Het parkachtige kampeerterrein zelf met een meertje midden in, is prima om een wandeling te maken.

Leuke verrassing

Danny
2-1-2017

We waren op zoek naar een camping in de Moezelstreek. De enige geopende camping in Cochem was voor ons geen optie dus zochten we naar een camping tussen de Moezel en de Rijn. We waren op zoek naar camping Am Muhlenteich die we helaas niet vonden. Tijdens onze zoektocht zijn we op deze camping terecht gekomen. Het was een leuke verrassing. De camping was zeer verzorgd, een wandeling op de camping was zelfs al leuk om te doen. Licht glooiende en verzorgde plaatsen. Verouderd maar proper en verwarmd sanitair. Het restaurant was gesloten. Goed gelegen nabij de snelweg. Perfect als uitvalsbasis voor zowel de Moezel als de Rijn te bezoeken. Zeer goede voorzieningen voor doortrekkers. Aanrader is ook wijnboer Philippsmuehle in Sankt Goar. Een van de weinige plekken waar we in november nog lekkere wijn konden proeven. Heel gemoedelijk en gastvrij! Tijdens het seizoen heeft Philippsmuehle ook een winkeltje rechtover Loreley, gelegen op de parking.

Oude reviews (archief)

Super voor op de terugweg!

Peter
15-8-2016

Op de terugreis van zomervakantie en wintersport overnachten wij hier altijd. Op de heenweg vind ik het te dichtbij en rijden we dus verder.

Maar ideaal om op het eerste veld te kunnen staan, caravan nog aangekoppeld en weg te kunnen wanneer je wilt. Toegangsweg naar de camping is waardeloos. Maar dat is al minimaal 10 jaar zo.

Restaurant is ons maar 1x echt tegengevallen. Mochten toen niet van de kaart eten, maar moesten van een buffet eten. En dat was niet best.

Verwacht geen culinaire hoogstandjes uit de keuken, maar over het algemeen is het eten meer dan prima.

Sanitair is zeer gedateerd maar wel schoon.

De speeltuin midden op de camping is ook wat verouderd en zo te zien word daar weinig tot geen onderhoud meer aan gedaan. Ook het gras stond er toen ik er afgelopen vrijdag was erg hoog.

Prima doortrekcamping

M Smit
6-8-2016

We hebben hier een nachtje op doorreis gestaan. We hebben gekozen voor een mooie grasveldje en hebben daar heerlijk rustig gestaan. Het sanitair was schoon en prima in orde. De weg naar de camping is inderdaad heel erg slecht. Rustig rijden dus.

Fijne camping wij komen al 14 jaar

Fam.van.keppel
31-7-2016

De camping en sanitair en restaurant

De weg naar de camping is in een zeer slechte staat vol met gaten en dat kosten banden Let op

De richtprijs volgens de site is 22,50 en wij betaalde in Juli 26,00 dat vind ik wel veel De camping baas is een oplichter betrefd zijn prijs

Terwijl wij een nacht in Juni zijn geweest betaalde we 17,00

Alles met 2 personen en caravan

veel beter geworden !

plugge j.e.a.
5-7-2016

Uit nood wegens wateroverlast kwamen we dit jaar toch weer bij Schinderhannes terecht ondanks dat we ons voorgenomen hadden er nooit meer te komen.Wat een aangename verrassing stond ons te wachten.Na drie jaar achtereenvolgens slecht gegeten te hebben was het eten dit jaar zowel op de heenreis als terug bijzonder lekker en zeker niet duur.

Als er kritiek geleverd moet worden is dat over de toegangsweg waarvan het asfalt

( al jaren ) erg beschadigd is.

Als dat is verholpen spreken wij over een ideale doortrekcamping.

Personeel bij de receptie is vriendelijk. Op de camping kun je eventueel aangekoppeld blijven staan stroom-en wateraansluiting is er voldoende.

Sanitair is prima.

Maar tja wat te zeggen van het restaurant de kwaliteit kan ik niet beoordelen, ben geen slager, maar verder nee het vet waarin vlees gebakken wordt is misschien hetzelfde dan waar men ook vis in bakt? Ik weet het niet, nee niet mijn smaak.

Op het terras kun je redlijk goed zitten maar helaas, wanneer er verder geen gasten komen is het bijzonder ongezellig.

Al met al komen wij hier niet meer terug en zeker niet om een paar dagen te staan.

Vrije camping met goed restaurant

Els Gerits
16-5-2016

Sanitair was niet modern maar zeer proper en lekker warme douches. Ook om de vaat te doen was het water heet! Bij aankomst vriendelijk onthaal, kan zelf plek uitzoeken, plaatsen zijn groot en je staat er vrij en niet hutje mutje. Kort bij de A61, camping staat goed aangegeven. Restaurant prijs kwaliteit in orde, hebben gebruik gemaakt van 2 keer het dag menu en dat was goed en goedkoop. Broodjes service bij de camping, voor de honden in de omgeving wandelroutes. Wij gaan zeker nog eens terug. Prijs = Acsi kaart prijs zonder nog extra kosten. Vertrekken voor 13u00 is ook relax anders 1/2 dag bij betalen.

We hebben hier een nachtje aangekoppeld gestaan en lekker gegeten in het restaurant. Prima en niet duur. Prima schoon sanitair, vriendelijke mensen. De volgende ochtend ging de slagboom niet open, de dame in de receptie hield iedereen die wegging tegen. Wat bleek, ik had in het restaurant mijn betaalpasje in de pinautomaat laten zitten. Aangezien zij niet wist waar wij stonden (je kunt overal gaan staan) hield zij iedereen die wegging tegen om te informeren hoe zij heetten en kreeg ik zodoende mijn nog niet gemiste pasje terug. Klasse!!!!!!!!!!.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schinderhannes in Hausbay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schinderhannes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schinderhannes scoort een 7.9 uit 10 op basis van 48 reviews.