Camping Schinderhannes

Goed restaurant voor klein budget

Geert Warris,
2-10-2018

Nieuwe eigenaar die enorme inzet toont

eens leuk .. nu nooit meer

Bart,
9-9-2018

wij komen hier al jaren … what you see is what you got

simpel maar alles is schoon / netjes / eten voldoet prima na lange rit.

Sinds dit jaar nieuwe camping eigenaar .. hebben nog nooit een camping gerund en dat merk je aan alles

dochter bemant de receptie .. weet niets / snapt niets

Acsi prijzen van 17 euro naar 20 euro

Bij de brood bestelling was bij ons de hoeveelheid van 4 stuks doorgekrast naar 1

we moesten maar even wachten tot de nieuwe broodjes er waren (terwijl we op punt van weggaan stonden) hierover dus een opmerking gemaakt, welke niet in dank werd afgenomen, campingeigenaar kwam even verhaal halen … eindigend met de woorden dat we hier dan maar niet meer moesten komen om ergernis aan beide zijde te voorkomen… Toen wij aangaven dit ook niet meer te zullen doen, antwoordde hij met de woorden Got sei dank ..

voor ons noooit meer Schinderhannes …

Even wennen maar fantastisch,

Hr en Mevr. Visser,
2-8-2018

Ingang een wijds geasfalteerde slechte weg (met slagboom), zoals de hele camping. We hadden zoiets van waar zijn we in hemelsnaam terecht gekomen! Toch een hele mooie, zelfuitzoek plek gevonden op keurig onderhouden groen gras. Toilet ruimten mooi gebouw. Binnen keurig schone toiletten prachtig betegeld. Wasbakken prima evenals het water. Echter.....alles uit de jaren 60. Voor die tijd ze zeer lux. Voor heden totaal ouderwets. Persoonlijk vonden het nog steeds erg mooi, grote ramen, travertin vensterbanken. Het T.gebouw zag er uit als een bungalow. Mooie borders er omheen. De camping zelf was nog in verouderde staat wat onderhoud betreft moet er veel aan gedaan worden. Nieuwe camp.baas is er hard mee bezig!! Het is een oud boscamp Alles wordt nog verbetert. Restaurant serveert snackbar prod. maar vers. Prachtige plaatsen. Grote (zwem)vijver. Grote oude bomen overal, veel schaduw. Vaste staanplaatsen goed verzorgd. Heel veel ruimte!

Voor nood nog een optie maar verder geen aanrader

Misteryguest,
7-7-2018

Echt een doortrek camping met ossi uitstraling waar de tijd 30 jaar heeft stilgestaan. Ongastvrije receptie en idem restaurant met ongezellig buiten zitje tegen hek en parkeerterein.

Nog steeds een fijne doortrekcamping

Albert,
22-10-2017

Hoewel voor velen te dicht bij NL gelegen om hier al voor de doorreis te overnachten deden wij het om "strategische" reisredenen voor onze caravanreizen met de kinderen naar Italië vele jaren tussen 1995 en 2008. Dan konden we weer op tijd stoppen in Altdorf aan de voet van de Gotthard en de volgende ochtend vroeg vertrekken. Daardoor nooit in de ellenlange files hoeven staan, die zich vanaf pakweg 10:00u voor de tunnel ophoopt. Na 10 jaar kwamen mijn vrouw en ik weer eens langs bij Schinderhannes op doorreis. Het bleek dat werkelijk alles nog was als toen. Misschien is de camping niet meer van deze tijd, maar alles was bijzonder schoon en heel, sanitair voorzien van zeep, wc-papier en heet water. Gewoon ouderwets goed nog. OK, het restaurant is simpel met veel schnitzelvarianten, maar goedkoop en prima te eten. De kids vonden het altijd een feest. En hele vriendelijke mensen, altijd gezellig aan de bar. De weg door Palzfeld is beroerd, de slechtste delen zijn enkel provisorisch gerepareerd. Maar dat geldt voor alle straten in de gemeente. Rustig rijden dus. Ideale plekken voor doorreizers, je kunt aangehaakt blijven. Maar zeker ook te doen voor een paar daagjes als je Koblenz en de mooie omgeving wilt verkennen. Verwacht geen luxe, gewoon simpel maar goed. Wij komen zeker nog terug de komende jaren.

Speciaal vlak terrein voor doortrekkers met electra en waterkraan vlakbij. Restaurant heeft goede maaltijden, de broodjes in de ochtend zijn prima en het sanitair is goed en schoon. Het parkachtige kampeerterrein zelf met een meertje midden in, is prima om een wandeling te maken.

Leuke verrassing

Danny,
2-1-2017

We waren op zoek naar een camping in de Moezelstreek. De enige geopende camping in Cochem was voor ons geen optie dus zochten we naar een camping tussen de Moezel en de Rijn. We waren op zoek naar camping Am Muhlenteich die we helaas niet vonden. Tijdens onze zoektocht zijn we op deze camping terecht gekomen. Het was een leuke verrassing. De camping was zeer verzorgd, een wandeling op de camping was zelfs al leuk om te doen. Licht glooiende en verzorgde plaatsen. Verouderd maar proper en verwarmd sanitair. Het restaurant was gesloten. Goed gelegen nabij de snelweg. Perfect als uitvalsbasis voor zowel de Moezel als de Rijn te bezoeken. Zeer goede voorzieningen voor doortrekkers. Aanrader is ook wijnboer Philippsmuehle in Sankt Goar. Een van de weinige plekken waar we in november nog lekkere wijn konden proeven. Heel gemoedelijk en gastvrij! Tijdens het seizoen heeft Philippsmuehle ook een winkeltje rechtover Loreley, gelegen op de parking.

Super voor op de terugweg!

Peter
15-8-2016

Op de terugreis van zomervakantie en wintersport overnachten wij hier altijd. Op de heenweg vind ik het te dichtbij en rijden we dus verder.

Maar ideaal om op het eerste veld te kunnen staan, caravan nog aangekoppeld en weg te kunnen wanneer je wilt. Toegangsweg naar de camping is waardeloos. Maar dat is al minimaal 10 jaar zo.

Restaurant is ons maar 1x echt tegengevallen. Mochten toen niet van de kaart eten, maar moesten van een buffet eten. En dat was niet best.

Verwacht geen culinaire hoogstandjes uit de keuken, maar over het algemeen is het eten meer dan prima.

Sanitair is zeer gedateerd maar wel schoon.

De speeltuin midden op de camping is ook wat verouderd en zo te zien word daar weinig tot geen onderhoud meer aan gedaan. Ook het gras stond er toen ik er afgelopen vrijdag was erg hoog.

Prima doortrekcamping

M Smit
6-8-2016

We hebben hier een nachtje op doorreis gestaan. We hebben gekozen voor een mooie grasveldje en hebben daar heerlijk rustig gestaan. Het sanitair was schoon en prima in orde. De weg naar de camping is inderdaad heel erg slecht. Rustig rijden dus.

Fijne camping wij komen al 14 jaar

Fam.van.keppel
31-7-2016

De camping en sanitair en restaurant

De weg naar de camping is in een zeer slechte staat vol met gaten en dat kosten banden Let op

De richtprijs volgens de site is 22,50 en wij betaalde in Juli 26,00 dat vind ik wel veel De camping baas is een oplichter betrefd zijn prijs

Terwijl wij een nacht in Juni zijn geweest betaalde we 17,00

Alles met 2 personen en caravan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schinderhannes in Hausbay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schinderhannes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.