Hotel Wasgau

7.4Goed

• Sauna

37 reviews over Hotel Wasgau

• 8Dini Horstman-Brummel19-03-2017

Prima Hotel, ligging dicht bij het station

Prima wandelgebied, geen fiets meenemen (te steil)

Gereisd met partner in mei 2016

• 6Bert13-09-2015

Niet meer

Hotel Wasgau is een wat gedateerd hotel. Dat is geen probleem. Je doet 's nachts je ogen toch dicht. Het is redelijk schoon, maar niet superfris, zeker de badkamer niet. Wat eten betreft is het wel matig. Twee in de week een saladebuffet is toch niet te veel? Op vrijdag morgen was er zelfs om halfnegen (vers) geen brood meer. Het personeel? Och ze halen de schouders op en kieperen twee zakken met oud, zuur, brood in de mand en daar doe je het maar mee. Het personeel is echt niet vriendelijk te noemen.. Maar de omgeving van Hauenstein maakt alles goed.

Gereisd met partner in september 2015

• 8annemarie_nl28-12-2014

Zeer vriendelijk personeel!

De kamer die ik kreeg was werkelijk kolossaal, ik heb als alleenreizende nog nooit zo'n grote kamer gehad. Hij werd zeer schoon gehouden en alles was in goede staat. Het personeel krijgt een 10, ik heb alleen maar vriendelijkheid, welwillendheid en hoffelijkheid ondervonden, en de medewerkers waren met plezier bereid om extra moeite te doen als je vragen had of hulp nodig had. Voor wandelaars is er veel gelegenheid om mooie wandelingen in de omgeving te maken. Het eten was goed, maar niet veel bijzonders.

Alleen gereisd in december 2014

• 9G. lodewijk10-12-2013

Meer dan tevreden!

Waren hier in dec. en hebben meerdere kerstmarkten in de omgeving bezocht, ook een dagje Heidelberg was een voltreffer. Omdat het zwembad niet gebruikt kon worden, konden we gratis naar het zwemparadijs in het plaatsje Dahn, zeker een aanrader. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. De kamers waren mooi groot, maar wel gedateerd. Werden echter iedere dag schoon gemaakt en de bedden waren prima! Men is bezig met het renoveren van de kamer. Op 6 dec. was er 's morgens bij het ontbijt, voor iedereen, een verrassing, een ontzettend leuke geste.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8Hans en Leny van Rossum14-10-2013

Prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Het hotel is inderdaad toe aan een opknapbeurt maar waar het ons om ging waren de kamers en het eten. De kamers waren prima, schoon en met fijne bedden. We hebben heerlijk geslapen. De kamers werden elke dag mooi schoon gemaakt. Het ontbijt was fantastisch. Heerlijke verse bolletjes en voldoende beleg, maar ook div. yoghurts. Het buffet 's avonds was meer dan voldoende en van zeer goede kwaliteit. Zeker gezien het bedrag dat we hebben betaald hebben wij vier fijne dagen in het hotel doorgebracht. Wat wil een mens nog meer. Je hebt nu eenmaal altijd zeurpieten die voor een dubbeltje op de eerste rand willen zitten.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 3Jo Bertholet23-09-2013

dit nooit meer

Landhotel Wasgau in Hauenstein is duidelijk gedateerd. vloeren op benedenverdieping zijn rot en vermolmd, dit wordt gecamoufleerd door dik tapijt. zwembad is zonder nadere aankondiging gewoon dicht, wifi (tegen betaling) is gewoon al geruime tijd niet beschikbaar een enorme teleurstelling die wij nooit meer wensen mee te maken.

Gereisd met partner in september 2013

• 5S.P. van der Pol07-09-2013

Dit geen tweede keer.

Groot minpunt waren het ontbijt (zeer eenvoudig) en het diner c.q. "warme hap"; haast geen keus en het warme eten was zo nu en dan "op". De kamer schoon, maar zeer gedateerd. Het bed was goed, maar de vloerbedekking lag in plooien en is valgevaarlijk voor ouderen. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Donkers09-05-2013

voor een paar extra dagen weg: top

Voor een goede 200 euro zaten we hier vier nachten op half pension basis. Het eten is zoals thuis. 's avonds boontjes, aardappelen en een stukje vlees. Dat idee. Niet bijzonder dus, maar als je het wegzet tegen de prijs, is het zeker niet slecht. Een dikke voldoende dus. Voor de kinderen is er in de omgeving voldoende te doen. Erg leuke "gratis" grote speeltuinen zijn er in de buurt. Als je een paar dagen extra op vakantie wilt tegen niet te veel kosten is dit een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8G.Smink09-05-2013

Value for money

Vijf dagen halfpension voor nog geen 200 euro. Een prijs waarvoor je nog geen twee keer duur uit eten kunt. Een keurig hotel, een kok die met bescheiden middelen dagelijks een leuke maaltijd wist te serveren, personeel dat zich de benen uit het lijf loopt en de kamer dagelijks keurig op orde maakt! Veel waar dus voor weinig geld. Logisch dat het hotel niet kan concurreren met sterrenrestaurant of vijf sterrenhotels. Een schitterende regio bovendien met mogelijkheden tal van interessante steden te bezoeken

Gereisd met partner in mei 2013

• 7wim van zonneveld05-05-2013

goed hotel/eten/personeel

we zijn hier een paar dagen geweest. het hotel is een beetje oud-bollig, maar past in de streek. het personeel is bijzonder aardig. we hadden half pension, en het ontbijt en diner waren goed. zeker het avond eten was bijzonder lekker. de kamers zijn schoon. evenals douche/sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Hotel Wasgau info