Reviews over Hauenstein

Prima Hotel, ligging dicht bij het station

Dini Horstman-Brummel,
    19-3-2017

Prima wandelgebied, geen fiets meenemen (te steil)

Zeer vriendelijk personeel!

annemarie_nl,
    28-12-2014

De kamer die ik kreeg was werkelijk kolossaal, ik heb als alleenreizende nog nooit zo'n grote kamer gehad. Hij werd zeer schoon gehouden en alles was in goede staat. Het personeel krijgt een 10, ik heb alleen maar vriendelijkheid, welwillendheid en hoffelijkheid ondervonden, en de medewerkers waren met plezier bereid om extra moeite te doen als je vragen had of hulp nodig had.

Voor wandelaars is er veel gelegenheid om mooie wandelingen in de omgeving te maken. Het eten was goed, maar niet veel bijzonders.

Meer dan tevreden!

G. lodewijk,
    10-12-2013

Waren hier in dec. en hebben meerdere kerstmarkten in de omgeving bezocht, ook een dagje Heidelberg was een voltreffer. Omdat het zwembad niet gebruikt kon worden, konden we gratis naar het zwemparadijs in het plaatsje Dahn, zeker een aanrader.

Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. De kamers waren mooi groot, maar wel gedateerd. Werden echter iedere dag schoon gemaakt en de bedden waren prima! Men is bezig met het renoveren van de kamer.

Op 6 dec. was er 's morgens bij het ontbijt, voor iedereen, een verrassing, een ontzettend leuke geste.

Prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Hans en Leny van Rossum,
    14-10-2013

Het hotel is inderdaad toe aan een opknapbeurt maar waar het ons om ging waren de kamers en het eten. De kamers waren prima, schoon en met fijne bedden. We hebben heerlijk geslapen. De kamers werden elke dag mooi schoon gemaakt. Het ontbijt was fantastisch. Heerlijke verse bolletjes en voldoende beleg, maar ook div. yoghurts. Het buffet 's avonds was meer dan voldoende en van zeer goede kwaliteit. Zeker gezien het bedrag dat we hebben betaald hebben wij vier fijne dagen in het hotel doorgebracht. Wat wil een mens nog meer. Je hebt nu eenmaal altijd zeurpieten die voor een dubbeltje op de eerste rand willen zitten.

voor een paar extra dagen weg: top

Donkers,
    9-5-2013

Voor een goede 200 euro zaten we hier vier nachten op half pension basis. Het eten is zoals thuis. 's avonds boontjes, aardappelen en een stukje vlees. Dat idee. Niet bijzonder dus, maar als je het wegzet tegen de prijs, is het zeker niet slecht. Een dikke voldoende dus. Voor de kinderen is er in de omgeving voldoende te doen. Erg leuke "gratis" grote speeltuinen zijn er in de buurt. Als je een paar dagen extra op vakantie wilt tegen niet te veel kosten is dit een aanrader.

Hauenstein scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews