Pension Weinhaus Ibald

1 review over Pension Weinhaus Ibald in het Nederlands

wijnproeverij met kamers boven

brenda
10-6-2011

fijne plek en aardige mensen. de kamers was prima, met mooie badkamer en goed hang en sluitwerk. erg schoon. het eten bestaat uitsluitend uit een kleine kaart. de wijn is een aanrader. mooi wandelgebied in de omgeving, maar je moet een auto mee hebben.

Gereisd Met partner in juni 2010

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Weinhaus Ibald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Weinhaus Ibald in Hatzenport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Weinhaus Ibald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.