7,5

Weer vandaag3°-3°

2 reviews over Hotel Thomas in het Nederlands

Prima overnachtingsplek

menm, 9-8-2011

Wij hebben hier overnacht voor we doortrokken naar Frankrijk. De omgeving hebben we dus niet gezien. Het hotel heeft een terras en een 'biergarten'. Bij gebrek aan kinderfaciliteiten voldeed deze tuin prima om onze dochter (1 jaar) even de benen te laten strekken. Het hotel is niet gericht op kinderen, maar ze zijn erg bereid om te helpen met een kinderstoel of opwarmen van een potje. De kamers zijn voldoende ruim en hebben lekkere bedden. Het ontbijt is prima. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

Hotel Thomas is gelegen in de Vulkaan Eifel, plaatsen als Cochem en Trier maar ook Luxemburg zijn vanaf hier goed bereikbaar. Wij zijn 5 dagen met onze toermotor er opuit geweest. Hotel Thomas was voor onze een prima uitvalsbasis.

lekker rustig gelegen met goede service en geweldig eten.

Ook voor wandelaars en fietsers is het hier goed vertoeven.

Buiten een prachtig varieerend en glooiend landschap heb je hier kastelen, ruines en vulkaanmeren. Ook de moezel is de mooi om langs te rijden met auto, motor of fiets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thomas in Hasborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thomas scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.