Vakantiepark Center Parcs Eifel ***

7,1

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Eifel voor je op een rij gezet:

103 tips over Vakantiepark Center Parcs Eifel

Danielle, 22-8-2016
Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving ! als je het park verlaat heb je in het plaatsje een goed restaurant ( Am Knatterberg) waar je heerlijk kunt eten !
Tamara, 24-7-2016

Nürnburgring (op zondag broodjes meenemen en langs 1 van de vele plekjes naar de auto's kijken op de 'oude' baan)

Bij het museum van de Nürnburgring kan je een kaartje kopen van €2,00 pp voor de tribune van de nieuwe baan.

DeSmitjes17, 4-8-2015
Buiten het Park eten. Alles gaat vroeg dicht en het is duur en zeer eenvoudig.

E, 20-7-2015
Wildpark Daun. Mooi, niet duur en een leuke speeltuin met terras aan het eind van het park. Voor lekker en goed eten kun je in t dorp zelf naar Am Knassenbarg. Bij mooi weer is in Gerolstein een mooi buitenzwembad.
willy.lavrijsen, 11-7-2015

neem wc papier mee

denk er aan alle drankverpakking zijn met statiegeld,dat komt in belgie ook

Fam. Philippart, 11-7-2015

Aanrader:

Om Cochem, Daun, Bernkastel en Koblenz te bezoeken.

Imb, 6-7-2015
Al de huisjes in het oude gedeelte van het park renoveren en alles in huisje moderniseren. Bezoek Cochem, een geweldig stadje, ontzettend gezellig en knus. Goede restaurants!
Sandra, 27-6-2015
Bij mooi weer een dagje naar Cochem. Voor een paar uurtjes plezier : Dierenpark Daun, Restaurant Am Knattenberg in het dorp zelf, goed eten en niet duur.
Kim, 24-6-2015
Stad Cochem en de 3 vulkaanmeren zijn echt een must om te bekijken. In twee van deze vulkaanmeren kan tegen betaling in gezwommen worden.
Gerard, 21-6-2015
Wandeling in de bossen onderaan bij de Heilbachsee en bezoek een Cochem.

Onze bezoekers bekeken ook: