Camping Der Lindelgrund

Camping Der Lindelgrund
8,6

6 tips over Camping Der Lindelgrund

postbode30, 4-8-2015
uitstapjes aan de Rijn zijn leuk. Verder het natuurbad in Bingen. Rotenfals is ook mooi
Peggy, 7-7-2015
in de buurt zijn leuke dorpjes met heerlijke restaurantjes. Voor ieder wat wils. De rondvaart vanaf Bingen/Rudesheim am Rhein is goed te doen. Ook de korte wandeling (half uurtje) naar de "Felsenermitage" vanaf de camping is een interessante uitspatting.
Hans, 23-9-2013

Tussen 13.00-15.00 : Mittagruhe.

Er staan in het dorp borden, waarop route naar de camping staat aangegeven. Volg deze borden in plaats van de navigatie!

pbremmers, 20-7-2013
Zet Tom Tom voor Guldental uit en volg bordjes waar camping duidelijk staat aangegeven. Restaurant sluit om 20.30 uur maar als je bv om 20.00 uur aankomt en je geeft aan dat je nog wilt eten wordt dit zonder problemen geregeld.
Hans1311, 18-7-2013

Je kunt op de camping prima eten. Ook in het dorp zijn er mogelijkheden. Een Italiaans en Indiaas. Een combinatie die je meer tegenkomt in Duitsland. Daarnaast een -bijna- sterrenrestaurant.

Brood is te bestellen in het restaurant.

Nel, 22-9-2012
Als je tijd over hebt kun je via de receptie een wijnproeverij doen in de buurt.