Camping Der Lindelgrund

CampingWeer vandaag31°14°
Camping Der Lindelgrund
8,6

47 reviews over Camping Der Lindelgrund in het Nederlands

Goed en schoon sanitair, mooie plaatsen op diverse terrassen, dichtbij A61.

Matig was de ontvangst van Nederlands sprekende receptionist (opsomming van allerlei huisregels)

Slecht is parkeerplaats voor de camping, dit is een grote grindbak waar je na stilstand moeilijk uit kunt wegrijden (slippende auto’s die steenslag veroorzaken)

N.B. Receptionist deed na onze opmerking hierover erg laconiek: iedereen komt er altijd uit!

Restaurant: prijs/kwaliteit matig.

Camping met veel mogelijkheden

Hans
16-6-2018

Wij komen op onze reizen naar en van Oostenrijk en Italie regelmatig op deze camping. Op de camping prima ontvangst. Eigenaren spreken vele talen waaronder vloeiend Nederlands. Zeer fraai sanitar met zelfs buitendouches. Restaurant heeft een uitgebreide kaart, met als supergerechten heerlijke Indiase curry. Maar ook voor een schnitzel draaien ze hun hand niet voor om. Meestal gebruiken we de camping als doortrekcamping ( er zijn heerlijke plaatsen, waar je aangehaakt kunt blijven staan), maar eigenlijk doen we daarmee de camping te kort. Ook voor een langer verblijf is de camping en omgeving geschikt, mede door de aangelegde fietspaden en de wijngebieden.

De vriendelijke eigenaren van de camping spreken diverse talen en zijn zeer behulpzaam. Bij de receptie is veel informatie voorhanden over de omgeving, wandelroutes, wijnhuizen, en restaurants. Op de camping zelf is een restaurant waar men zeer goed kan eten, lokale gerechten maar ook zeer professionele Indiase gerechten naar wens milder of scherper. Een aanrader! Trekkersplaatsen zijn dusdanig aangelegd dat doortrekkers de auto aangekoppeld kunnen laten. Echter een langer verblijf is in deze streek zeer de moeite waard. op het terrein zelf is een oude lokaal spoorbaan waarmee in het seizoen een rondrit kan worden gemaakt door de vroegere steengroeve. Het vertier voor de kinderen dat zich bij het restaurant op het terrein voor de “langverblijvers” bevind, bestaat behalve uit de diverse speeltuigen ook uit een kinderboerderij. Op loop afstand van de camping een voormalige Hermitage die in de rotsen werd uitgehouwen. Het nabij gelegen dor

Super!

Gaby Havelaar
24-9-2017

De aankomst was al erg warm. Goede uitleg wat er allemaal is en hoe alles werkt. Sanitair is mooi en schoon. 3 minuten is wat weinig om te douchen zeker met kinderen. Aan te raden is om dan wat meer muntjes te kopen. Eten in het restaurant is erg goed en zeker niet duur. Wij hebben de camping gebruikt als overnachtingscamping en wat is het dan fijn dat je zo kan aanschuiven voor het eten. Weer erg vriendelijke bediening. Leuke speeltuin voor de kinderen. Mooie plaatsen om te staan, fijn dat je aangekoppeld kan blijven staan. Zeker een aanrader!

Rustige, mooie camping met aandacht voor de gast

Jan Hoekstra
19-8-2017

Opvallend, de aandacht bij aankomst van de campingbeheerder. We kregen gelijk een promotiemap met mogelijkheden in de omgeving. Keurig sanitair. Prima, maar simpele, eetgelegenheid. Broodjes te bestellen.

Geen negatieve dingen kunnen vinden.

Mooie wandelomgeving

Chris
31-7-2017

Een erg leuke en schone camping voor de korte termijn, zoals ik eerder gedaan heb, of een langer verblijf.

Het sanitair krijgt een 10 van mij en zelfs het afval dat gescheiden moet worden is duidelijk en verdiend daarom een pluim.

De ontvangst is hartelijk en de uitleg over de diverse wijnen is duidelijk en dorstopwekkend.

Bij de receptie is ook een map verkrijgbaar waarin alles staat wat je zou willen (doen). Of je wilt winkelen, naar een zwembad, uitstapjes, wandelen of eten, alles staat er in.

Het restaurant is ook een aanrader, er is een keur aan verschillende gerechten aanwezig die door mij met smaak werden genuttigd.

Wij komen hier zeker weer terug, al is het allen al voor de vele mogelijkheden die de camping biedt.

Aanrader voor 1 of meer dagen

Mv
29-7-2017

Mooie camping, met name het voorste gedeelte. Achterste gedeelte heeft vaste standplaatsen welke wat rommelig ogen. Veel mensen gebruiken de camping als doorreiscamping. Sanitair is uitstekend ruim, voldoende en schoon, 3 minuten douchen is kort met 1 muntje. Wij hebben deze camping als doorreiscamping gebruikt maar zijn een dagje langer gebleven. Camping eigenaar dacht goed mee en had leuke ideeen voor uitjes. Omgeving is mooi. Prettig dat eigenaar Nederlands spreekt. Dit was ook handig omdat wij door file veel later kwamen als afgesproken en dat we hier telefonisch afspraken over hebben gemaakt.

Kortom een aanrader voor een of meerdere dagen!

Ein sehr schöner Platz zum entspannen

Hans-Rudi
29-7-2017

Saubere Sanitäranlagen (es wird 2 mal täglich gereinigt),toller Kletterbaum und Minizoo , sehr schöne Zeltwiese mit Grillstelle und einem Pavilion ,eine Gaststätte mit Biergarten und Indischer und Deutscher Küche ,dort kann man auch Brötchen bestellen , freundliche Bedienung ! In der Rezeption ist man sehr auf die Wünsche der Gäste bedacht und es gibt eine ausführliche Erklärung und Tips mit Kartenmaterial für Tagesausflüge ,auch kann man viel über Weine aus der Region erfahren und diese erwerben !

Fantastisch, zeer relaxte vakantie

Jo en Leonoor van den Hoven
1-7-2017

De Camping ziet er goed verzorgd uit. Ontvangst en behandeling door de beheerders is buitengewoon vriendelijk en correct. Sanitair is prima onderhouden en is altijd schoon. Heerst veel rust op de camping (mede door de sluiting van 13.00 tot 15.00 uur). Omgeving is schitterend en uitstekend om te wandelen of mooie autoritjes te maken.

Wij staan hier inmiddels al 10 jaar (waarvan de laatste 6 jaar gedurende de gehele maand juni) en we komen volgend jaar weer terug, want we hebben nog niet alles gezien en gedaan wat we op de planning hadden staan.

Bij de receptie zijn prima Duitse wijnen verkrijgbaar van de wijnvelden in de directe omgeving en dat tegen een zeer schappelijke prijs.

Als enig nadeel valt te vermelden, dat het tijdens ons verblijf bijzonder warm was (tot 37 graden) en dat nodigt niet uit tot veel actie.

heel mooi uitzicht

heddy
8-6-2017

Zeer gastvrije mensen en op zondag lopen ze nog in de klederdracht! het is erg landelijk en mooi. Je kunt zo naar het stadje.

Het was wel jammer als je voor 1 nachtje komt dat je dan op een soort parkeerplaats moet staan op een rij. Maar het was pinksteren dus erg druk.

Je kunt zelfgebakken taart kopen bij de receptie en ook iets drinken.

Echt een gebied voor wandelaars.

Het sanitair is zeer modern!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Der Lindelgrund in Guldental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Der Lindelgrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Der Lindelgrund scoort een 8.58 uit 10 op basis van 47 reviews.