Reviews over Guldental

Leuk wijndorpje in de Nahestreek

Cruyshoeve,
    7-1-2017

Het is een klein dorpje met vooral wijnboeren. Er is een hotel en een camping waar je goed kunt verblijven. Winkels zijn er nauwelijks. Er is een goede bakker. Maar waar men voor komt is de wijn. Er zijn veel wijnboeren welke Nahewijn verkopen. Je kunt er prima wandelen of fietsen want het is redelijk vlak. De omgeving is mooi. Je bent zo aan de rijn. Ook Bad Kreuznach is de moeite waard en dat is op fietsafstand. Het is een dorp voor rustzoekers, want veel is er niet te doen.

Gereisd met partner in juli 2016

Onderschatte omgeving

Anita Limmen ,
    22-11-2011

De omgeving van Camping Lindelgrund, midden in het prachtige Nahe-wijngebied is idyllisch en rustig. De meeste kampeerders gebruiken Lindelgrund als stopje onderweg maar daarmee doen ze dit gebied beslist te kort. Lekker uitrusten op deze oase van stilte en leuke tochtjes maken naar de pittoreske plaatsjes in de nabije omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Guldental scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9 reviews