Reviews over Großmaischeid

Prachtige kamers, maar teveel gericht op uiterlijk

Alex,
    4-11-2014

Dit prachtige hotel heeft een absoluut bijzondere uitstraling. De afwerking is subliem en niet ten laatste omdat aan vrijwel iedere kamer iets bijzonders is. Elke kamer is gemaakt naar een Thema. Sterrenwacht, boomhuis, kerker enz. Alleen zijn ze in dat idee wat doorgeschoten en hebben design boven functionaliteit gesteld. Hoe dan ook: Een zeer bijzondere ervaring in een verder uitstekend hotel. Duitse kwaliteit en in een prachtige omgeving. Eten is ook prima en zeer redelijk geprijsd voor hetgeen je ontvangt. Tamelijk uitgebreid ontbijtbuffet voor ieder wat wils. Zeker een plaats om eens naar terug te gaan! Uiteraard behoren gratis WiFi en airco tot de standaarduitrusting. Verder schijnt er ook een Sauna te zijn.