Reviews over Graach an der Mosel

Zeer mooie Ferienwohnung

Van den Nest Marianne,
    18-5-2016

Ferienwohnung Graach is centraal maar toch zeer rustig gelegen. Het ligt op fiets- of wandelafstand van Bernkastel-Kues.

We logeerden in het appartement op de 1e verdieping. Dit is een zeer mooie en goed uitgeruste woning met 2 slaapkamers. Fietsen kunnen in de garage staan. De eigenaar gaat elke morgen verse broodjes halen. Tegen vergoeding is er ook water, bier en wijn beschikbaar. De bedden zijn ruim en comfortabel.

Dit is een echte aanrader.

Kleinschalig hotel in rustig dorpje aan de Moezel

Erik Van Bever,
    10-8-2012

Een zeer gemoedelijk en kleinschalig hotel, al jarenlang gerund door de familie Pauly, in het centrum van Graach. Bernkastel-Kues ligt op een 4-tal km afstand (er ligt een fietspad). Het hotel ligt in het centrum van het dorpje. Er is een ruime parking aan het hotel. De kamers zijn oké. Het ontbijt wordt aan tafel gebracht; de persoonlijke service en een vriendelijke babbel van de eigenares geeft je het gevoel een welkome gast te zijn.

Aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Benny Ector,
    1-5-2012

Rustig gelegen (centrum Graach vlakbij). Bernkastel (2,5 km). Gratis gebruik van degelijke fietsen.

Rustig en gezellig gelegen

Staessens,