Hotel Waldhaus Eifel

Hotel Waldhaus Eifel
8,2

29 reviews over Hotel Waldhaus Eifel in het Nederlands

Rustig, mooi onderhouden hotel aan het einde van de parking van het dierenpark. De kamer wordt netjes gepoetst. De matrassen van de bedden waren zeer goed alsook het zwembad en saunagedeelte. Ontbijt en vooral het avondeten waren top met dranken aan scherpe prijzen. Maar waarom is de bar tijdens de namiddag gesloten. Wil dus zeggen dat je in een straal van 10 kilometer niets kan nuttigen.

Basic hotel. Mooie wellness

Hilde
16-7-2017

Basic hotel. Wij zaten in de saaie aanbouw. Je kan binnendoor naar het hoofdgebouw.

Het hotel ligt naast het Eifelpark. Dit park is heel erg leuk om te bezoeken, met kinderen van alle leeftijden.

In de directe omgeving is er verder niets te doen. Een wandeling in de directe omgeving kan niet, het hotel ligt aan het eind van een weg. Direct hierachter ligt het Eifelpark.

Avondeten is prima. Overdag bar/ terras gesloten.

super,nette kamer en heel goed restaurant.

Familie Lejeune.
6-6-2016

heel nette kamers. vriendelijk personeel.super restaurant. heel mooie omgeving met de nodige attracties in de omgeving. we komen hier al 17 jaar naar volle tevredenheid.

Ontspannend tussendoortje

Nicole
13-11-2015

Leuk charmehotel aan de rand van het Eifel Natuurpark. Dit park met dieren en andere atracties is leuk voor groot en klein.

Hotel heeft een gezellig restaurant ; de maaltijden zijn heel lekker maar na 4 dagen hetzelfde slaatje heb je er genoeg van ; overige gerechten zijn wél afwisselend.kamers zijn ruim, badkamer aan vernieuwing toe maar kraaknet. Inclusief zwembad, brubbelbad en sauna. Solarium betalend. Hotel op 30 min. gelegen voor wandelingen naar Echternach of Irrel. Wij gaan er elk jaar naartoe om ons vakantieseizoen af te sluiten. Héérlijk ontspannen !!

Elke keer weer Top

H.van der Stigt
30-12-2014

Hotel Waldhaus Gondorf ,Ik wil elk jaar een paar dagen hier zijn

Heerlijk weekendje weg met de familie

Kathleen
8-12-2014

Weekendje verbleven in hotel Waldhaus met 7 volwassenen en 4 kleine kinderen en zeer tevreden: uitgebreid ontbijt, verzorgd en lekker diner, mooi zwembad met sauna, whirlpool en stoombad... De kamers zijn misschien wat ouderwets maar proper en eigenlijk heb je niet meer nodig dan een goed bed en douche... zeker de moeite om terug te komen!

Leuk verblijf gehad

ivo
29-5-2014

Goed 3 sterren hotel. Half pension geweest, avondeten was een 4-gangen diner , menu was soep, dan een salade (elke dag hetzelfde) wat men eigenlijk beter samen met het hoofdgerecht zou opdienen, hoofdgerecht (keuze uit 3 menu's) en een dessertje. Mooi terras waar men kan eten en of wat drinken. Vriendelijke bediening. Wat ouderwetse kamers met verschrikkelijk krakende bedden, als je je draait is gans de blok wakker. Een beetje een verouderde badkamer. Beetje afgelegen en in Gondorf is werkelijk niets te zien.

Fantastische plek

De Deyn Veronique
3-3-2014

Hotel Waldhaus is ideaal gelegen naast het Eifelpark waar de kinderen kunnen spelen en de wilde dieren bekijken met prachtig uitzicht.

Het personeel is heel vriendelijk.

Het restaurant van chef Marcus serveert heerlijke gerechten met lokale specialiteiten , met een zeer gunstige prijs kwaliteits verhouding.

De kamers zijn zeer net en hebben alle comfort van een 3 sterren hotel.

Het ontbijt is uitgebreid zoals men verwacht van een hotel.

Wij zijn er geweest met onze honden hebben geen enkele negatieve reactie gekregen.

Parking is gratis en zeer toegankelijk.

Ideaal gelegen om te wandelen en dichtbije uitstapjes te maken.

Dicht bij Trier , Bitburg en Luxemburg.

Men kan er ook gratis gebruik maken van sauna , jacuzzi , en verwarmd binnenzwembad.

Kortom een aanrader.

Geweldige keuken!

rainbow
16-2-2013

Dit hotel heeft een meesterlijke goede keuken. Wij hadden na het lezen van de goede beoordelingen ervan half pension genomen.

En inderdaad de gerechten in het restaurant zijn voortreffelijk, de bediening zeer correct.

De inrichting van de kamers enigszins gedateerd, maar zeer netjes.

De ligging van het hotel leent zich perfect voor uitstappen in de omgeving, en is gelegen naast het Eifelpark, met vanuit de kamer zicht op het wild in de bossen. In de plaats zelf, weinig vertier, maar het hotel heeft zwembad, en sauna, zodat je na je uitstappen en wandelingen je goed kan ontspannen.

De familiekamer bestaat uit 2 naast elkaar gelegen vertrekken die door een halletje verbonden zijn met elkaar, zodat je èn controle, èn privacy hebt, fijn...

Toch waren er op dat moment weinig gezinnen met kinderen, en leek dit eerder een plaats waar de mensen komen voor rust.

Ik neem aan dat hier in het seizoen, wanneer het Eifelpark geopend is, heel wat meer jonge gezinnen te vinden zijn.

Aan te bevelen!

Fantastisch hotel met zeer goede keuken.

Tenno van Noord
28-10-2012

Hotel Waldhaus Eifel is een aanrader. Vriendelijk en attent personeel, een zeer goede keuken(eigen restaurant) en fijne hotelkamer. Kamer wordt dagelijks prima schoongehouden .

Fijn rustig zwembad dat ook keurig onderhouden is.

De omgeving is rustig, bosrijk en erg mooi en leent zich uitstekend voor wandelen en fietsen.\

Leuke dorpjes en plaatsen in de buurt, bijvoorbeeld Trier.

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhaus Eifel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhaus Eifel in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhaus Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.