8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

138 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

super tof hotel

kurt vangheluwe
13-10-2012

Op reis met twee kids van 7 en 8 jaar, hebben zich super geamuseerd. Kamer voor 4p erg ruim en netjes. Stapelbed super. Tof zwembad met glijbaan. Moest niet meer zijn voor de kinderen. Ontbijt rijkelijk, het avondeten met verschillende keuzes was super. De service was vriendelijk en behulpzaam. Efelpark op slechts 500 meter van het hotel, een 5 min. wandelen. De moeite niet om de auto uit te halen. Park van natuur en dieren heel mooi. Komen zeker nog terug! Misschien een minpunt: het restaurant mocht wat langer lopen blijven. Wij hadden zwaar verkeer op de weg er naar toe, waardoor we ons 3 gangendiner de eerste avond hebben gemist ( restaurant maar open tot 8.00 uur) , maar hebben van het hotel toch wat eten gekregen. Een dikke merci daarvoor.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

viel tegen!

sophia
4-9-2012

2 nachten geweest, slaapkamers zijn superschoon, receptiepersoneel zijn schijnvriendelijk maar dan het barpersoneel zo erg......staan meer met plaatselijke mensen te praten dan met de hotelgasten en als je een drankje besteld mag dit even 15 min. duren.....ontbijt was goed......zwembad is een meer een vergrote badkamer, bij de receptie hing een mooie oorkonde van zoover.....ik zou het weg halen.....dit nooit meer!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Schoon maar dat was ook alles....

Marjon
4-9-2012

Wij zijn hier 2 nachten gebleven, met vrienden. De kamers en het hotel waren schoon, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik vroeg om een extra hoofdkussen en er werd geblaft dat ze moesten gaan zoeken. Het personeel is ongeïnteresseerd en onbeleefd, traag (moesten een kwartier wachten tot er 2 wodka-jus gemaakt waren). Ontbijt was redelijk. Eten moest per buffet, terwijl op de kaart stond dat je er ook a la carte kon eten. Toen wij hierom vroegen werd ons gezegd dat ze dat niet deden. Kleine keuken is volgens de kaart open tot 9 uur... ook dat werd niet gedaan. Het buffet vind ik duur (21 euro) en het zag er nou niet echt lekker uit. We zijn in Speicher gaan eten, een dorpje verderop, heerlijke schnitzel gegeten, lekker gedronken en we waren met 4 volwassenen 65 euro kwijt! Ik ga nooit meer naar dit hotel, wat een onvriendelijk en onprofessioneel personeel.Zwembad:meer glijbaan, gewoon zwemmen kun je er niet....een echte tegenvaller dit hotel !!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

nooit meer

marleen
25-8-2012

telefonisch een kamer geboekt bij terra ventura.kamer met ontbijt 2 pers €109 betaald. Andere gasten die via touroperator geboekt hadden betaalden €39.een verschil van €70. Worden mensen die geen internet en niets afweten van touroperator door dit hotel benadeeld? Heb daar de receptie over aangesproken maar de bediende was onvriendelijk en kon ons niet helpen. s Avonds bij gebrek aan restaurants in de streek daar het avondbuffet genomen aan €21. Wij zaten in een soort schoolrefter enorm veel lawaai en het eten was allemaal diepvries en conserven dit was echt ondermaats. Het personeel in de "refter" was zeer traag. Vuile borden werden niet afgeruimd zodat je met een overvolle tafel vuile borden stond. s avonds nog een drankje besteld op het terras (die zich op straat bevindt) een halfuur wachttijd voor 4 drankjes. Dit hotel is zeker geen aanrader vermits ze mensen zonder internet benadelen.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Vergane Glorie

Joost
22-8-2012

Verblijf was teleurstellend. Toegewezen (rookvrije) kamer stonk naar rook, met morren kregen we een andere kamer. Die was overigens redelijk schoon, maar simpel. Ontbijt was matig, met harde Duitse broodjes. Werd zeer slecht aangevuld, en vaak was er dan ook iets op. Bediening lijkt niet op elkaar ingespeeld, en efficiency is ver te zoeken. Zwembad leek op het plaatje leuk, maar het is meer glijbaan dan zwembad. Erg klein, te klein om een baantje in te trekken. Daarnaast was het ook vreselijk koud. Hotel mag absoluut geen spa heten. Het stelt weinig voor. Loungeruimte is kill, en het heeft maar 2 of 3 sauna's die eerst ook nog eens aan moeten worden gezet. Hotel ligt in de middle of nowhere. Er is niets te doen. Voor uitstapjes moet je toch echt de auto pakken.

Gereisd Met partner in januari 2012

Perfect

A van der Meer
12-8-2012

Rustige locatie, goede service, personeel is heel behulpzaam, schone kamers, eten is prima voldoende keuze. Buiten zou wat nieuw schilderwerk geen luxe zijn. Maar voor een korte vakantie echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk hotel

gerard en regina
26-7-2012

heerlijk rustig hotel, schone kamers, in de directe omgeving niet veel te doen maar bitburg , trier en andere leuke steden en dorpjes op niet al te grote afstand. lekkere chinees in bitburg en heerlijk thais gegeten dicht bij het hotel. wij komen zeker terug!! wel zou een likje verf hier en daar wonderen doen!!

Gereisd Met partner in juli 2012

Wij gaan nooit meer!

Kristyjeuris
20-5-2012

2 nachten verbleven we met 3 gezinnen in Terra ventura. 3 Kamers. Bij aankomst merk je onmiddellijk dat de buitenkant dringend aan renovatie toe is. Zie foto's. Dit geeft een 1ste slechte indruk. Bij binnenkomen blijkt dan wel dat het hotel aan de binnenkant proper is en verzorgd. De ontvangst was matig. De kamers waren proper.Alleen had 1 kamer geen frigo meer! Het bubbelbad waarvoor ik dit hotel had gekozen was verdwenen! De bowling moest je betalen 12 euro. En handdoeken voor het zwembad moest je ook betalen! Telkens opnieuw dachten ze in het buffetrestaurant dat we enkel voor ontbijt hadden betaald, dus telkens moesten we opnieuw bewijzen dat het niet zo was! .In het restaurant eten kon je, mits betalen! Het ontbijt was basis, pistolets, beleg, alles aanwezig, maar geen extra's, geen croissants ofzo. Zeer vervelend. Bij het uitchecken, zei de receptionist, .... niets helemaal niets, zeer onvriendelijk, of onbekwaamMIjn foto's spreken boekdelen! Wij gaan nooit meer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Aangenaam verblijf

patrick_rosiers
22-1-2012

3 Nachten in dit hotel verbleven begin januari en het is ons goed bevallen. Het is een goede uitvalbasis om de regio te verkennen. De kamer was net en ruim voor 2 personen. De maaltijden lekker en gevarieerd, 3 à 4 menu's in buffetvorm. Met honger verlaat je hier zeker de tafel niet. Variatie genoeg in het ontbijt. Voor kinderen is het zwembad met 43m lange glijbaan leuk. De sauna's en hamam heerlijk in de winter. Alleen de douchekoppen in de wellness ruimte waren aan vervanging toe. Jammer dat er vaak over en weer gelopen is door kinderen tussen sauna en zwembad. De ruimtes zijn wel afgesloten van elkaar, maar er is een doorgang. Ontspanningsmogelijkheden zoals bowling, tennisveld en voetbalveld zijn aanwezig. Een aangenaam hotel die ik zeker aanraad.

Gereisd Met partner in januari 2012

aan te raden

Rob
1-10-2011

Dit weekend hier één nacht verbleven. Wat een mooie omgeving. Van alles te doen voor jong en oud (als je wel mobiel bent). Hotel was keurig. Kamer ruim en schoon, beter dan gemiddeld. Ontbijt prima. Voor één of twee nachten absoluut aan te raden.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.