8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

138 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

Gedateerd hotel met papieren muren!

THooft
8-5-2013

Hotel in een moie omgeving met uitzicht op het dal, maar de bomen en struiken zijn zo hoog gegroeid, dat je dit vanuit vele kamers niet ziet. Onze formule 2+1: dat maakt de prijs/kwal. in orde. Sauna is ok, maar zwembad is ijskoud en de glijbaan is zo enorm, dat het ongezellig is. De kamer is in orde en schoon maar GEHORIG! Als de buren praten dan versta je het zelfs, de tv, de kinderen. De muren zijn van papier! Het ontbijt is heel basic, geen koffiekoek of cake. Avondeten en buffet was heel lekker. Maar er wordt niet genoeg aangevuld. Als er groenten was, was er geen vlees enz. De kok reageerde heel onvriendelijk toen ik hem wees op de lege bakken. De bonnetjes ondertekenen elke keer je iets eet of drinkt, vfreselijk. Neem toch het kamernummer op, dat is overal zo.

Gereisd Met partner in april 2013

Supertip voor gezinnen met (kleine) kinderen

Dagmar Cox
5-4-2013

Geboekt met aanbieding 2 nachten, 3de gratis. Zeer goede prijs kwaliteit. Nieuwe nette kamers. Alles aanwezig. Voldoende ontspanningsmogelijkheden. Zwembad klein, wel handig om de kinderen in de gaten te houden.Waterglijbaan vonden ze ook leuk (1, 4 en 7 jaar). Buffet voor avondeten was zeer verzorgd, afwisselend en lekker. Ook een speciaal kinderbuffetje. Personeel heel vriendelijk zowel bij onthaal als schoonmaakdienst als horeca. Hotel kijkt uit over heuvels. Geen winkels in nabije omgeving. Bitburg ligt op 10 min. Diverse wandelmogelijkheden in omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Was leuk, maar niet geweldig.

Cindy Bastings
29-3-2013

Het was een leuke vakantie, 2 nachten in elk geval. Mooie kamers, ruim genoeg, zeker fijn als je met balkon vraagt. Dat kan gratis erbij. Ligging is niet zo geweldig, er is niks te doen, helemaal niks. En het hotel is nu ook weer niet zo modern en luxe. 't is okee, maar niet super. De spa is ook niet zo groot en het zwembad is superklein, alleen dat stukje ,dat rondje wat je op het plaatje ziet dus..je zou verwachten dat dit het voorstuk is van een groot zwembad. Maar dat is dus niet zo. Geen vers fruit bij het ontbijt, wel op sap. Geen bruine broodjes, of volkoren. O ja..en het geweldige Wildpark wat daar vlakbij ligt, dat is dus gesloten, ze zijn failliet. Je kunt er ook niet wandelen. Het is allemaal afgesloten...hadden ze wel es mogen zeggen!

Prima hotel

G.M.
17-3-2013

grote kamers, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi, ruim opgezet, landelijk gelegen hotel.

Wandelparadijs

De Clercq
12-3-2013

Geboekt als 2+1 gratis. Kamer en ontbijt mooie kamer (Köln 1) gekregen. Ontbijt was ruim voldoende, Rustige omgeving middenin de natuur. Veel gewandeld en s'avonds eens naar het zwembad. Voor het avondeten reden we naar Bittburg. Voldoende parking aanwezig. Gaan zeker nog terug als we promotie vinden.

Mooi hotel

christelle
4-2-2013

Best mooi hotel, leuk speels van opzet. Wat werkelijk geweldig was is een bezoek aan het welnesscentrum. Heerlijke massages, vriendelijke gastvrije mensen die dit organiseren. Goede prijs/kwaliteit verhouding van de schoonheidsbehandelingen.

Gereisd Met partner in december 2012

voor herhaling vatbaar

Lady
13-12-2012

zeer goed en rustig hotel . ideaal voor wandelingen in de mooie natuur. het enige nadeel is de glijbaan in het zwembad,neemt bijna heel het zwembad in.

Gereisd Met partner in december 2012

Een aardig hotel met goed eten en fijne kamers.

Leo Severens
10-11-2012

Je moet niet naar dit hotel gaan wanneer je verwacht dat je voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten. Dit lukt trouwens in geen enkel hotel. De prijs voor dit hotel is in overeenstemming met de geleverde kwaliteit. En dan mag je best tevreden zijn. Het personeel is inderdaad vriendelijk en behulpzaam. Het (avond-)eten is gevarieerd en goed bereid.

Gereisd Met partner in Mon Oct 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

Brigitte Lieverdink
25-10-2012

Super gevaarlijke glijbaan zou in Nederland echt afgekeurd worden!!! Sauna valt heel erg tegen in vergelijking met Nederland. Ontbijt heel karig voor duitse begrippen. T.V op kamer echt zo klein dat je een verrekijker nodig hebt. Kamers heel erg gehorig als de buren hoesten hoor je het.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Is de klant koning?

Van Amstel
22-10-2012

Leuk hotel, maar je moet overal om vragen en er is onderling veel verwarring. Op je biertje of wijn moet je lang wachten en soms zelfs er nog een keer om vragen. Geeft een ongastvrije indruk. Let goed op bij afrekenen of alle componenten kloppen. En als je niet tegen warmte kunt moet je niet in het restaurant boeken; het is niet uit te houden !!

Gereisd Met partner in oktober 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.