8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

138 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

Aan te bevelen

Jeuniaux Robert
14-3-2014

Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Ontbijt en diner goed. Kamer sober maar voldoende.Verlichting badkamer zeer pover.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel, vriendelijk personeel, prima !

Petra
9-3-2014

Wat hebben wij een geweldig (lang) weekend gehad ! Via een actie voor € 89,= geboekt (3 nachten incl ontbijt en diner), wat een grandioze aanbieding ! Ontbijt en diner in buffetvorm, was echt lekker en gevarieerd (dagelijks vlees én vis, soep én voorgerechten, verschillende nagerechten). Onze kamer was prima, heerlijke bedden en aan de zonzijde met prachtig uitzicht (voorzijde ziet er verouderd uit, erg jammer, doet afbreuk aan het hotel). Wellness gedeelte prima ! Personeel heel vriendelijk (klein minpuntje dat de meeste werknemers nauwelijks Engels spreken). Internet betaalbaar, werkt goed (bij elke inlog wel 10 minuten 'starttarief'). Schoonmaak ook top. Restaurant gezellig ingericht. Wij hadden mazzel dat we vier dagen zon gehad hebben. Om een weekend heerlijk te relaxen en te onthaasten is dit hotel absoluut een aanrader !

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Leuk familie hotel

John Bergs
5-1-2014

Het hotel is van alle gemakken voorzien, ligging van het hotel is vrij rustig, omgeving is prachtig , vele uitstapjes mogelijk ,veel fiets en wandelroutes in de buurt. Personeel is heel vriendelijk , eetzaal is gezellig ingericht , tafels worden aangewezen , leuk barretje ,zwembad is voor kleine kinderen een paradijsje ,voor de grote iets aan de kleine kant ,welness centrum betaalbaar . Kortom een goed en gemoedelijk familie hotel .

Gereisd Met partner in Thu Jan 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs kwaliteit goed hotel

Birger
22-12-2013

Ik begrijp de negatieve reacties niet ! Eten s avonds superlekker Kamers proper en in orde Zwembad vonden de kinderen heel leuk met de glijbaan maar wel koud Wellness met verschillende sauna's was ook proper en modern Kegelbaan, biljart sjotterkast,..... Dus sorry mensen ik ben al veel naar luxe plaatsen geweest en dit is in verhouding goed! Als je niks anders hebt te doen dan negatief te zijn hierover zet je beter niks Btw kegelbaan of bowling zoals iemand schrijft kan niet gesloten zijn maar als je natuurlijk ervoor niet betaald gaat de deur niet open

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Mooi hotel om uit te rusten, goede service!

Familie
24-10-2013

Via mooie aanbieding (5 dagen/4 betalen en kind op de kamer) 5 dagen hier naar toe geweest. Het was lekker uitrusten, mooie omgeving, prima hotel en goede kwaliteit. Buitenkant heeft wat onderhoud nodig, van binnen echter alles in orde. Leuk (klein) binnenzwembad en wellness-gedeelte. Leuke ontbijtzaal met leuke wand. Omgeving heeft inderdaad weinig faciliteiten maar welk leuke wandelingen en mountainbike-tochten gemaakt. Simpelweg een heerlijke plek om tot rust te komen. Op 11 km ligt Bitburg waar je een McDonalds hebt en een centrum met wat winkels en restaurants.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Best goed

Frank
8-9-2013

Dit is een goed hotel. De kamers zijn in orde, het ontbijt is prima verzorgd, het zwembad is klein maar goed en de sauna is ook prima.

Het enige nadeel (voor ons) was de ligging. In Gondorf is verder niets (op het Eifelpark na) en ook in de omliggende dorpen moet je zoeken naar een leuke eetgelegenheid of een winkel. En ook met boswandelingen ben je hier in de omgeving snel klaar. Samengevat, prima hotel, maar wat ons betreft had het op een andere plek moeten staan.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Hotel in godvergeten dorp............

danjel
8-8-2013

Goed ontbijt, slechte bedden, niets te zien in de buurt. Hotel is dringend aan renovatie toe, klein zwembad vol kinderen door glijbaan, 1 sauna die werkt, kegelbaan dicht, tennisveld + pétanquebaan vol onkruid...... Geboekt via promotie, is anders zijn prijs totaal niet waard !!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Fijne plek om tot rust te komen.

Vivian Kartal
7-8-2013

Hotel gelegen in prachtige bosrijke rustige omgeving. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn echt oprecht aardig. Het zwembad was lekker, goede watertemperatuur ook, alleen de glijbaan is een beetje overbodig aangezien de meeste mensen hier toch voor hun rust komen. We waren met een baby van 7 maanden en ook voor hem was het een fijn hotel, er stond een extra bed op de kamer, een aantal kinderstoelen in het restaurant. Zowel het ontbijt als het diner was goed verzorgd, genoeg keus en vaak aangevuld. Kamers en uitstraling van het hotel zijn verder prima. Ideaal hotel voor mensen die in een rustige omgeving even willen ontspannen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

m.vlak
20-7-2013

Het hotel is prima na prijsverhouding. zwembad is niet groot maar ruim voldoende. zeker lekker met het warme weer. ontbijtbuffet is meer dan goed, alles ruim aanwezig.In restaurant ook prima te eten, niet veel keus maar wel lekker. Personeel is vriendelijk, soms wat lang wachten op het terras. kamer was prima, schoon en aanwezig wat er moet zijn. Elke dag keurig schoongemaakt. In Gondorf is vervoer wel handig, op Eifelpark na niets te vinden. zelfs geen winkeltje. Trier is zeker een aanrader of anders Bittburg (heerlijke Mexicaans restaurant). Voor wandelaars ook niet echt super. Maar 3 dagen goed vermaakt.

Gereisd Met partner in Tue Jul 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

waar voor je geld

richard
18-5-2013

Hotel mag van buiten wel opgeknapt worden. Van binnen is het prima. Prima ontbijt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Avondeten ook prima diverse keuzes, voor kinderen zelfs een kindermenu. Het park ligt op een heuvel met een mooi uitzicht vanaf je kamer. Zwembad prima voor de kinderen niet groot maar ze hebben zich er prima vermaakt. Wij zaten er drie dagen en moetsen er twee betalen. Daarvoor krijg je je echt ruim voldoende. Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. En het park naast het hoetel is nog steeds open.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.