8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

138 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

Dit nooit meer

Ann
29-7-2014

Hotel is aan een serieuze opfris beurt toe .Zeker het zwembad. Roest van onder aan de glijbaan. Vuil tussen de ribbels van de afvoer. Als je a la carte gaat eten zie dat je daar een hele tijd voor uit trekt. Wij hebben daar van 18.20u tot bijna 22u gezeten. De ober daar was niets op aan te merken (die liep de benen van onder zijn lijf).Zeker niet met kinderen doen, kun je beter buffet nemen .Moest toezicht houden op het buffet plus restaurant en bar en dan zien dat de kok zijn eten goed maakte(kip was niet door bakken) Echt mijn hoed af voor hem.

Gereisd Met partner in Mon Jul 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Henk
26-7-2014

Wij hadden eind juli geboekt via actie vd dag. Voor dat geld werkelijk een top 4 daagse gehad. Kinderen van 13 en 14 ook. Eten is prima, kamers idem. Wellness ook top! Echt een aanrader dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Geisoleerd in de Eifel in slecht hotel

H. Van de Winkel
17-7-2014

Dit hotel is een goed voorbeeld van hoe je met fototruckage een oud, slecht onderhouden en vies hotel toch aantrekkelijk kunt laten zijn. Volstrekt geisoleerd van de buiten wereld (in de middle of nowhere) en voor iedere kopje koffie buiten de deur moet je minimaal een half uur rijden. Het zwembad is belachelijk (een grote roestige glijbaan buis boven je hoofd). De kamers zijn piepklein en slecht onderhouden (gamele douche, nog een ouderwetse beeldbuis tv, vieze tapijten, nauwelijks ruimte voor toilet etc). Het personeel is ronduit onvriendelijk. Mn aan de receptie zitten ongeinteresseerde medewerkers, maar ook bediend personeel heeft alle tijd. Eten is redelijk zolang het in buffet vorm is, maar als er een menu uitgeserveerd wordt (helaas 1 maal meegemaakt) kan het rustig 1.5 uur duren voordat je een simpel (voor iedereen gelijk) menu geserveerd krijgt. Als je van het mooie eifelgebied wilt genieten moet je niet op deze locatie zijn, en zeker niet bij dit hotel

Gereisd Met partner in juli 2014

erg fijne ervaring

b. aarts
6-7-2014

rustige buurt, zoals op veel plaatsen auto/motor noodzakelijk voor uitstapjes. Vriendelijk personeel,prijs/kwaliteit prima. Dagelijkse schoonmaak kamers. Diner bijgeboekt donderdag 2 gangen diner (prima) vrijdag zaterdag dinerbuffet (perfect).

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel, maar niet voor herhaling.

Joanna
1-7-2014

Het is een leuk hotel, kleiner dan verwacht. Ondanks de prettige bediening niet voor herhaling. v.w.b. zwembad, haal de belachelijke grote glijbaan eruit , je kunt hem niet gebruiken en dan heb je een leuk zwemband. v.w.b. wellness gedeelte : we hebben een heerlijke hotstone massage gehad, daar zouden we zo voor terugkomen.

Gereisd Anders in juni 2014

prima uitgangspunt voor toeren in de Eifel

Jago Mulder
10-6-2014

Goed hotel qua prijs/kwaliteitverhouding. Ligt wat afgelegen op een hoogvlakte maar met de auto zit je zo bij alle bezienswaardigheden van de Vulkaneifel

Gereisd Met partner in juni 2014

Goed hotel, goede service, vriendelijk personeel

Alain en Alies
7-6-2014

Een paar daagjes hier verbleven met een bon via internet. Onze verwachtingen waren zogezegd minimaal, waarbij alle beetjes extra zouden leiden tot kosten. Niks was minder waar. Als volwaardige klanten ontvangen, service was heel goed en flexibel en het hotel ligt werkelijk in een oase van rust en natuur. Een perfecte plek om een week te ontsnappen aan de drukke werkzaamheden thuis.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker genieten!! Rust en Natuur.

G Knoops
28-4-2014

Het is een fijn hotel rustig gelegen, zeker voor uitstapjes zoals Trier en Bitburger. of heerlijk genieten van de natuur tijdens een wandeling. De kamers zijn schoon het Hotel is schoon. Vriendelijk personeel. Het eten is er heerlijk s 'morgens ontbijt buffet en s 'avonds diner buffet . wij zijn hier geweest met een groep van 8 personen, het is ons zeer goed bevallen. Komen graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Best leuk hotel

miran_1987
26-3-2014

Ik vind de locatie van dit hotel wel goed. Wat een rustige omgeving, precies waar wij naar op zoek waren. Het hotel is eenvoudig, maar netjes. Het is jammer dat wij in een bij gebouw zaten dus moesten buiten om lopen om in het hotel zelf te komen. Het zwembad water was ook voor mij echt te koud en aan de lekkende/verroeste glijbaan ging ik me al helemaal niet wagen. Ook mag het hotel meer info verstrekken van de omgeving. Het ontbijt was lekker en absoluut niets op aan te merken! Op 3 minuutjes loopafstand vind je het Wildpark. Deze gaat officieel pas in april open dus het was er uitgestorven, maar toch best aardig om doorheen te lopen. Aanraders zijn Cochem en Trier. Allebei een half uurtje met de auto vanaf het hotel. Ook is er een leuke roddelbaan op 25 minuten afstand van het hotel. Al met al een leuk weekend gehad en misschien komen wij nog eens terug.

Gereisd Met partner in Fri Mar 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalige dagen!!

Josee Borghs
19-3-2014

Hotel Terraventura in Gondorf heeft ons aangenaam verrast! Onze verwachtingen waren zeer laag gezien de negatieve commentaren op zoover maar wij hebben niks negatiefs kunnen ontdekken!De kamers waren netjes,het ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid en het avondeten was heerlijk,alles bereid met verse produkten en steeds keuze tussen vis of vleesmenu. Het weer was heerlijk en wij hebben veel gewandeld(plan gekregen aan de receptie)Het personeel is supervriendelijk en de sauna was ook heel goed! Wij waren daar van 11/3 tot en met 14/3 2014 en wij gaan zeker nog eens terug!!

Gereisd Met partner in maart 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.