8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

138 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit heel goed

Carine
18-3-2015

Eifelpark zeer mooi. Met de trein naar Trier geweest ( voor 4 personen 21 € heen en weer)

Gereisd Met vrienden in Sun Mar 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met " verrassing ".

MvW
27-2-2015

Na twee avonden lekker te hebben gegeten in het hotel kregen we de laatste avond een buffet. Dit is het slechtste buffet wat ik ooit in een hotel heb gezien en geproefd! Onvolledig en zeer karig. Jammer dat dit gebeurt na dat je toch de eerst twee avonden goed hebt gegeten. Wat bleek is dat wij de eerste 2 avonden maar met 4 stellen half pension hadden en op vrijdag er 40 gasten erbij waren gekomen alleen mag dat NIET ten koste gaan van de kwaliteit.

Gereisd Met partner in Wed Feb 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig fijn hotel met zeer veel faciliteiten

Klaas
1-9-2014

Dit hotel is een aangename verrassing. Beter dan verwacht voor een 3 * hotel. Met de kamer hadden we wel geluk daar deze de grootste was. Er is een groot binnen zwembad met een grote glijbaan aanwezig met ligstoelen rond het zwembad, ook zijn aanwezig sauna's met temperatuur van 65 en 95 graden alsmede een stoombad. aanwezig. Er is geen gratis WiFi, wel tegen betaling. Voor de kinderen is een speelruimte met tafelvoetbal en snooker tafel. Ook zijn kegel en bowling baan en tennisveld Op de TV is de Nederlandse zender BVN beschikbaar. Het ontbijt is zeer goed met o.a. gebakken ham en roerei. Wij hadden zonder diner geboekt, maar je kan van de kaart eten maar ook van het buffet. Beide hebben we gedaan wat zeer goed was.

een keer

loes vervoort
30-8-2014

Hotel ligt echt in the middle of nowhere.iedere dag met de auto op stap geweest. Ontbijt was goed ,eten van buffet op aankomstdag redelijk en onaangekondigd bij boeking .Eten in restaurant duurde lang in een zaal zonder muziek (af en toe een vogeltjesgeluid vanaf cd).Hebben de andere dagen buiten de deur gegeten voor de helft minder. Plant in t restaurant was een trieste aanblik,waarom die der nog stond is mij een vraag. Personeel was heel vriendelijk en de meiden hielden alles goed in de gaten .Kamer was groot genoeg en schoon ,net als de badkamer. Hotstonemassage was zalig in een schone omgeving. zwembadwater was nogal koud(heb meteen icebukketchallenge gedaan ) en de glijbaan heeft een schilderbeurt nodig. Er werd wel onderhoud in t hotel gedaan toen wij er waren . Voor een kort verblijf goed hotel

Aanvaarbaar comfort voor 3*

johan
24-8-2014

Kamer was netjes, zonder veel luxe maar aanvaarbaar voor een 3* hotel. Vriendelijk personeel. Wandelen of fietsen in de streek is een aanrader maar deden wat grotere afstanden in de buurd met de auto (110 Km/dag) naar omliggende steden en dorpen. Dinner s'avonds was karig en niet supper. Ontbijt geen overgrote keuze maar voldoende voor een stevig ontbijt voor vertrek van uitstap. Eten deden we hier en daar onderweg.

Eens maar nooit weer

jela
23-8-2014

Treurigheid alom. Het ontbijt is goed. De kamer klein het diner slecht . Koude slecht beteide gerechten met weinig liefde gekookt. In plaats van het geboekte 2 gangenmenu werd ons zonder pardon het buffet aangewezen. De akoestiek in de eetzaal is slecht zodat er geen gsprek mogelijk is door het geschuif van stoelen en het lawaai van bestek e.d Geen aanrader dus om trrug te keten

Gereisd Met partner in augustus 2014

Alles opnieuw her- schilderen!

marc wouters
17-8-2014

Het hotel ligt in een mooie groene omgeving. Vlak bij het Eifelpark. Wie de de moeite doet om eens buiten te komen, ontdekt vast mooi plekjes. Het Hotel is ooit een mooie plaats geweest. Maar mag dringend gerenoveerd worden. De glijbaan is dringend aan schilderen en reparatie toe. Gratis WI-FI zou anno 2014 ook wel mogen. Max 2 dagen is zeker voldoende. Gezinnen met kinderen, zullen hun gading wel vinden.

Prima hotel!

Kelly Spanjaard
8-8-2014

Terra Ventura is een netjes hotel. We hadden een kamer in het bijgebouw, die netjes schoon was. Het enige minpuntje was het kleine bed. Ontbijt was prima, het werd steeds weer aangevuld. Ook het zwembad is prima. In tegenstelling tot wat ik las vonden wij hem helemaal niet klein en aan de glijbaan mankeerde ook niks. Wij vonden het juist prettig dat we even konden zwemmen! Ook vanuit het zwembad kun je naar de zonneweide buiten waar ligbedden zijn, ook heel fijn! Er zit voor in de avond een gezellige bar bij waar je ook cocktails kunt bestellen. Kegelen/bowlen kan ook voor 12 euro per uur. Leuk en niet te duur! Een groot minpunt is het moeten betalen voor wifi, 15 euro per dag.

Hotel zonder glans

Scholten
31-7-2014

We hebben dit hotel geboekt als dagaanbieding, drie nachten inclusief heerlijk 2-gangendiner. + prima ontbijt en kamer, vriendelijk personeel. - Staat van onderhoud heel ver onder de maat, diner werd zonder overleg buffet en was ronduit slecht (inclusief droge vis en op een andere dag nog half rauwe vis, koud aangeleverd vlees en aardappelen, futloze groente), zwembad erg onaantrekkelijk. Fles water €4,90 en karafje spätburgunder à €6,50 niet te drinken.

Gereisd Met partner in juli 2014

Gaan we zeker niet meer naar toe

JE ter Linde van Laar
30-7-2014

Hotel is verouderd, zeker de buitenkant, kamer was niet groot maar goed en had een lekker balkon met zitje. douche en toitel oke. Wij zijn volkomen afgeknapt op het eten en de bijna onbeschofte manager. 1e avond buffet viel tegen, dus 2e avond met bijbetaling a la carte gaan eten, Tjonge wat erg was dat, a) andere fles rose dan besteld, maar dat werd niet vermeld, dacht ik had toch een 2012 besteld, b) had maiskipfilet besteld en kreeg jawel na ruim een uur wachten, 2 kalkoensnitzels, zonder enige uitleg. Mijn man had steak besteld, gelukkig om rood gevraagd en jahoor was rose. Toen wij na afloop vroegen wat er nu was mis gegaan kregen we te horen, sorry bestelde rose was op evenals de kip??? Dus geven we maar wat anders zonder enige uitleg. Ook andere gasten hadden klachten werd schouders voor opgehaald en sorry gezegd, of we wachten tot u er vroeg (dessert). Volgende dag met de manager gesproken, nou dat was zonde van mijn tijd. Sorry onder bezetting. Goed antwoord van Hem!!!

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.