Hotel Terra Ventura Resort & Spa

8.9Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

239 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• 8Sven & Anja20-02-2016

leuk verblijf, renovatie in volle gang.

Door de wisselende recensies beetje met gemengde verwachtingen vertrokken. Warm onthaal, mooie kamers die al gerenoveerd zijn, nieuw sanitair in de badkamers. Volgende stap is het zwembad. Door de lage bezetting bediening aan tafel voor het diner, ontbijt in uitgebreid buffet, erg lekker gegeten. Mooie en uitgebreide wellness, stoombad, 2 sauna's. Helaas is bij het zwembad het bubbelbad weg. Misschien komt dit terug na de renovatie deze maand.

• 7Geert31-01-2016

fijn hotel, mooie omgeving.

Ontbijtbuffet was goed, zwembad, kamer goed. Als je rust zoekt zit je hier goed en als je de stad mist zit je vlak bij Bitburg, een aangenaam stadje met leuke bezienswaardigheden. Je zit midden in de natuur en Gondorf is centraal gelegen tov Belgie en Luxemburg.

• 9Fam. Land21-09-2015

Aangename verrassing dit Hotel.

Dit is een prima Hotel voor een dag of 4 om veel van de omgeving te zien. In en om het Hotel is weinig te beleven. Verbleven in het bijgebouw, Kamers 1 en 3 Amsterdam aan de achterzijde. Niets mis mee, groot netjes fijne bedden, nette douche ruimte .Van het Hotel was alleen de TV "oubollig".Donkere gang valt reuze mee en er is voldoende licht. Tijdens ons verblijf bijna geen vliegen en het personeel allemaal even aardig. Ontbijt is zondermeer heel uitgebreid en lekker. Eenmaal avondeten gedaan. Tafel keurig gedekt met linnen en kregen zeer ruime portie's en vooral zeer lekker. Vreemd vind ik dat Barrielle het eten een 1 geeft terwijl ze zelf aangeeft er 2 maal Lekker te hebben gegeten. Het zwembad wordt in November gerenoveerd alsmede de omheining van het balkon van de kamers. Voor mij en mijn vrienden kan ik alleen maar zeggen "toppie". Zeker als je rekening houdt met de prijs die je kwijt bent voor 3 overnachting met ontbijt. Dus zeker niet "nooit weer", maar tot een volgende keer.

• 4Fam.Muskens26-08-2015

Nooit meer

Dat zou ik niemand aan raden, kamer wel redelijk schoon, ontbijt was redelijk goed, buffet was echt erg slecht alles koud helft eten op terwijl het nog vroeg was en dan ook nog eens duur. Dan kan je voor minder in de omgeving heel wat beter eten. Overal stikt het van de vliegen. Niet voor herhaling vatbaar.

• 5Eef Schuurman24-08-2015

nooit meer

Het eten was bar slecht het ontbijt

was redelijk

• 6Ingrid23-08-2015

viel tegen

De ligging van het hotel was goed. Je kan alle kanten op. Wij hadden een schone kamer zonder airco met een verouderde inrichting, maar alles werkte. De spa stelde niets voor. Niemand ging in deze hitte naar de sauna, maar bepaalde sauna's werkten ook gewoon niet en er was niemand aanwezig om bijvoorbeeld te masseren. Kortom, er was eigenlijk helemaal geen wellness. De kegel- en/of bowlingbaan was gesloten en het zwembad stelde niets voor. De glijbaan was een groot obstakel voor het zwembad. Men kon geen baantje zwemmen. Alles had onderhoud nodig. De airco werkte nergens. Het eten was erg duur voor hetgeen wat je kreeg en je moest er lang op wachten. Mensen gingen ijsberen voor het buffet, zo lang moest je er op wachten. Bepaalde mensen kwamen eten met een bijna leeg buffet: kosten € 21 pp. De medewerkers overal waren of heel aardig, of ongelofelijk saggerijnig. Wij hadden veelal te maken met aardige en behulpzame mensen. Wel deed men de vriesblokken in de koelkast i.p.v. de vriezer.

• 6louis dijkstra13-08-2015

Voor verbetering vatbaar.

Het hotel is verouderd. Deel ziet het er verzorgd uit en deels moet het echt opgeknapt worden. Vooral het bijgebouw van het hotel. Deze is alleen bereikbaar via een donkere gang.Waar het licht aan moet anders zie je niks. Wel is alles schoon en het personeel vriendelijk. Ik had logies met onbijt, want half pension was relatief zeer duur. Dus alleen met ontbijt geboekt. Het ontbijt was relatief goed, netjes en verzorgd. Het zwembad doet oud aan vooral de glijbaan onderkant zeer veel roest. Vond het ook niet schoon. Veel pleisters enz op de bodem van het bad. kwestie van schoon maken dus. 1 keer la carte gegeten. Weinig keuze en erg duur en zeer kleine porties. Was ruim 100 euro kwijt. Dit nooit meer. Maar goed er zijn vele restaurants in de wijde omtrek. Dat is zeker aan te bevelen.

• 4Melanie Bos20-07-2015

Ongeïnterreseerde bedoeling

Weekje met 2 kleine kinderen. Echt mismanagement , ze laten veel geld liggen wat absoluut niet noodzakelijk is! Kamers waren oke, de kamermeisjes deden de kamers met de franse slag wat eigenlijk secuurder kon. Ontbijt was goed, keus voldoende, alleen word er op verzoek bijgevuld, voldoende personeel, alleen zouden ze ook moeten werken en de boel tijdig afruimen. dat zou ook de invasie van vliegen en de plakkerige vloer in het restaurant kunnen voorkomen.Radio gaat van hard naar zacht, en de popmuziek knalt af en toe om je oren! Avondeten is weinig, geen salade(buffet) erbij,een buffet word er om 18 uur geserveerd en staat alles te verpieteren tot 20 uur. Desserts ongekoeld en vol met vliegen. bloedheet, vliegen, geen airco en minimaal personeel. Meisje wat er loopt werkt hard! compilmenten! Tijdens ons verblijf zat er een groepje engels sprekende stagiares oid en die moesten meedraaien in de restauratieve dienst. Ongeinterreseerd , bellend, etend en drinkend in de eetzaal. Nooit meer!

• 8Lorenz18-07-2015

Correcte prijs/kwaliteit

Nadat ik alle commentaren las over dit hotel was ik niet zo enthousiast. Ik moet zeggen: onterecht. Ik had een kamer voor 4 personen en die was in orde. Minibar, proper en gratis WiFi. Let wel: er is een deel verouderd waar ik geen mening kan over geven. Personeel vriendelijk, ontbijt zeker voldoende en ligging voor uitstapjes op 40 km van Trier, Bernkastel en de vulkaaneifek. Vind ik meevallen. (30 min rijden) . Leuk interieur ook en iets verderop speeltuin voor de kinderen. Mooi zicht vanuit restaurant en eten s'avonds heel lekker. Zwembad is leuk. Water op normale temperatuur en de glijbaan is tof maar laat idd sporen van ouderdom na. Prijs kwaliteit mag ik niet klagen! In hoogseizoen best vroeg ontbijten anders beperktere keuze...

• 7krasteva16-05-2015

Leuke uitvalsbasis

Prima hotel "am arsch der welt" maar een prima plek om autouitstapjes te maken. We zijn met onze dochter hier een week geweest en hebben ons prima vermaakt. Op loopafstand (maar met de auto is makkelijker) is het eifelpark, best leuk om daar eens heen te gaan. Het zwembad hadden wij voor het grootste gedeelte voor ons alleen omdat er gewoon niet veel gebruik van gemaakt word. Groot genoeg, zout water ipv chloor, leuke glijbaan voor de kinderen. Personeel in de bar en restaurant is traag. Als je een sorbet besteld is het gesmolten voor het bij je aan komt. Eten is ok maar zeker niet bijzonder. Personeel bij receptie is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom, prima om te slapen en bij een dagje regen te zwemmen en als uitvalsbasis te gebruiken.

21 tips over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• Alain en Alies, 07-06-2014

Trier! Pak de trein vanuit Philipsheim (1,5 min rijden van hotel) en je staat een uurtje later in het centrum van Trier. Deze Eifelexpres gaat dwars door prachtige natuur.

• G Knoops, 28-04-2014

Bezoek aan de brouwerij Bitburg (Bitte ein Bit.) Bezoek aan Trier. Wandel vanuit het hotel eens een stuk door de natuur.

• patrick_rosiers, 22-01-2012

Het wildpark " Eifelpark " is op wandelafstand van het hotel. Dit park is zeer mooi uitgewerkt voor (kleinere) kinderen wat de attracties betreft. Je kunt hier wandelen tussen de dieren, die zich vaak vrij in het park bewegen. Gratis bezocht in januari, alle attracties zijn dan wel (logisch) gesloten.

3 vragen over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• eiteland, 12-09-2015

Föhn en waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer en een föhn op de badkamer?

• lucette, 20-07-2014

fietsen en eten

Wie weet of je daar gewoon kunt fietsen of dat het erg heuvelachtig is. En wie weet er leuke en goedkope restaurants daar in de buurt?

Henk, 26-07-2014

Pittige heuvels. Conditie is wel vereist!,,

• Vink John, 19-05-2014

Toegankelijkheid

Wie weet of dit hotel toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn? (rollator)

Jago Mulder, 10-06-2014

heeft veel kamers op de begane grond, dus met een rollator niet zo/n probleem

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)