Hotel Terra Ventura Resort & Spa

8.9Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

239 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• 7Joanna01-07-2014

Leuk hotel, maar niet voor herhaling.

Het is een leuk hotel, kleiner dan verwacht. Ondanks de prettige bediening niet voor herhaling. v.w.b. zwembad, haal de belachelijke grote glijbaan eruit , je kunt hem niet gebruiken en dan heb je een leuk zwemband. v.w.b. wellness gedeelte : we hebben een heerlijke hotstone massage gehad, daar zouden we zo voor terugkomen.

• 9FC 't Kruishuis04-06-2007

Schitterend hotel met voortreffelijke bediening. We waren hier met een groep van 40 personen en niemand had ook maar iets te klagen hierover. Fantastisch zwembad annex wellnessgedeelte. Avondeten voortreffelijk dewelke voldoende werd aangevuld. Een aanrader zonder meer.

• 8Willy Van Gulik28-02-2007

Zeer tevreden over het hotel. Heel mooi welness gedeelte, zeer nette kamers. Eerste avond eten in buffetvorm dat was minpunt nadien bediening aan tafel, dit was heel goed.Al het personeel was heel vriendelijk. Zijn daar op vakantie geweest eind februari 2007.

• 5Eric De Smet27-12-2006

Zwemgelegenheid en ontspanningsgedeelte waren super. Ontbeitbuffet super. Avondeten een dikke nul ofwel alles veel te gezouten soep was presies water met veel peper nog nooit zo slecht geeten. En de houveelheid isniet om van te spreken. Bvb hoofdschotel soeplepel erwten met wortelen of 4 klein stukjes bloemkool met 3 kleine kroketjes en een stukje vlees dus smorgens u dit vreten of je kom om van de honger. Als ze daar iets aan doen zou het een super hotel zijn.

• 8Danielle16-09-2006

Zeer mooi gelegen, mooi gerenoveerd hotel.. alleen de service in het restaurant was voor ons veel te traag.. als je iets bij vroeg, moest je véél geduld tonen...

• 7marion07-03-2006

nieuw gerenoveerd hotel , rustig gelegen,nette kamers, leuk zwembadje mooie sauna. alleen een nadeel, de bediening bij het bijvullen van het eten is waardeloos, je moet veel te lang wachten, en de bain maries waren meer leeg dan vol, dus als je honger hebt ga vroeg eten, en kijk de rekeningen na, want een paar keer klopten ze niet,

21 tips over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• Alain en Alies, 07-06-2014

Trier! Pak de trein vanuit Philipsheim (1,5 min rijden van hotel) en je staat een uurtje later in het centrum van Trier. Deze Eifelexpres gaat dwars door prachtige natuur.

• G Knoops, 28-04-2014

Bezoek aan de brouwerij Bitburg (Bitte ein Bit.) Bezoek aan Trier. Wandel vanuit het hotel eens een stuk door de natuur.

• patrick_rosiers, 22-01-2012

Het wildpark " Eifelpark " is op wandelafstand van het hotel. Dit park is zeer mooi uitgewerkt voor (kleinere) kinderen wat de attracties betreft. Je kunt hier wandelen tussen de dieren, die zich vaak vrij in het park bewegen. Gratis bezocht in januari, alle attracties zijn dan wel (logisch) gesloten.

3 vragen over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• eiteland, 12-09-2015

Föhn en waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer en een föhn op de badkamer?

• lucette, 20-07-2014

fietsen en eten

Wie weet of je daar gewoon kunt fietsen of dat het erg heuvelachtig is. En wie weet er leuke en goedkope restaurants daar in de buurt?

Henk, 26-07-2014

Pittige heuvels. Conditie is wel vereist!,,

• Vink John, 19-05-2014

Toegankelijkheid

Wie weet of dit hotel toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn? (rollator)

Jago Mulder, 10-06-2014

heeft veel kamers op de begane grond, dus met een rollator niet zo/n probleem

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)