Weer vandaag25°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

Guido Volbeda
13-8-2018

Na net weer 3 weken geopend kon je wel zien dat ze hier en daar nog bezig zijn. Wij hadden familie appartement echt super. En de service geweldig.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige drie dagen gehad in een leuke omgeving

Eef Schuurman
18-2-2017

Kamers perfect, ontbijt prima maar het buffet wel wat minder als we gewend waren.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Aangename verrassing dit Hotel.

Fam. Land
      21-9-2015

Dit is een prima Hotel voor een dag of 4 om veel van de omgeving te zien. In en om het Hotel is weinig te beleven. Verbleven in het bijgebouw, Kamers 1 en 3 Amsterdam aan de achterzijde. Niets mis mee, groot netjes fijne bedden, nette douche ruimte .Van het Hotel was alleen de TV "oubollig".Donkere gang valt reuze mee en er is voldoende licht. Tijdens ons verblijf bijna geen vliegen en het personeel allemaal even aardig. Ontbijt is zondermeer heel uitgebreid en lekker. Eenmaal avondeten gedaan. Tafel keurig gedekt met linnen en kregen zeer ruime portie's en vooral zeer lekker. Vreemd vind ik dat Barrielle het eten een 1 geeft terwijl ze zelf aangeeft er 2 maal Lekker te hebben gegeten. Het zwembad wordt in November gerenoveerd alsmede de omheining van het balkon van de kamers. Voor mij en mijn vrienden kan ik alleen maar zeggen "toppie". Zeker als je rekening houdt met de prijs die je kwijt bent voor 3 overnachting met ontbijt. Dus zeker niet "nooit weer", maar tot een volgende keer.

Gereisd Met vrienden in september 2015

nooit meer

Eef Schuurman
      24-8-2015

Het eten was bar slecht het ontbijt

was redelijk

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Voor verbetering vatbaar.

louis dijkstra
      13-8-2015

Het hotel is verouderd. Deel ziet het er verzorgd uit en deels moet het echt opgeknapt worden. Vooral het bijgebouw van het hotel. Deze is alleen bereikbaar via een donkere gang.Waar het licht aan moet anders zie je niks. Wel is alles schoon en het personeel vriendelijk. Ik had logies met onbijt, want half pension was relatief zeer duur. Dus alleen met ontbijt geboekt. Het ontbijt was relatief goed, netjes en verzorgd. Het zwembad doet oud aan vooral de glijbaan onderkant zeer veel roest. Vond het ook niet schoon. Veel pleisters enz op de bodem van het bad. kwestie van schoon maken dus. 1 keer la carte gegeten. Weinig keuze en erg duur en zeer kleine porties. Was ruim 100 euro kwijt. Dit nooit meer. Maar goed er zijn vele restaurants in de wijde omtrek. Dat is zeker aan te bevelen.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit heel goed

Carine
      18-3-2015

Eifelpark zeer mooi. Met de trein naar Trier geweest ( voor 4 personen 21 € heen en weer)

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Lekker genieten!! Rust en Natuur.

G Knoops
      28-4-2014

Het is een fijn hotel rustig gelegen, zeker voor uitstapjes zoals Trier en Bitburger. of heerlijk genieten van de natuur tijdens een wandeling. De kamers zijn schoon het Hotel is schoon. Vriendelijk personeel. Het eten is er heerlijk s 'morgens ontbijt buffet en s 'avonds diner buffet . wij zijn hier geweest met een groep van 8 personen, het is ons zeer goed bevallen. Komen graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Leuk hotel, vriendelijk personeel, prima !

Petra
      9-3-2014

Wat hebben wij een geweldig (lang) weekend gehad ! Via een actie voor € 89,= geboekt (3 nachten incl ontbijt en diner), wat een grandioze aanbieding ! Ontbijt en diner in buffetvorm, was echt lekker en gevarieerd (dagelijks vlees én vis, soep én voorgerechten, verschillende nagerechten). Onze kamer was prima, heerlijke bedden en aan de zonzijde met prachtig uitzicht (voorzijde ziet er verouderd uit, erg jammer, doet afbreuk aan het hotel). Wellness gedeelte prima ! Personeel heel vriendelijk (klein minpuntje dat de meeste werknemers nauwelijks Engels spreken). Internet betaalbaar, werkt goed (bij elke inlog wel 10 minuten 'starttarief'). Schoonmaak ook top. Restaurant gezellig ingericht. Wij hadden mazzel dat we vier dagen zon gehad hebben. Om een weekend heerlijk te relaxen en te onthaasten is dit hotel absoluut een aanrader !

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Hotel in godvergeten dorp............

danjel
      8-8-2013

Goed ontbijt, slechte bedden, niets te zien in de buurt. Hotel is dringend aan renovatie toe, klein zwembad vol kinderen door glijbaan, 1 sauna die werkt, kegelbaan dicht, tennisveld + pétanquebaan vol onkruid...... Geboekt via promotie, is anders zijn prijs totaal niet waard !!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

viel tegen!

sophia
      4-9-2012

2 nachten geweest, slaapkamers zijn superschoon, receptiepersoneel zijn schijnvriendelijk maar dan het barpersoneel zo erg......staan meer met plaatselijke mensen te praten dan met de hotelgasten en als je een drankje besteld mag dit even 15 min. duren.....ontbijt was goed......zwembad is een meer een vergrote badkamer, bij de receptie hing een mooie oorkonde van zoover.....ik zou het weg halen.....dit nooit meer!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.