8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

Super mooi

Nienke
9-8-2018

Een leuk hotel. We zijn hier met ons viertjes naar toe gegaan op doorreis naar Nederland. We werden om 22.30 uur vrolijk ontvangen door de nieuwe eigenaar. Het hotel is 2 jaar dicht geweest en nu net weer 3 week open. Een heerlijk bed. Super schoon allemaal en een lekker ontbijt gehad. De man heeft ons het zwembad laten zien en het saunagedeelte wat nog niet open is. (Ergens in oktober) Wat ziet het er mooi uit! Een glijbaan voor de kids en een super leuke sauna. Kortom een leuke plek om eens naar toe te gaan. Ook om van de omgeving te genieten want dat ziet er ook leuk uit.

Het telefoonnummer wat wij zagen op internet klopte niet Hier het juiste nummer: +49 178 9301808

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Niet naar toe gaan!

Judith de Boer
6-8-2016

Ontvangst; zat niemand bij de receptie, in het restaurant werden we compleet genegeerd door de ober. Na 10 minuten wachten kwam er iemand. Kamer; was schoon, bedden redelijk, hing nog een jas in de kast en een badjas in de badkamer van de vorige bezoekers. Ook lagen er maar 3 handdoeken ipv 4 (waren met z'n vieren op een familiekamer). Bij het badkamermeubel waren de randen afgeplakt met ducktape. Ontbijt: oke, verse broodjes, yoghurt met ontbijtgranen, verschillende soorten ei, beleg, pannenkoekjes, etc. werd voldoende aangevuld. Ook de zaal zag er verzorgd uit. Zwembad: Na het ontbijt lekker gaan zwemmen voor vertrek terug naar NL. Geen mens te bekennen, dus het zwembad voor ons alleen. Na een half uur zwemmen kwam er een schoonmaakster om ons te vertellen dat we niet mochten zwemmen omdat het zwembad dicht was ivm problemen. We zouden er net uit, maar dit verbaasde ons erg!! Vreemd dat de deur niet op slot was en er niets vermeld stond of ons iets was verteld. Even later kwam het hoofd schoonmaak en zij vertelde dat het gesloten was omdat er iets met de vloer van het zwembad was, verder moesten we maar even naar de receptie toe. Even laten daar heen gegaan om uit te checken en verhaal te halen hoe dit kon gebeuren en wat voor ons gevolgen konden zijn (tenslotte met 2 kleine kinderen gezwommen). De mevrouw aan de receptie hoorde ons verhaal aan en vertelde dat het zwembad gesloten was omdat er een probleem met de pomp van het zwembad waardoor het water niet wordt ververst. Was sinds de dag er voor gesloten. Zij konden er niets aan doen dat de deur niet was afgesloten, dat kan gebeuren met de schoonmakers die er rond lopen... Ook hoefden we ons geen zorgen te maken dat we ziek zouden worden. Er werd verder niets gedaan, geen excuses gegeven dat er niets gezegd was etc. Al met al geen goed gevoel aan over gehouden, klant is koning, dat kennen ze hier niet! Het hele hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Jammer, is wel iets leuks van te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

"Hotel niet voor herhaling"

Tom V.
11-4-2016

Restaurant was een regelrechte ramp. Buffet werd niet aangevuld, drank wordt pas opgenomen als je bijna gedaan hebt met eten. Afruimen van de tafel is de eerste dag zelfs niet gebeurd, de andere dagen af en toe. Aanbod buffet zéér beperkt. Dagelijks bruine en gele pudding als dessert. In de namiddag bediening onderbemand, als je iets wou drinken had je een half uur wachttijd. Kamers waren in orde, badkamer wel wat klein. Familiekamer tof. Buitenkant van hotel vraagt een opfrissingsbeurt!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016

leuk verblijf, renovatie in volle gang.

Sven & Anja
20-2-2016

Door de wisselende recensies beetje met gemengde verwachtingen vertrokken. Warm onthaal, mooie kamers die al gerenoveerd zijn, nieuw sanitair in de badkamers. Volgende stap is het zwembad. Door de lage bezetting bediening aan tafel voor het diner, ontbijt in uitgebreid buffet, erg lekker gegeten. Mooie en uitgebreide wellness, stoombad, 2 sauna's. Helaas is bij het zwembad het bubbelbad weg. Misschien komt dit terug na de renovatie deze maand.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Ongeïnterreseerde bedoeling

Melanie Bos
20-7-2015

Weekje met 2 kleine kinderen. Echt mismanagement , ze laten veel geld liggen wat absoluut niet noodzakelijk is! Kamers waren oke, de kamermeisjes deden de kamers met de franse slag wat eigenlijk secuurder kon. Ontbijt was goed, keus voldoende, alleen word er op verzoek bijgevuld, voldoende personeel, alleen zouden ze ook moeten werken en de boel tijdig afruimen. dat zou ook de invasie van vliegen en de plakkerige vloer in het restaurant kunnen voorkomen.Radio gaat van hard naar zacht, en de popmuziek knalt af en toe om je oren! Avondeten is weinig, geen salade(buffet) erbij,een buffet word er om 18 uur geserveerd en staat alles te verpieteren tot 20 uur. Desserts ongekoeld en vol met vliegen. bloedheet, vliegen, geen airco en minimaal personeel. Meisje wat er loopt werkt hard! compilmenten! Tijdens ons verblijf zat er een groepje engels sprekende stagiares oid en die moesten meedraaien in de restauratieve dienst. Ongeinterreseerd , bellend, etend en drinkend in de eetzaal. Nooit meer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Correcte prijs/kwaliteit

Lorenz
18-7-2015

Nadat ik alle commentaren las over dit hotel was ik niet zo enthousiast. Ik moet zeggen: onterecht. Ik had een kamer voor 4 personen en die was in orde. Minibar, proper en gratis WiFi. Let wel: er is een deel verouderd waar ik geen mening kan over geven. Personeel vriendelijk, ontbijt zeker voldoende en ligging voor uitstapjes op 40 km van Trier, Bernkastel en de vulkaaneifek. Vind ik meevallen. (30 min rijden) . Leuk interieur ook en iets verderop speeltuin voor de kinderen. Mooi zicht vanuit restaurant en eten s'avonds heel lekker. Zwembad is leuk. Water op normale temperatuur en de glijbaan is tof maar laat idd sporen van ouderdom na. Prijs kwaliteit mag ik niet klagen! In hoogseizoen best vroeg ontbijten anders beperktere keuze...

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Leuke uitvalsbasis

krasteva
16-5-2015

Prima hotel "am arsch der welt" maar een prima plek om autouitstapjes te maken. We zijn met onze dochter hier een week geweest en hebben ons prima vermaakt. Op loopafstand (maar met de auto is makkelijker) is het eifelpark, best leuk om daar eens heen te gaan. Het zwembad hadden wij voor het grootste gedeelte voor ons alleen omdat er gewoon niet veel gebruik van gemaakt word. Groot genoeg, zout water ipv chloor, leuke glijbaan voor de kinderen. Personeel in de bar en restaurant is traag. Als je een sorbet besteld is het gesmolten voor het bij je aan komt. Eten is ok maar zeker niet bijzonder. Personeel bij receptie is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom, prima om te slapen en bij een dagje regen te zwemmen en als uitvalsbasis te gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prijs kwaliteit goed hotel

Birger
22-12-2013

Ik begrijp de negatieve reacties niet ! Eten s avonds superlekker Kamers proper en in orde Zwembad vonden de kinderen heel leuk met de glijbaan maar wel koud Wellness met verschillende sauna's was ook proper en modern Kegelbaan, biljart sjotterkast,..... Dus sorry mensen ik ben al veel naar luxe plaatsen geweest en dit is in verhouding goed! Als je niks anders hebt te doen dan negatief te zijn hierover zet je beter niks Btw kegelbaan of bowling zoals iemand schrijft kan niet gesloten zijn maar als je natuurlijk ervoor niet betaald gaat de deur niet open

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Mooi hotel om uit te rusten, goede service!

Familie
24-10-2013

Via mooie aanbieding (5 dagen/4 betalen en kind op de kamer) 5 dagen hier naar toe geweest. Het was lekker uitrusten, mooie omgeving, prima hotel en goede kwaliteit. Buitenkant heeft wat onderhoud nodig, van binnen echter alles in orde. Leuk (klein) binnenzwembad en wellness-gedeelte. Leuke ontbijtzaal met leuke wand. Omgeving heeft inderdaad weinig faciliteiten maar welk leuke wandelingen en mountainbike-tochten gemaakt. Simpelweg een heerlijke plek om tot rust te komen. Op 11 km ligt Bitburg waar je een McDonalds hebt en een centrum met wat winkels en restaurants.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne plek om tot rust te komen.

Vivian Kartal
7-8-2013

Hotel gelegen in prachtige bosrijke rustige omgeving. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn echt oprecht aardig. Het zwembad was lekker, goede watertemperatuur ook, alleen de glijbaan is een beetje overbodig aangezien de meeste mensen hier toch voor hun rust komen. We waren met een baby van 7 maanden en ook voor hem was het een fijn hotel, er stond een extra bed op de kamer, een aantal kinderstoelen in het restaurant. Zowel het ontbijt als het diner was goed verzorgd, genoeg keus en vaak aangevuld. Kamers en uitstraling van het hotel zijn verder prima. Ideaal hotel voor mensen die in een rustige omgeving even willen ontspannen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.