Hotel Terra Ventura Resort & Spa

8.9Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

239 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• 2018
    9Karin03-08-2018

Brandschoon hotel met vriendelijk personeel

Het hotel heeft nieuwe eigenaren die het stukje bij beetje opknappen. Dus het hotel is (nog) niet helemaal up to date. Maar de kamers en gezamenlijke ruimtes zijn brandschoon, de service is prima en het ontbijtbuffet is gevarieerd (veel gezonde keuzes). De omgeving is mooi: groen en heuvelachtig.

• Oude reviews

5Christel25-07-2016

Oud hotel...

We werden ontvangen door de gastheer zelf. Deze had er erg veel moeite mee,om gewoon duits te sprekrn,wij verstonden hem niet goed,terwijl onze duits best goed is!!..... bij ontvangst werd gelijk duidelijk dat het zwembad niet in gebruik was,omdat er glas in zou liggen??????...... erg teleurstellend voor de kinderen.....we hadden dit hotel geboekt juist hiervoor geboekt. We hebben een rondje hotel gedaan,en wat ziet ons oog.....zwembad is afgekeurd. ....wees dan eerlijk!!!....hotelkamer op zich prima.... gezamenlijk balkon levensgevaarlijk. ....was blijkbaar ook afgekeurd....er was een noodtrap geplaatst. ...waar makkelijk een klein kind langs kon vallen!!!!... de bar prima,helaas moet je wel ff geduld hebben voor een drankje!!!....handdoeken werden niet verschoond. ..toiletpapier niet aangevuld. ..moet er zelf om vragen....ontbijt is prima....wordt alleen niet goed aangevuld! !!. Voor ons dit hotel nooit meer....en zijn mede hierdoor een dag eerder vertrokken. ....

• 8Henk26-07-2014

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Wij hadden eind juli geboekt via actie vd dag. Voor dat geld werkelijk een top 4 daagse gehad. Kinderen van 13 en 14 ook. Eten is prima, kamers idem. Wellness ook top! Echt een aanrader dit hotel!

• 9richard18-05-2013

waar voor je geld

Hotel mag van buiten wel opgeknapt worden. Van binnen is het prima. Prima ontbijt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Avondeten ook prima diverse keuzes, voor kinderen zelfs een kindermenu. Het park ligt op een heuvel met een mooi uitzicht vanaf je kamer. Zwembad prima voor de kinderen niet groot maar ze hebben zich er prima vermaakt. Wij zaten er drie dagen en moetsen er twee betalen. Daarvoor krijg je je echt ruim voldoende. Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. En het park naast het hoetel is nog steeds open.

• 8marjon hendriks02-11-2010

zeer gezellig hotel met mooie ligging

leuk hotel met sauna en zwembad. Goed voor alle leeftijden. Goed ontbijtbuffet en prima a la carte.Aardig personeel

• 9Dominique Budé05-11-2009

Heel mooi hotel

We zijn er 3 daagjes geweest op een Familienzimmer. Kamer was mooi, zeer netjes. Eten was prima, personeel vriendelijk. Zwembad mooi, fitnessruimte stelt helemaal niets voor, er stond alleen een hometrainer. De bar zou heel gezellig kunnen zijn, maar er is niet zoveel te beleven. In de omgeving kun je mooi wandelen, Eifelpark was heel leuk, dagje naar Trier is ook de moeite waard. Voor ons was het zeker de moeite waard.

• 7jef boeckx18-06-2009

Weekend voor herhaling vatbaar.

Wij hebben met 7 personen een verlengd weekend in dit hotel doorge- bracht. Het is ons zeer goed bevallen. De kamers zijn netjes en verzorgd. De fitnessruimte is echter teleurstellend. Ontbijt en vooral avondeten is zeer goed. Personeel is vriendelijk. Bar om s'avonds wat na te babbelen valt wat tegen. Een aanrader is ook het vlakbij gelegen wildpark.

21 tips over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• Alain en Alies, 07-06-2014

Trier! Pak de trein vanuit Philipsheim (1,5 min rijden van hotel) en je staat een uurtje later in het centrum van Trier. Deze Eifelexpres gaat dwars door prachtige natuur.

• G Knoops, 28-04-2014

Bezoek aan de brouwerij Bitburg (Bitte ein Bit.) Bezoek aan Trier. Wandel vanuit het hotel eens een stuk door de natuur.

• patrick_rosiers, 22-01-2012

Het wildpark " Eifelpark " is op wandelafstand van het hotel. Dit park is zeer mooi uitgewerkt voor (kleinere) kinderen wat de attracties betreft. Je kunt hier wandelen tussen de dieren, die zich vaak vrij in het park bewegen. Gratis bezocht in januari, alle attracties zijn dan wel (logisch) gesloten.

3 vragen over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• eiteland, 12-09-2015

Föhn en waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer en een föhn op de badkamer?

• lucette, 20-07-2014

fietsen en eten

Wie weet of je daar gewoon kunt fietsen of dat het erg heuvelachtig is. En wie weet er leuke en goedkope restaurants daar in de buurt?

Henk, 26-07-2014

Pittige heuvels. Conditie is wel vereist!,,

• Vink John, 19-05-2014

Toegankelijkheid

Wie weet of dit hotel toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn? (rollator)

Jago Mulder, 10-06-2014

heeft veel kamers op de begane grond, dus met een rollator niet zo/n probleem

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)