Hotel Terra Ventura Resort & Spa

8.9Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

239 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• 8Bart en Ann26-08-2008

lekker ontspannen

Degelijk en verzorgd hotel, goed en veel gezond eten. Klein maar gezellig zwembad. Wellnessgedeelte is de moeite waard. Zeer vriendelijk personeel. Kamers wat klein. Terras was niet echt gezellig. Zeer rustig, 's avonds is er niet veel te doen. Alleen Duitse zenders op TV.

• 8Fam. van Scharen-Viskens, Antwerpen/B 10-08-2008

Ideaal voor kort verblijf met jonge kinderen

Het hotel heeft goede prijs/kwaliteitsverhouding. kamer was ruim, modern, goede bedden, rustig, nette badkamer. Het terras was oud en versleten. Onderhoud om en rond het hotel kan beter. Zwembad met waterglijbaan is niet zo groot, maar veel licht en ideaal voor jonge kinderen, handdoeken, badjassen en ligstoelen vrij beschikbaar. Bubbel-of dampbad heb ik niet opgemerkt of niet vrij toegankelijk. Geen controlegegevens over het zwmbadwater. Ontbijt- en avondbuffet is lekker en verzorgd (tafellakens, kaars, bloemetje), voldoende keuze en attente bediening. Zou het personeel wat Nederlands kunnen spreken ten overstaan van kinderen, want tijdens ons verblijf was de meerderheid van de gasten Vlaming of Nederlander. Het Eifelpark is een traditioneel dieren- en attractiepark op wandelafstand! De omgeving leent zich voor wandelingen en uitstappen (Bitburg, Trier, Echternach).

• 5Nanter28-07-2008

geen aanrader!

Onkruid tot aan je enkels,onverzorgd tennisplein,ligweide bij zwembad idemdito,spinnewebben,motten en het hele assortiment beestjes,vuile ramen,kortom niet onderhouden!Kamer was 'bijna' netjes op een paar koeken na van de voorganger onder het bed en stofnetten langs de muur en plafond.Badkamer te klein voor 3 volwassenen en 1 kind.Op het terras 1 vooroorlogse stoel,geen tafel.We zijn ons dan maar van tafel en stoelen gaan voorzien elders.Eten was geen hoogvlieger maar eetbaar.Ontbijt was dan wel weer in orde.De wijn is alles behalve.De maître en personeel hadden er ook geen kennis van.De overige vakantiegangers waren een attractie op zich:kousen tot aan de knieen onder een short,sandalen,singletjes,zweetgeuren,eten met de handen nemen terwijl er steeds lepels of tangen voorzien waren.Kortom wij komen er niet meer terug!Positieve noot:er zijn verschillende mooie plaatsjes te bezichtigen.

• 7Jenny24-07-2008

Leuk kindvriendelijk hotel

Aan de buitenkant ziet het hotel er wat vervallen uit, kan wat verf gebruiken hier en daar maar vanbinnen is het echt heel mooi en net. super kindvriendelijk, alles voor kleine kindjes beschikbaar. Leuk speelkamertje aan de bar, mooi zwembad met buis (gratis handdoeken in de welness te verkrijgen), kinderbuffet(je). Ons dochtertje van 3 vond het fantastisch. Leuk wildpark op 500 m van het hotel. Mooie ruime familiekamer, was ook vernieuwd (AMST11), wel iets meenemen tegen de muggen (hebben er op één nacht 16 doodgemept). Het eten was ook heel lekker. Ontbijt kon iets uitgebreider vond ik maar 't was wel lekker. Prijzen van drank ook heel schappelijk. Uiteindelijk voor wat je betaalt voor dit hotel: echt wel zijn geld waard en met kleine kinderen is het echt wel perfect!

• 7enidan20-07-2008

Net terug van weekje terra ventura, heel goed meegevallen! Ontbijt en avondeten ook goed, voor de kinderen kinderbuffet. In de omgeving zeer veel te doen. Speeltuintje in het dorp + kleine wandelingetjes, ideaal om 's avonds na het eten nog even te doen. Iets minder vond ik dat het stapelbed niet wat afgescheiden kon worden, al was het maar door een gordijn. Zeer vriendelijk, nette kamers, mooi zwembadje met glijbaan ( vond de gratis handdoeken wel nergens maar ja). We gaan zeker nog eens terug!

• 9Kris en Els Devoldere-Scherpereel09-06-2008

weekendje weg met de familie, 6 volwassenen en 4 kinderen. Was een complete meevaller. Ons gezin, 2 volwassenen en 2 kids van 6 en 8 in kamer Köln3, proper, voldoende groot met stapelbed en kleinere badkamer met douche, goede bedden. Eten was in orde, voldoende keuze, ook voor de kids. Niet veel tralala maar alles ok en bediening ook. Niet echt goedkoop qua drank maar aanvaardbaar. Verdere faciliteiten hotel waren ok : zwembad niet te groot maar goed onderhouden en niet te druk; welnessgedeelte meer dan voldoende en overal handdoeken en badjassen gratis te gebruiken (is toch een serieus pluspunt); ontspanningsruimtes met kegelbaan, pool, tafelvoetbal ok; receptieruimte aangenaam en ook de bar viel goed mee. we hebben een heel mooi weekend gehad! ook eifelpark op 500m sterk aan te raden, leuk pretpark en helemaal niet druk...

• 7R11-05-2008

We zijn er 6 dagen geweest met twee kleine kinderen (1 baby). Het is goed bevallen, vriendelijk personeel, maar spreekt niet engels. Leuk zwembad en sauna's, tuin, erg rustig. Andere gasten hadden wel 's nachts wat last van herrie van militairen op weekendverlof. Buffet 's avonds was minder goed, maar ontbijt en a la carte was beter. Er is veel te doen in de mooie omgeving.

• 8Cremers Erna07-04-2008

Kamer berlin 8:zéér kleine badkamer en weinig kast om jassen weg te hangen. Geen plaats om badjassen op te hangen. Wordt verkocht als 2/3 persoonskamer maar is te klein om een derde persoon de laten overnachten. Wel baby. Eten: buffet: zowel 'smorgens als 'savonds voldoende keuze. Zéér fijn zwembad en massa's handdoeken

• 9Koen Bossu31-03-2008

Schitteren hotel in een prachtige omgeving.Heel (kind-)vriendelijk en behulpzaam personeel en dan is er nog niets gezegd over de fantastische welness-mogelijkheden.Een echte aanrader voor we er eventjes uit wil.

• 10lareu uit moorslede31-03-2008

net terug van een super geslaagde vakantie!! van 25maart tot 30maart2008 uitstekend hotel! prachtig ingerichte kamers ruim en proper! zeer verzorgd en net aangename sfeer!buffet zeer ruim en werd vlug bijgevuld!In het zwembad is zeer mooi sauna is mooi net ideaal om van het zwembad naar de sauna te gaan(misschien enkele handdoeken extra leggen bij de sauna)prachtige omgeving je moet van rust en wandelen houden! geslaagde vakantie om zeker over te doen!in een woord FANTASTISCH

21 tips over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• Alain en Alies, 07-06-2014

Trier! Pak de trein vanuit Philipsheim (1,5 min rijden van hotel) en je staat een uurtje later in het centrum van Trier. Deze Eifelexpres gaat dwars door prachtige natuur.

• G Knoops, 28-04-2014

Bezoek aan de brouwerij Bitburg (Bitte ein Bit.) Bezoek aan Trier. Wandel vanuit het hotel eens een stuk door de natuur.

• patrick_rosiers, 22-01-2012

Het wildpark " Eifelpark " is op wandelafstand van het hotel. Dit park is zeer mooi uitgewerkt voor (kleinere) kinderen wat de attracties betreft. Je kunt hier wandelen tussen de dieren, die zich vaak vrij in het park bewegen. Gratis bezocht in januari, alle attracties zijn dan wel (logisch) gesloten.

3 vragen over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• eiteland, 12-09-2015

Föhn en waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer en een föhn op de badkamer?

• lucette, 20-07-2014

fietsen en eten

Wie weet of je daar gewoon kunt fietsen of dat het erg heuvelachtig is. En wie weet er leuke en goedkope restaurants daar in de buurt?

Henk, 26-07-2014

Pittige heuvels. Conditie is wel vereist!,,

• Vink John, 19-05-2014

Toegankelijkheid

Wie weet of dit hotel toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn? (rollator)

Jago Mulder, 10-06-2014

heeft veel kamers op de begane grond, dus met een rollator niet zo/n probleem

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)