Hotel Terra Ventura Resort & Spa

8.9Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

239 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• 1Carla Guus05-08-2016

nooit meer

ontbijt was goed kamers schoon verder is daar helemaal niks zwembad was dicht op last van de gemeente lunch was er niet voor een kop koffie kon je letterlijk een half uur wachten het avond eten was summier Dus na 1x hebben we voortaan lekker gegeten bij het naast gelegen waldhaus hotel bij slecht weer is er helemaal niks te doen we hebben dus 2 dagen op de kamer gezeten met wat chips en n paar flessen aperol spritz sauna is er maar daar is alles meegezegd personeel (als je ze al ziet) is wel vriendelijk ze doen geen enkele moeite om er iets leuks van te maken. Ik zou de bar de hele dag open hebben bij slecht weer met een kleine kaart of borrel hapjes. aangezien er veel gezinnen komen zou ik iets met kinderen doen zodat de mensen bij slecht weer in het hotel blijven. het enige waar veel personeel was dat was achter de receptie. kortom buiten het feit dat het weer slecht was was dit een van onze ergste verblijven

• 8Fam. Oldenburger25-06-2016

Erg gezellig hotel

Wij waren ook inderdaad wat sceptis na het lezen van de andere recensies. Maar er staan heel vaak negatieve dingen geschreven en geen positieve terwijl die er heel veel zijn. Wij werden ontvangen door een erg aardige receptioniste en ook de andere medewerkers waren over het algemeen erg vriendelijk. Het hotel heeft leuke eyecatchers. Bijv. het ontbijtgedeelte ziet er zo uit dat je je waant op een marktplein in Italië. Ook de bar en de wellness zien er erg leuk uit. Dit zijn zo maar een paar dingen die ik nog nergens gelezen heb. Het ontbijt was goed. Als er iets niet meer was en je vroeg erom werd het zo weer aangevuld. Geen probleem. Bij de receptie waren ze erg hulpvaardig. Ik wilde nml. graag en extra kussen en dekbed. Toen we terug kwamen van het ontbijt was het al op onze kamer gelegd. Ook de kamer was leuk ingericht en superschoon. Er waren inderdaad wel dingen die aan verbetering toe waren. Bijv. het buitenonderhoud. Maar thuis is toch ook niet alles perfect. Wij kunnen jullie dit hotel echt aanbevelen. We hebben een week regen gehad maar dat kon de pret niet drukken.

• 9putoris30-05-2016

Mooi hotel, goede service

Door omstandigheden op het laatste moment waren we een dag later dan afgesproken. Het bleek geen probleem te zijn en het vierdaagse verblijf werd met een dag verschoven zonder extra kosten.

• 7Geert31-01-2016

fijn hotel, mooie omgeving.

Ontbijtbuffet was goed, zwembad, kamer goed. Als je rust zoekt zit je hier goed en als je de stad mist zit je vlak bij Bitburg, een aangenaam stadje met leuke bezienswaardigheden. Je zit midden in de natuur en Gondorf is centraal gelegen tov Belgie en Luxemburg.

• 4Fam.Muskens26-08-2015

Nooit meer

Dat zou ik niemand aan raden, kamer wel redelijk schoon, ontbijt was redelijk goed, buffet was echt erg slecht alles koud helft eten op terwijl het nog vroeg was en dan ook nog eens duur. Dan kan je voor minder in de omgeving heel wat beter eten. Overal stikt het van de vliegen. Niet voor herhaling vatbaar.

• 6Ingrid23-08-2015

viel tegen

De ligging van het hotel was goed. Je kan alle kanten op. Wij hadden een schone kamer zonder airco met een verouderde inrichting, maar alles werkte. De spa stelde niets voor. Niemand ging in deze hitte naar de sauna, maar bepaalde sauna's werkten ook gewoon niet en er was niemand aanwezig om bijvoorbeeld te masseren. Kortom, er was eigenlijk helemaal geen wellness. De kegel- en/of bowlingbaan was gesloten en het zwembad stelde niets voor. De glijbaan was een groot obstakel voor het zwembad. Men kon geen baantje zwemmen. Alles had onderhoud nodig. De airco werkte nergens. Het eten was erg duur voor hetgeen wat je kreeg en je moest er lang op wachten. Mensen gingen ijsberen voor het buffet, zo lang moest je er op wachten. Bepaalde mensen kwamen eten met een bijna leeg buffet: kosten € 21 pp. De medewerkers overal waren of heel aardig, of ongelofelijk saggerijnig. Wij hadden veelal te maken met aardige en behulpzame mensen. Wel deed men de vriesblokken in de koelkast i.p.v. de vriezer.

• 7MvW27-02-2015

Hotel met " verrassing ".

Na twee avonden lekker te hebben gegeten in het hotel kregen we de laatste avond een buffet. Dit is het slechtste buffet wat ik ooit in een hotel heb gezien en geproefd! Onvolledig en zeer karig. Jammer dat dit gebeurt na dat je toch de eerst twee avonden goed hebt gegeten. Wat bleek is dat wij de eerste 2 avonden maar met 4 stellen half pension hadden en op vrijdag er 40 gasten erbij waren gekomen alleen mag dat NIET ten koste gaan van de kwaliteit.

• 9Klaas01-09-2014

Geweldig fijn hotel met zeer veel faciliteiten

Dit hotel is een aangename verrassing. Beter dan verwacht voor een 3 * hotel. Met de kamer hadden we wel geluk daar deze de grootste was. Er is een groot binnen zwembad met een grote glijbaan aanwezig met ligstoelen rond het zwembad, ook zijn aanwezig sauna's met temperatuur van 65 en 95 graden alsmede een stoombad. aanwezig. Er is geen gratis WiFi, wel tegen betaling. Voor de kinderen is een speelruimte met tafelvoetbal en snooker tafel. Ook zijn kegel en bowling baan en tennisveld Op de TV is de Nederlandse zender BVN beschikbaar. Het ontbijt is zeer goed met o.a. gebakken ham en roerei. Wij hadden zonder diner geboekt, maar je kan van de kaart eten maar ook van het buffet. Beide hebben we gedaan wat zeer goed was.

• 8loes vervoort30-08-2014

een keer

Hotel ligt echt in the middle of nowhere.iedere dag met de auto op stap geweest. Ontbijt was goed ,eten van buffet op aankomstdag redelijk en onaangekondigd bij boeking .Eten in restaurant duurde lang in een zaal zonder muziek (af en toe een vogeltjesgeluid vanaf cd).Hebben de andere dagen buiten de deur gegeten voor de helft minder. Plant in t restaurant was een trieste aanblik,waarom die der nog stond is mij een vraag. Personeel was heel vriendelijk en de meiden hielden alles goed in de gaten .Kamer was groot genoeg en schoon ,net als de badkamer. Hotstonemassage was zalig in een schone omgeving. zwembadwater was nogal koud(heb meteen icebukketchallenge gedaan ) en de glijbaan heeft een schilderbeurt nodig. Er werd wel onderhoud in t hotel gedaan toen wij er waren . Voor een kort verblijf goed hotel

• 7johan24-08-2014

Aanvaarbaar comfort voor 3*

Kamer was netjes, zonder veel luxe maar aanvaarbaar voor een 3* hotel. Vriendelijk personeel. Wandelen of fietsen in de streek is een aanrader maar deden wat grotere afstanden in de buurd met de auto (110 Km/dag) naar omliggende steden en dorpen. Dinner s'avonds was karig en niet supper. Ontbijt geen overgrote keuze maar voldoende voor een stevig ontbijt voor vertrek van uitstap. Eten deden we hier en daar onderweg.

21 tips over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• Alain en Alies, 07-06-2014

Trier! Pak de trein vanuit Philipsheim (1,5 min rijden van hotel) en je staat een uurtje later in het centrum van Trier. Deze Eifelexpres gaat dwars door prachtige natuur.

• G Knoops, 28-04-2014

Bezoek aan de brouwerij Bitburg (Bitte ein Bit.) Bezoek aan Trier. Wandel vanuit het hotel eens een stuk door de natuur.

• patrick_rosiers, 22-01-2012

Het wildpark " Eifelpark " is op wandelafstand van het hotel. Dit park is zeer mooi uitgewerkt voor (kleinere) kinderen wat de attracties betreft. Je kunt hier wandelen tussen de dieren, die zich vaak vrij in het park bewegen. Gratis bezocht in januari, alle attracties zijn dan wel (logisch) gesloten.

3 vragen over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• eiteland, 12-09-2015

Föhn en waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer en een föhn op de badkamer?

• lucette, 20-07-2014

fietsen en eten

Wie weet of je daar gewoon kunt fietsen of dat het erg heuvelachtig is. En wie weet er leuke en goedkope restaurants daar in de buurt?

Henk, 26-07-2014

Pittige heuvels. Conditie is wel vereist!,,

• Vink John, 19-05-2014

Toegankelijkheid

Wie weet of dit hotel toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn? (rollator)

Jago Mulder, 10-06-2014

heeft veel kamers op de begane grond, dus met een rollator niet zo/n probleem

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)