21 tips over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• Alain en Alies, 07-06-2014

Trier! Pak de trein vanuit Philipsheim (1,5 min rijden van hotel) en je staat een uurtje later in het centrum van Trier. Deze Eifelexpres gaat dwars door prachtige natuur.

• G Knoops, 28-04-2014

Bezoek aan de brouwerij Bitburg (Bitte ein Bit.) Bezoek aan Trier. Wandel vanuit het hotel eens een stuk door de natuur.

• patrick_rosiers, 22-01-2012

Het wildpark " Eifelpark " is op wandelafstand van het hotel. Dit park is zeer mooi uitgewerkt voor (kleinere) kinderen wat de attracties betreft. Je kunt hier wandelen tussen de dieren, die zich vaak vrij in het park bewegen. Gratis bezocht in januari, alle attracties zijn dan wel (logisch) gesloten.

• Familie, 24-10-2013

Restaurant Zum Romerwall in Bitburg; simpele maar heerlijke hap voor een zeer lage prijs. Met z'n drieen voor € 27,00 euro (incl. drinken) gegeten. bezoekje aan Trier, Mc Donalds Bitburg

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Vivian Kartal, 07-08-2013

Wij vonden het Eifelpark erg leuk!

• miran_1987, 26-03-2014

Cochem Een klein toeristisch dorpje met een kasteel en waar je rondvaarten kan maken.

Trier Een leuke grote stad waar je super kan winkelen en eten

• Dagmar Cox, 05-04-2013

Wandeling in Kordel (ca. 30 min. rijden) voorbij het station richting de burcht. Korte wandeling, avontuurlijk voor de kids langs een riviertje met bruggen en trappen.

• Cindy Bastings, 29-03-2013

Het stadje Bitburg is het eerste plekje in de buurt waar nog iets te beleven valt. Verder krijg je in de buurt niks van een snelle hap of een drankje of een supermarktje. Moet dus wel met de auto gaan.

• christelle, 04-02-2013

Een dagje naar Bitburg of naar Trier is echt een aanrader. Luxemburg ligt ook op rijafstand

• Marjon, 04-09-2012

Ga niet in het hotel eten, maar ga een paar dorpjes verderop, in Speicher, daar zit een leuk restaurant en helemaal niet duur !!

• Henk, 26-07-2014

Vanuit Philippsheim ben je in ruim een halfuurtje met de trein in het centrum van Trier

• Hgnk, 26-07-2014

Het Wildpark in Daun is een aanrader. De daarnaast gelegen zomer rodelbahn ook!

• krasteva, 16-05-2015

Het eten in het waldhaus eifel naast het eifelpark is honderd maal beter als bij terra ventura, maak een loopje en eet daar. Voor een broodje doner moet je naar de Cit Grill in Speicher, mooie route over haarspeltbochten en dan in de rij, want ook alle militairen van de amerikaanse vliegbasis weten dit te vinden. Erg lekker en goedkoop.

• Melanie Bos, 20-07-2015

Zet een goed terras buiten met comfortabele zitjes en minimaal 2 man personeel die kundig en gemotiveerd is. Locatie is prima als doorgangs hotel maar er moet een ander management op!

• Ann, 29-07-2014

Voor kinderen is er een dierenpark op heel korte afstand. Kun je te voet naartoe vanaf het hotel. Ontbijt goed in orde. Garage alleen voor fietsen en motors

• Kelly Spanjaard, 08-08-2014

Wifi gratis maken en niet elke avond een buffet zodat er ook van de kaart gegeten kan worden.

• marc wouters, 17-08-2014

Bezoek zeker het Eifelpark vlak bij

• Marielle , 27-02-2015

Prima plek om te vertoeven maar neem geen half pension!

• Jeuniaux Robert, 14-03-2014

Goede uitvalsbasis voor verkenning Eifel.

• Klaas, 01-09-2014

Het ligt zo'n 30 km van Trier en 45 km van Bernkastel, beide liggen aan de Moezel en het is aan te raden deze te bezoeken. Trier is met zijn 100.000 inwoners een van de oudste steden van Europa en is om zijn oude binnenstad zeer de moeite waard om te bezoeken. Bernkastel is een erg toeristisch plaatsje met mooie klein gezellige straatjes.

• JE ter Linde van Laar, 30-07-2014

Wij zijn een dagje Luxemburgstad gaan doen, erg leuk, en goedkope benzine tanken zo ongeveer 1,34 of lekker langs de moezel en dan in Cohmen koffie met gebak.