Hotel Terra Ventura Resort & Spa

Hotel Terra Ventura Resort & Spa

8.9Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Gondorf

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Ventura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Sauna

239 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa

• 2018
    9Guido Volbeda13-08-2018

Na net weer 3 weken geopend kon je wel zien dat ze hier en daar nog bezig zijn. Wij hadden familie appartement echt super. En de service geweldig.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Nienke09-08-2018

Super mooi

Een leuk hotel. We zijn hier met ons viertjes naar toe gegaan op doorreis naar Nederland. We werden om 22.30 uur vrolijk ontvangen door de nieuwe eigenaar. Het hotel is 2 jaar dicht geweest en nu net weer 3 week open. Een heerlijk bed. Super schoon allemaal en een lekker ontbijt gehad. De man heeft ons het zwembad laten zien en het saunagedeelte wat nog niet open is. (Ergens in oktober) Wat ziet het er mooi uit! Een glijbaan voor de kids en een super leuke sauna. Kortom een leuke plek om eens naar toe te gaan. Ook om van de omgeving te genieten want dat ziet er ook leuk uit.

Het telefoonnummer wat wij zagen op internet klopte niet Hier het juiste nummer: +49 178 9301808

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Karin03-08-2018

Brandschoon hotel met vriendelijk personeel

Het hotel heeft nieuwe eigenaren die het stukje bij beetje opknappen. Dus het hotel is (nog) niet helemaal up to date. Maar de kamers en gezamenlijke ruimtes zijn brandschoon, de service is prima en het ontbijtbuffet is gevarieerd (veel gezonde keuzes). De omgeving is mooi: groen en heuvelachtig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Eef Schuurman18-02-2017

Gezellige drie dagen gehad in een leuke omgeving

Kamers perfect, ontbijt prima maar het buffet wel wat minder als we gewend waren.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 2Judith de Boer06-08-2016

Niet naar toe gaan!

Ontvangst; zat niemand bij de receptie, in het restaurant werden we compleet genegeerd door de ober. Na 10 minuten wachten kwam er iemand. Kamer; was schoon, bedden redelijk, hing nog een jas in de kast en een badjas in de badkamer van de vorige bezoekers. Ook lagen er maar 3 handdoeken ipv 4 (waren met z'n vieren op een familiekamer). Bij het badkamermeubel waren de randen afgeplakt met ducktape. Ontbijt: oke, verse broodjes, yoghurt met ontbijtgranen, verschillende soorten ei, beleg, pannenkoekjes, etc. werd voldoende aangevuld. Ook de zaal zag er verzorgd uit. Zwembad: Na het ontbijt lekker gaan zwemmen voor vertrek terug naar NL. Geen mens te bekennen, dus het zwembad voor ons alleen. Na een half uur zwemmen kwam er een schoonmaakster om ons te vertellen dat we niet mochten zwemmen omdat het zwembad dicht was ivm problemen. We zouden er net uit, maar dit verbaasde ons erg!! Vreemd dat de deur niet op slot was en er niets vermeld stond of ons iets was verteld. Even later kwam het hoofd schoonmaak en zij vertelde dat het gesloten was omdat er iets met de vloer van het zwembad was, verder moesten we maar even naar de receptie toe. Even laten daar heen gegaan om uit te checken en verhaal te halen hoe dit kon gebeuren en wat voor ons gevolgen konden zijn (tenslotte met 2 kleine kinderen gezwommen). De mevrouw aan de receptie hoorde ons verhaal aan en vertelde dat het zwembad gesloten was omdat er een probleem met de pomp van het zwembad waardoor het water niet wordt ververst. Was sinds de dag er voor gesloten. Zij konden er niets aan doen dat de deur niet was afgesloten, dat kan gebeuren met de schoonmakers die er rond lopen... Ook hoefden we ons geen zorgen te maken dat we ziek zouden worden. Er werd verder niets gedaan, geen excuses gegeven dat er niets gezegd was etc. Al met al geen goed gevoel aan over gehouden, klant is koning, dat kennen ze hier niet! Het hele hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Jammer, is wel iets leuks van te maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 1Carla Guus05-08-2016

nooit meer

ontbijt was goed kamers schoon verder is daar helemaal niks zwembad was dicht op last van de gemeente lunch was er niet voor een kop koffie kon je letterlijk een half uur wachten het avond eten was summier Dus na 1x hebben we voortaan lekker gegeten bij het naast gelegen waldhaus hotel bij slecht weer is er helemaal niks te doen we hebben dus 2 dagen op de kamer gezeten met wat chips en n paar flessen aperol spritz sauna is er maar daar is alles meegezegd personeel (als je ze al ziet) is wel vriendelijk ze doen geen enkele moeite om er iets leuks van te maken. Ik zou de bar de hele dag open hebben bij slecht weer met een kleine kaart of borrel hapjes. aangezien er veel gezinnen komen zou ik iets met kinderen doen zodat de mensen bij slecht weer in het hotel blijven. het enige waar veel personeel was dat was achter de receptie. kortom buiten het feit dat het weer slecht was was dit een van onze ergste verblijven

Gereisd met partner in juli 2016

• 5Christel25-07-2016

Oud hotel...

We werden ontvangen door de gastheer zelf. Deze had er erg veel moeite mee,om gewoon duits te sprekrn,wij verstonden hem niet goed,terwijl onze duits best goed is!!..... bij ontvangst werd gelijk duidelijk dat het zwembad niet in gebruik was,omdat er glas in zou liggen??????...... erg teleurstellend voor de kinderen.....we hadden dit hotel geboekt juist hiervoor geboekt. We hebben een rondje hotel gedaan,en wat ziet ons oog.....zwembad is afgekeurd. ....wees dan eerlijk!!!....hotelkamer op zich prima.... gezamenlijk balkon levensgevaarlijk. ....was blijkbaar ook afgekeurd....er was een noodtrap geplaatst. ...waar makkelijk een klein kind langs kon vallen!!!!... de bar prima,helaas moet je wel ff geduld hebben voor een drankje!!!....handdoeken werden niet verschoond. ..toiletpapier niet aangevuld. ..moet er zelf om vragen....ontbijt is prima....wordt alleen niet goed aangevuld! !!. Voor ons dit hotel nooit meer....en zijn mede hierdoor een dag eerder vertrokken. ....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Fam. Oldenburger25-06-2016

Erg gezellig hotel

Wij waren ook inderdaad wat sceptis na het lezen van de andere recensies. Maar er staan heel vaak negatieve dingen geschreven en geen positieve terwijl die er heel veel zijn. Wij werden ontvangen door een erg aardige receptioniste en ook de andere medewerkers waren over het algemeen erg vriendelijk. Het hotel heeft leuke eyecatchers. Bijv. het ontbijtgedeelte ziet er zo uit dat je je waant op een marktplein in Italië. Ook de bar en de wellness zien er erg leuk uit. Dit zijn zo maar een paar dingen die ik nog nergens gelezen heb. Het ontbijt was goed. Als er iets niet meer was en je vroeg erom werd het zo weer aangevuld. Geen probleem. Bij de receptie waren ze erg hulpvaardig. Ik wilde nml. graag en extra kussen en dekbed. Toen we terug kwamen van het ontbijt was het al op onze kamer gelegd. Ook de kamer was leuk ingericht en superschoon. Er waren inderdaad wel dingen die aan verbetering toe waren. Bijv. het buitenonderhoud. Maar thuis is toch ook niet alles perfect. Wij kunnen jullie dit hotel echt aanbevelen. We hebben een week regen gehad maar dat kon de pret niet drukken.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9putoris30-05-2016

Mooi hotel, goede service

Door omstandigheden op het laatste moment waren we een dag later dan afgesproken. Het bleek geen probleem te zijn en het vierdaagse verblijf werd met een dag verschoven zonder extra kosten.

Gereisd met partner in mei 2016

• 5Tom V.11-04-2016

"Hotel niet voor herhaling"

Restaurant was een regelrechte ramp. Buffet werd niet aangevuld, drank wordt pas opgenomen als je bijna gedaan hebt met eten. Afruimen van de tafel is de eerste dag zelfs niet gebeurd, de andere dagen af en toe. Aanbod buffet zéér beperkt. Dagelijks bruine en gele pudding als dessert. In de namiddag bediening onderbemand, als je iets wou drinken had je een half uur wachttijd. Kamers waren in orde, badkamer wel wat klein. Familiekamer tof. Buitenkant van hotel vraagt een opfrissingsbeurt!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Hotel Terra Ventura Resort & Spa info