We hebben een aantal aanbieders voor Gondorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gondorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Gondorf

eifelpark met wilde dieren en atrakties voor kleine ok, in

Goossens Paul
    18-1-2008

eifelpark met wilde dieren en atrakties voor kleine kinderen ok, in de winter na half november gratis, mooie wandeling tussen de wilde dieren mogelijk. Gasthaus aan ingang park is ok, niet duur en smakelijk. Dorpj op 2 km van Gondorf is de moeite waard, kan te voet vanuit hotel, pretige wandeling, goede bakker.

Gereisd anders in januari 2008

Gondorf is een zeer klein dorp

Lievens Wouter
    31-12-2007

Gondorf is een zeer klein dorp. Het geniet enige bekendheid door het Eifelpark die er gelegen is. Anders is er niets te beleven. Enkel Bitburg op ongeveer 10km van Gondorf is een stadje waar er iets te beleven valt. Er is een Amerikaanse legerbasis en de brouwerij waar de Bitburger-"Bitte ein Bit"-bier gemaakt wordt.

Gereisd anders in december 2007

Gondorf ligt ongeveer 10 km van Bitburg

Gees Roelfsema
    29-12-2005

Gondorf ligt ongeveer 10 km van Bitburg. Je vindt hier het Eifelpark Fondorf. Je kunt hier veel wildsoorten bewonderen, o.a. diverse soorten herten, steenbokken, wilde zwijnen en nog vele andere diersoorten. Bovendien is er een grote berenkuil. De beren waren zeer actief toen wij er waren, dit was heel leuk om te zien. Dit park is zeker een bezoekje waard. Voor meer informatie en foto's kijk op onze site: http://www.eifel.roelfsema.nu/

Gereisd met partner in september 2005
Gondorf scoort een 6,3 uit 10, op basis van 37 reviews