We hebben een aantal aanbieders voor Gondorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gondorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Gondorf

Guido Volbeda,
    13-8-2018

Na net weer 3 weken geopend kon je wel zien dat ze hier en daar nog bezig zijn. Wij hadden familie appartement echt super. En de service geweldig.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super mooi

Nienke,
    9-8-2018

Een leuk hotel. We zijn hier met ons viertjes naar toe gegaan op doorreis naar Nederland. We werden om 22.30 uur vrolijk ontvangen door de nieuwe eigenaar. Het hotel is 2 jaar dicht geweest en nu net weer 3 week open.

Een heerlijk bed. Super schoon allemaal en een lekker ontbijt gehad. De man heeft ons het zwembad laten zien en het saunagedeelte wat nog niet open is. (Ergens in oktober) Wat ziet het er mooi uit! Een glijbaan voor de kids en een super leuke sauna.

Kortom een leuke plek om eens naar toe te gaan. Ook om van de omgeving te genieten want dat ziet er ook leuk uit.

Het telefoonnummer wat wij zagen op internet klopte niet

Hier het juiste nummer: +49 178 9301808

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Brandschoon hotel met vriendelijk personeel

Karin,
    3-8-2018

Het hotel heeft nieuwe eigenaren die het stukje bij beetje opknappen. Dus het hotel is (nog) niet helemaal up to date. Maar de kamers en gezamenlijke ruimtes zijn brandschoon, de service is prima en het ontbijtbuffet is gevarieerd (veel gezonde keuzes). De omgeving is mooi: groen en heuvelachtig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

tophotel aan een scherpe prijs, maar........

erwin,
    22-9-2017

Rustig, mooi onderhouden hotel aan het einde van de parking van het dierenpark. De kamer wordt netjes gepoetst. De matrassen van de bedden waren zeer goed alsook het zwembad en saunagedeelte. Ontbijt en vooral het avondeten waren top met dranken aan scherpe prijzen. Maar waarom is de bar tijdens de namiddag gesloten. Wil dus zeggen dat je in een straal van 10 kilometer niets kan nuttigen.

Gereisd met partner in september 2017

Basic hotel. Mooie wellness

Hilde,
    16-7-2017

Basic hotel. Wij zaten in de saaie aanbouw. Je kan binnendoor naar het hoofdgebouw.

Het hotel ligt naast het Eifelpark. Dit park is heel erg leuk om te bezoeken, met kinderen van alle leeftijden.

In de directe omgeving is er verder niets te doen. Een wandeling in de directe omgeving kan niet, het hotel ligt aan het eind van een weg. Direct hierachter ligt het Eifelpark.

Avondeten is prima. Overdag bar/ terras gesloten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Gondorf scoort een 6,3 uit 10, op basis van 37 reviews