Vakantiehuis am Laacher See

Vakantiehuis
Vakantiehuis am Laacher See

1 review over Vakantiehuis am Laacher See

Wir waren in der Ferienwohnung Walnuss und waren wirklich begeistert. Geschmackvoll eingerichtet, top ausgestattet, sauber. Die Inhaber haben alles getan, um unsere Wünsche zu erfüllen und waren total nett. Das Dorf Glees bietet eigentlich nichts ... jedoch kann man von dort aus ganz viele Touren in die Eifel oder das Rheintal machen. Wer Urlaub nur zum ausspannen und erholen machen möchte, ist hier gut aufgehoben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis am Laacher See in Glees (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis am Laacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis am Laacher See scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.