Camping Eisenbachtal

8 tips over Camping Eisenbachtal

gerardtruus, 10-3-2018

video van de camping

Theo Heinink, 20-7-2015
Restaurant naast de camping is uitstekend.
H. van der Hout, 29-9-2014
Bij overnachten, blijf niet aangekoppeld aan de auto staan, want dan krijg je een mooie plaats.

Marco, 24-4-2014

Er is op de camping geen zwembad maar dat is ook helemaal niet nodig met al het moois daar.

Wil je toch zwemmen ga dan naar het buitenbad in Hundsangen. leuk zwembad en 20 min van de camping.

An der Hadamarer Str., 56414 Hundsangen, Duitsland

eduard_bruinink, 18-8-2013

Ga zeker eten bij Frau Hassler, de zus van Hr Wolff, in de Freienmuhle, genieten met een grote N, betaalbaar en overheerlijk.

Vanf de camping zo naar binnenlopen, je kan het eventueel ook regelen om daar het ontbijt te gebruiken, makkelijk toch?

mariannekuh, 4-7-2013
Naast de camping liggen 2 restaurants waarbij je bij 1 van de 2 10% korting krijgt als je zegt dat je van de camping komt. Wij gaan absoluut terug naar deze camping

Linda van Maanen, 10-6-2013
Het biotoop is absoluut te moeite waard. De hond mag mee, maar wel aan de lijn uiteraard. Buiten het biotoop is er genoeg ruimte om je hond lekker te laten rennen.
F.Eijk, 8-2-2013
Fiets en wandelroutes bij Hr.Wolf verkrijgbaar