Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

7.5Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Gerolstein (Eifel)

7.5Goed

• 6.1Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Waldferienpark Gerolstein voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

91 reviews over Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

• 6Henrike11-08-2020

Mooie plek, maar huisje slecht

De locatie is prachtig, alleen zijn de huisjes, wij verbleven er in één voor 6 personen, zeer gedateerd. De matrassen liggen verschrikkelijk, spiralen zijn te voelen. De speeltuin met springkussens zijn leuk, alleen snap ik de dierenweide niet. Je kan er niet op en er wordt weinig omgekeken naar de ezel en andere diertje die daar staan. Het springkussen is wel eng moet ik zeggen, heb de kinderen vaak moeten zeggen dat ze niet over de rand moesten kijken omdat er 4 meter lager een harde stenen ondergrond is. De eigenaren zijn niet heel erg vriendelijk, geen hartelijk welkom. Ik had een aantal vragen, maar dat was al te veel. Verder wel een goede week gehad.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Nellie en Vincent02-08-2020

Schitterende accomodatie met een geweldig uitzicht ! Uitstekend restaurant en gezellige bar. Uitermate geschikt voor kleinere kinderen met speeltuin, dieren om te aaien, springkussen en div. speelmogelijkheden. Heel vriendelijke eigenaren en personeel.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Albert en Ingrid29-05-2020

Prachtige omgeving, leuk huisje

We hadden een huisje op basis van HP. Ontzettend goed ontbijt en keuze diner. Handdoeken zelf meenemen. Prachtige locatie.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2020

• 5vanessa17-01-2020

niet voor herhaling

zeker niet naar toegaan in de winter want de chauffage werkte niet of is niet aanwezig er valt ook niks te beleven

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Peter & Katrijn30-12-2019

Super !

Prachtig gelegen, propere en ruime staplaatsen voor campers en caravans, degelijk sanitair. Daarbovenop vriendelijke uitbaters en personeel, lekker eten aan schappelijke prijzen, gezellige bar/restaurant. Kortom, wij komen terug!

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 10Klaas Klein15-10-2019

Dichtbij maar een prachtige vakantie-ervaring.

Een heel mooi park in een prachtige, natuurlijke omgeving met uitstekende wandelmogelijkheden en heel veel leuke dingen te doen. We komen hier elk jaar een paar keer op werkweek met onze praktijkschool. We doen dan onderhoud op het park in ruil voor overnachting en avondeten. Een geweldige ervaring voor onze leerlingen en we zijn daar Esther en Roger, die zich heel erg voor deze week inzetten, heel dankbaar voor. Veel leerlingen hebben hier zo'n geweldige ervaring dat ze er in hun eigen vakantie terugkomen. In elk geval balen ze allemaal dat ze weer naar huis moeten. Het is een mooi park in een prachtige omgeving waar veel te doen is (natuurpark, kratermeren, wandelingen, grotten enz. enz. )

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2Petra17-08-2019

Nooit Meer, misleidend, klantenservices nog leren.

Helaas heb ik maar 950 tekens, dit is te weinig om te vertellen wat onze ervaringen zijn. Het zijn mensen waarvan de een zegt ruim een jaar geleden te zijn begonnen en de ander zegt 3 maanden geleden het park over genomen te hebben. Dus wie er nu liegt geen idee. Op de site staat bungalowservice:schoonmaak maar geen prijs, wat blijkt 60 euro te zijn. We hebben bij aankomst eerst al het servies schoon moeten maken. Tevens staat er wifi in elke accommodatie, bij aankomst blijkt dat je hiervoor moet betalen niet per huisje maar per 3 personen kan je een dag.week of maandkaart nemen. Wifi die niet werkte en waarvan wij niet geloofd werden en na 1,5 week het pas deed en wij ons geld terug kregen, nadat we er zelf om gevraagd werden. Alles is in jaren 70 stijl en er moet nog veel gebeuren. Onaardige mensen, zij kunnen nooit ergens iets aandoen, ligt altijd bij een ander. Vakantie heeft me meer gekost dan me lief is ivm misleidende reclame.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Edwin Schuurman17-08-2019

100% match voor wandelaars....

We hebben op dit park een midweek geboekt. Naast de houten chalets en camping zijn er ook nog bungalows. Deze zijn netjes ingericht en liggen tegen de rand van het bos. We waren met onze trouwe viervoeter en die heeft zich in deze groene bergachtige omgeving prima vermaakt. Wat heeft dit deel van Duitsland toch een mooie schone omgeving. Het park is verder heel netjes en goed onderhouden. En kom je voor rust....meer dan genoeg aanwezig. Broodjes kan je bestellen bij het restaurant waar je ook nog eens goed kan eten. Daarbij geniet je van het fantastische uitzicht over het dal. We gaan hier zeker terugkomen.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Gonnie van Veen25-07-2019

Mooi park, erg behulpzame eigenaren.

Prachtig wandelgebied. Zo wel door het bos als door landelijk gebied. Voor de noodzakelijke boodschappen is Gerolstein maar 10 minuten met de auto.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Peter Roozendaal20-05-2019

Gezellig, rustig park in mooie omgeving.

We zijn hier al vaak geweest op dit park. Het park ziet er met de nieuwe beheerders weer heel netjes uit. Er is veel opgeknapt. Hoofdgebouw en zwembad erg schoon. Leuk park met jonge kinderen en prachtig afwisselende omgeving. We zullen hier altijd terug blijven komen!

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in maart 2019