Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

8.1Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Gerolstein (Eifel)

8.1Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.1Onderkomen
  • 7.3Activiteiten

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Waldferienpark Gerolstein voor je op een rij gezet:

87 reviews over Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

• 10Klaas Klein15-10-2019

Dichtbij maar een prachtige vakantie-ervaring.

Een heel mooi park in een prachtige, natuurlijke omgeving met uitstekende wandelmogelijkheden en heel veel leuke dingen te doen. We komen hier elk jaar een paar keer op werkweek met onze praktijkschool. We doen dan onderhoud op het park in ruil voor overnachting en avondeten. Een geweldige ervaring voor onze leerlingen en we zijn daar Esther en Roger, die zich heel erg voor deze week inzetten, heel dankbaar voor. Veel leerlingen hebben hier zo'n geweldige ervaring dat ze er in hun eigen vakantie terugkomen. In elk geval balen ze allemaal dat ze weer naar huis moeten. Het is een mooi park in een prachtige omgeving waar veel te doen is (natuurpark, kratermeren, wandelingen, grotten enz. enz. )

• 10Onderkomen

Met vrienden

• 2Petra17-08-2019

Nooit Meer, misleidend, klantenservices nog leren.

Helaas heb ik maar 950 tekens, dit is te weinig om te vertellen wat onze ervaringen zijn. Het zijn mensen waarvan de een zegt ruim een jaar geleden te zijn begonnen en de ander zegt 3 maanden geleden het park over genomen te hebben. Dus wie er nu liegt geen idee. Op de site staat bungalowservice:schoonmaak maar geen prijs, wat blijkt 60 euro te zijn. We hebben bij aankomst eerst al het servies schoon moeten maken. Tevens staat er wifi in elke accommodatie, bij aankomst blijkt dat je hiervoor moet betalen niet per huisje maar per 3 personen kan je een dag.week of maandkaart nemen. Wifi die niet werkte en waarvan wij niet geloofd werden en na 1,5 week het pas deed en wij ons geld terug kregen, nadat we er zelf om gevraagd werden. Alles is in jaren 70 stijl en er moet nog veel gebeuren. Onaardige mensen, zij kunnen nooit ergens iets aandoen, ligt altijd bij een ander. Vakantie heeft me meer gekost dan me lief is ivm misleidende reclame.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Met oudere kinderen

• 8Edwin Schuurman17-08-2019

100% match voor wandelaars....

We hebben op dit park een midweek geboekt. Naast de houten chalets en camping zijn er ook nog bungalows. Deze zijn netjes ingericht en liggen tegen de rand van het bos. We waren met onze trouwe viervoeter en die heeft zich in deze groene bergachtige omgeving prima vermaakt. Wat heeft dit deel van Duitsland toch een mooie schone omgeving. Het park is verder heel netjes en goed onderhouden. En kom je voor rust....meer dan genoeg aanwezig. Broodjes kan je bestellen bij het restaurant waar je ook nog eens goed kan eten. Daarbij geniet je van het fantastische uitzicht over het dal. We gaan hier zeker terugkomen.

• 8Activiteiten

• 8Gonnie van Veen25-07-2019

Mooi park, erg behulpzame eigenaren.

Prachtig wandelgebied. Zo wel door het bos als door landelijk gebied. Voor de noodzakelijke boodschappen is Gerolstein maar 10 minuten met de auto.

• 7Activiteiten

Met oudere kinderen

• 8Peter Roozendaal20-05-2019

Gezellig, rustig park in mooie omgeving.

We zijn hier al vaak geweest op dit park. Het park ziet er met de nieuwe beheerders weer heel netjes uit. Er is veel opgeknapt. Hoofdgebouw en zwembad erg schoon. Leuk park met jonge kinderen en prachtig afwisselende omgeving. We zullen hier altijd terug blijven komen!

• 7Activiteiten

• 2018
    9Lilian van der Hout met groep Soliferclub01-11-2018

Prachtig

Wij hebben met een groep van 24 equipes op deze camping gestaan. De eigenaren ( Esther en Roger ) hebben ons gastvrij ontvangen en de camping ligt prachtig in een mooi wandelgebied. We mochten met de groep gebruik maken van de Kellerbar en dat was fijn. Het eten in het restaurant was erg goed en wij hebben er met de groep meerdere keren gegeten in die week. Kortom een mooie week hier gehad, bedankt!

• 9Eetgelegenheden

Met vrienden

• 10Anja04-07-2018

Geweldige camping

Nieuwe eigenaren die er heel veel moeite voor doen om de camping nieuw leven in te blazen en het lukt ze ook. Er worden mooie dingen georganiseerd, waaronder varken aan het spit. Sanitair is erg schoon en netjes, leuk en goed restaurant en voor de liefhebben een kroeg.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 9van Iersel28-05-2018

In het najaar opnieuw.

Park is goed te vinden. Gebruik gemaakt van houten chalet, schoon, groot en met kookgelegenheid. Receptie en restaurant uitstekend, attente net gestarte nieuwe eigenaren en vriendelijke medewerkers. Goede uitvalsbasis voor wandelingen in de directe omgeving en de Vulkaneiffel.

• 8Activiteiten

• 9de Gier13-05-2018

Fantastich!

Een heerlijke week gehad bij waldferienpark Gerolstein. We zaten in een houten chalet. Alles was netjes en schoon. Groot terras met heel mooi uitzicht. Grote speeltuin en midgetgolf aanwezig. Restaurant met goede keuken en fijn terras. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt, is wat verouderd, zit inbegrepen in de prijs. Het park en de camping liggen in een hele mooie omgeving, met veel wandelroutes. Het centrum van Gerolstein in 5 minuten rijden. Vriendelijke en behulpzame (nieuwe) eigenaren. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 8Aafelien Hendriks10-05-2018

Wij hadden de houten chalet gehuurd. Twee kinderen, 7-9 jaar. Prima chalet, heel ruim. Twee prima slaapkamers. Grote woonkamer met twee banken, goede keuken. Het uitzicht was fantastisch. Alle houten cahalets kijken uit over het park, uitzicht naar de bergen toe. Heel mooi. Terras was ruim. Ales Keurig schoon. Grote speeltuin direct achter de chalet. Restaurant uitgebreide kaart, prima prijzen. Mooie omgeving. Wij zijn 1 week geweest maar konden ons zeker nog 1 week vermaken. Voor herhaling vatbaar. Zwembad op het park erg klein en verouderd. Gratis toegang tot het zwembad 10 minuten rijden in Gerolstein.

• 9Activiteiten

Met jonge kinderen

8 tips over Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

• John, 26-08-2012

Vraag eerst aan de beheerder of er christenen hebben geboekt! Omgeving buiten het park is mooi.

• celia rebel, 05-10-2012

de kratermeren in Daun. De dolomieten in Gerolstein (leuke rondwandeling). Vanaf het park gaan mooie wandelroutes

• mft.riemslag, 10-08-2012

Ga eens eten in het hoofdgebouw voor een schappelijke prijs een lekkere maaltijd. Eigenaren zijn heel behulpzaam bij het plannen van een trip. Vraag naar de mooie wild en vogelparken in de omgeving. Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad mede door de vriendelijke gastheer en gastvrouw meld hun wat je voor ogen hebt vooral als je met kleine kinderen komt.Krijg je geen bungalow met een diepte van een paar meter naast je.Wij hadden een stenen bungalow.Op het plateau.

1 vraag over Vakantiepark Waldferienpark Gerolstein

• W Dirksen Tichelaar, 15-11-2018

Huisje huren voor 2 personen en 1 hond

Hallo eigenaren van dit fantastische park hebben jullie nog een huisje te huur voor ons in juni wij zijn een aantal jaren bij jullie op vakantie geweest met 2 honden in huisje 47? Nu hebben we nog maar 1hond de oude Sep is overleden. Graag wat info over een huisje waar Dexter ook in mag alvast hartelijk dank en hopelijk tot gauw.

Henriette Vermeulen, 03-07-2019

Beste Kevin Ik zag je vraag voorbij komen met de vraag of de weg naar Heiligenblut een gemakkelijke weg is? Wij rijden vanuit Spittal naar Heiligenblut. Wij willen dit jaar met de caravan ook daar naar toe, misschien ben jij ondertussen geweest en kun je mij vertellen of dit te doen is? Wij hebben wel ervaring met de weg naar Luik en deze redeen we gemakelijk wat trek vermogen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan