Hotel Garni

9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Garni voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Garni in het Nederlands

aanrader

hfjpennings, 1-11-2015

Het hotel ligt aan de rand van de voetgangerszone. We hadden een erg mooie ruime kamer met balkon. De eigenaren is geen moeite te veel, zeer vriendelijke behulpzame mensen. De mogelijkheid om zelf koffie (€ 1,50) te maken bij de bar en frisdrank bier of wijn allemaal tegen zeer redelijke prijzen uit de koelkast bij de receptie te halen is super! Ontbijt goed. Voor een paar dagen zeker een aanrader. Vanuit gerolstein kun je mooie wandelingen maken, de eigenaar heeft veel tips voor uitstapjes.

mooi hotel in het centrm

Wil vd Oetelaar, 15-8-2009

Dit is een mooi hotel in het centrum.

eel aardig personeel en een lekker ontbijt.

Er staat een koelkast in het restaurant waar je zelf drankjes uit kunt halen,die je pas bij vertrek hoeft te betalen.

Wij hadden een ruime 4 persoons kamer

1 tweepersoonsbed, 1 slaapbank en

1 1 persoonsbed er stond ook een tafel met 4 stoelen en 'n tv

wij betaalden 30 pp pn incl. heerlijk ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni in Gerolstein (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni scoort een 9.17 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: