Vakantiepark Felsenhof ****

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,2

19 tips over Vakantiepark Felsenhof

Vakantiegangers, 20-8-2017

Restaurant "Wang-Lai" (Chinees) in Gerolstein is een aanrader.

(maar dan wel a la carte en NIET het buffet)

Restaurant "Mamma Maria" (Italiaan) in Gerolstein is een aanrader.

Restaurant "Zur Alten Abtei" in Prüm is een aanrader.

Eifelpark Gondorf is met kinderen (tot 10-12 jaar) een aanrader.

heksenkotje5, 13-11-2015
Te veel mooie plekken om op te noemen. Alle info kun je krijgen bij de eigenaren van het park
Taco, 23-8-2014
Een bezoek aan de vele kastelen in de buurt is echt een aanrader. Ook het wolven en adelaarspark (inclusief een prachtig kasteel) is de moeite waard. Tijdens het bezoek aan het wolven- en adelaarspark ben je getuige van het voeren van de wolven. Ook is er een roofvogelshow.

KoetjeBoe78, 23-8-2014

Ga eens een dagje naar het wildpark in Daun of het Eifelpark in Gondorf.

Zoek je een leuk speeltuintje voor je kinderen: ga eens naar Prüm (vlak voor de berg naar het wolven en adelaarspark)daar zit een leuke speeltuin.

Onze kids hebben zich er prima vermaakt.

W vrielink, 9-8-2014
    Zeer goede pizzeria in de stad gerolstein, Costa verde, en zwemmen in vulkaan meren is erg leuk, mooie wandel routes en fiets tochtje erg leuk, ook met kinderen vanuit pelm fietsen huren en dan richting kylburg, ga je met de trein weer terug echt een aanrader! Op het park zelf een leuke avontuurlijke wandeling naar de auberg! Mooi uitzicht!
    Ilja, 1-8-2014
    Wild- en erlebnispark in Daun. Erg leuk. Je rijdt met je eigen auto door het park en je kunt op verschillende plekken uitstappen om naar de dieren te kijken. Er is ook een afgesloten gedeelte met apen waar je doorheen kunt lopen. Daarnaast is er een mooie en grote speeltuin. Wij vonden dit park zeker de moeite waard.

diana7305, 11-6-2014
    wild en ehrlebenungspark in daun is echt erg leuk voor de kids , pas wel op met dieren voeren , met name bij de ezels ..erg lekker eten in gerolstein bij de kroaat en in de burcht in lossingen .5 min rijden
    Fam. Timmerman, 7-5-2014
    Vanuit Gerolstein rijdt een klassiek treintje (een soort buurtspoor) vanaf de 'Lokschuppen' achter het station. Leuk om een paar stationnetjes mee te rijden en dan - via één van de vele wandelroutes - weer terug te lopen naar de Felsenhof.
    Paul Muller, 25-2-2014
    Lekker potje poolbilard spelen in de Gaststatte of mooie wandelingen maken. We komen hier al jaren, maar het verveelt nooit.
    A.H. van Ovoorde, 1-11-2013
    Prima plek voor uitstapjes en 2 elektrische fietsen kosten 75 euro voor een weekeind 2 a 3 dagen. Heerlijk eten in restaurant Swarzbrennerei in het dorp.

Onze bezoekers bekeken ook: