Vakantiepark Felsenhof

• Onderkomen8,6

17 reacties Vakantiepark Felsenhof

Fietsen

Hiskia, 4-7-2019

Is het ook handig om fietsen mee te nemen? Of is het te heuvelachtig om met kinderen te fietsen.

hond

Tanis , 1-5-2017
mag er een hond op het park

verblijf

manon, 3-4-2017
Kan je hier met een hond verblijven?

We hebben een aantal aanbieders voor Felsenhof voor je op een rij gezet:

Speeltuin

Maaike, 7-12-2016
Kan iemand mij vertellen of er huisjes zijn met uitzicht op de speeltuin? En welke types dit zijn?

vraag betreffende bar

Martin, 5-1-2015
Ik lees dat er een soort van bar aanwezig is op de camping/park, klopt dat en wat moet ik me daarbij voorstellen ? Hoor het graag, alvast dank !

park

Diane, 2-12-2014
Is dit park nog wel geopend, ik heb op alle manieren geprobeerd contact te krijgen, maar ik krijg geen antwoord.

slapen.

Clara, 31-8-2014

Kan iemand mij informatie verschaffen over de matrassen in bungalow type B5 nr. 65.Zijn ze hard of zacht.Op een hard bed,kan ik n.l niet slapen,i.v.m.rugklachten.Het zou fijn zijn als iemand mij hierover wat kan vertellen,dan kan ik hiervoor wat meenemen.b.v.d.

Wasgelegenheid

Femke, 10-8-2014
Is er een wasmachine/droger aanwezig?

electrichteit

vd veldt, 11-7-2014
in de beoordelingen las ik dat je over de huurprijs achteraf nog electrichtei moet betalen is dat zo

Fietsen mee of niet?

Jeannette, 8-2-2014

Is het zinvol om onze huis, tuin en keuken fietsen mee te nemen of thuis te laten.

Heb het idee dat je eigenlijk alleen met elektrische fietsen of mountainbikes goed uit de voeten kan.

Ik hoor het graag.

We hebben een aantal aanbieders voor Felsenhof voor je op een rij gezet: