Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

121 Reviews over Ourtal-Idyll

• 9Jcm07-10-2022

Trekkershut geweldig in uitdagende omgeving

Verblijf in trekkershut. Meest luxe trekkershut ooit. Goede vloerverwarming, ingerichte keuken, douche en toilet en aparte slaapkamers, fijne zithoek en goed buitenterras tegen redelijk tarief. In de directe omgeving van veel wandelpaden van de Eifel en Mullerthal trail. Ons 2 de verblijf hier. Ook met kinderen spannende wandelingen. Veel kastelen in buurt,.

• 8Fam Caspers17-08-2022

Gezellige en rustige camping

De camping is over het algemeen erg rustig. Door de ronde cirkels wordt er veel ruimte gecreëerd en elk plekje heeft zijn eigen elektriciteit/water punt. De vertrekdatum hoef je niet aan te geven, later vertrekken kan altijd. Er is een grotere speeltuin vlakbij het restaurantje waar je goedkoop en lekker kunt eten. Ook is er op één van de cirkels een glijbaan met kleine zandbak te vinden. De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en zorgen voor een fijne sfeer. Verder is er veel te zien in de omgeving en is het voor jonge kinderen ook een aanrader! Er zijn genoeg supermarkten te vinden. Het sanitair is ook prima, het wordt vaak schoongemaakt en ziet er over het algemeen netjes uit. Het animatieteam is er vanwege corona nog even niet, maar voorgaande jaren was dit altijd erg goed geregeld! We zijn er nu meerdere keren geweest, en hebben elke keer nog genoten van de omgeving en de camping zelf. Dus zeker een aanrader!

• 5Ferry16-08-2022

Prima camping maar niet uitzonderlijk

Gemiddelde camping, mooie ligging, goede uitvalsbasis voor tripjes. Zat in de trekkershut, klein en compact maar voldoende. Erg donker en warm. Wel veel achterstallig onderhoud, keukendeurtje viel uit elkaar de eerste dag, lekkende kranen. Daarom lage score qua prijs kwaliteit verhouding. Camping is rustig, voor kinderen geen klap te doen op de camping zelf. Meer gericht op bejaarden. Wel reden de hele dag zigeuners op en neer in auto’s en busjes van de caravan naar de wc. Zijn meer klachten over lees ik. Die had ik liever weggestuurd gezien.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 3h.K16-08-2022

Nooit meer.

Echt geen aanrader. Jammer van deze mooie camping. Heel veel travelers die rotzooi in de sanitairgebouwen maken, tevens heel veel lawaai. Heel erg jammer we hebben een klacht bij de beheerder achter gelaten maar je hebt het gevoel dat je niet gehoord wordt. Auto’s met iets kenteken scheuren over het terrein met ongekende snelheden soms wel 50 km/h. Je houd je hart vast er spelen kinderen. Verder veel vaste plaatsen met oude caravans. Ik kan alleen maar een plus geven voor de ligging van de camping. Op aanraden van vrienden hier geweest die hier een paar jaar geleden zijn geweest. Zij herkenden zich helemaal niet in het verhaal. Jammer van zo’n mooie camping. De camping wordt helaas helemaal stuk gemaakt door de eigenaren, die zelf overigens wel heel vriendelijk zijn. Maar geen controle op de camping.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Erik van Dongen12-08-2022

Volledige rust en schone camping

Wij staan nu een kleine week met veel plezier op de camping. Het is een oase van rust dus neem aan dat de ‘travelers’ dus vertrokken zijn. Zou jammer zijn als door de laatste referenties mensen beslissen niet naar deze camping te gaan.. vorige maand scoorde de camping nog een 9,1 en dat is het ook zeker waard wanneer je een rustige camping zoekt midden in de mooie natuur met vele prachtige uitval mogelijkheden.

• 5T.03-08-2022

Geen aanrader

Na het lezen van alle positieve recensies gekozen voor deze camping. Maar die recensies zijn veel te positief. Heel jammer want er zit zeker potentie in de camping. Het ligt in een prachtige omgeving aan een mooi riviertje. En vanuit de camping zijn er veel mogelijkheden voor een dagje uit. Als iedereen rekening met elkaar zou houden zou het ook stil kunnen zijn om 22 uur.
    Het sanitair is niet schoon en over de gehele camping ligt veel rotzooi. Door groep Travelers die er lange tijd staan is er veel onrust. Ook de speeltuin voor de kinderen heeft groot onderhoud nodig. Animatie hebben we niet gezien.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5A301-08-2022

Rustig?????

Afgaande op de positieve reviews hebben wij op deze camping geboekt, het zou er rustig zijn en een animatieruimte voor kinderen. Wij hebben iedere nacht wakker gelegen van een grote groep Ierse travellers die er tot in het najaar staan. Deze mensen leven s'nachts en maken veel lawaai, ruzies, starten van auto's en harde muziek. Doorgegeven aan de eigenaar maar er wordt niets mee gedaan. We waren echt niet de enigen die hier veel overlast van ondervonden. En een animatieruimte is er niet alleen een overkapping met tafeltennistafel. Gelukkig was het weer fantastisch en ons kleinkind heeft zich bij de Our vermaakt.

• 9Ilse13-07-2022

Mooie rustige camping

Op deze camping zijn de vaste plaatsen gescheiden van de toeristische plaatsen die op een mooi veld in cirkels staan. Daarachter ligt een groot veld om te kunnen voetballen en kampvuur te stoken. Daarnaast ligt de geweldige rivier met soms hele diepe gedeeltes waarin je goed kunt zwemmen. Sanitair is keurig. Eigenaren spreken goed Nederlands en zijn erg aardig, ze vinden t leuk als je op t kleine terras een biertje komt drinken. Als je het vraagt mag ze ook het 18e eeuwse kerkje op t terrein bekijken. Ze raden je prachtige wandelingen aan zoals naar de grune holle!! Heerlijke plek

• 8Eetgelegenheden
  • 10Femke Coppen-Juffer29-08-2020

Super fijne camping!

In augustus 2 weken gekampeerd. Mooie camping, leuke opzet van de plekken, in ronde cirkels met veel ruimte. Bij elke plek water en stroom. Toiletgebouwen worden 3 x per dag schoongemaakt en zijn echt super netjes! Broodjes kun je op de camping bestellen. Op een klein half uurtje rijden door de mooie omgeving heb je in Neuerburg een Aldi, Lidl, Rewe en een Action achtige winkel bij elkaar. Op de camping eet je voor weinig geld een super lekkere pizza. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden onze hond mee, perfecte plekken om te wandelen, je loopt meteen vrij weg de camping af. Door Corona dit jaar geen animatie, maar onze kids hebben zich prima vermaakt met fiets, step, rivier om dammen in te bouwen en visjes vangen. Je mag bij de rivier vuur maken en je mag bbqen. Voor ons vast niet de laatste keer!

• 8Irma05-08-2020

Mooi vakantieplekje.

Mooi plekje aan de Our, rustige camping, comfortabele trekkershutten met eigen sanitair en fijn terras. Vriendelijke eigenaren, prima restaurantje. Vanaf de camping kan je mooie wandelingen maken, een deel van de dag in en bij het riviertje hangen is ook leuk. Enige wat jammer was dat we de pech hadden een aantal luidruchtige buren te hebben. Verder helemaal voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden

Camping Ourtal-Idyll info