Camping Eifelidyllsterstersterster

Tonen op kaart

110 reviews over Camping Eifelidyll

• 2019
    8Jan01-09-2019

Leuke plek, fijne sfeer, veel te doen

Samen met mijn zoon hebben wij erg genoten hebben van onze vakantie op de camping Sauer-Our. De rivier, de ruime plekken, maar zeker ook de prettige sfeer waren hierbij belangrijke items. In het bijzonder wil ik Edwin, de beheerder, complimenteren met zijn vriendelijk, positieve en praktische inzet. Wij voelden ons zeer welkom. Ook genoeg (teveel!) te doen in de omgeving; vissen, wandelen, fietsen, kastelen, musea.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Smits30-08-2019

Super.

Leuke gezellige camping. Samen met vrienden.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Sharon30-08-2019

Gezellig gehad

Leuk. Sanitair niet fantastisch.

• 5Staat v/h sanitair

• 10Fam.Hulstman.30-08-2019

Volgend jaar weer.

Ruime camping,mooie ruime staanplaatsen en een prachtige omgeving.En diervriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Van Dijk24-08-2019

Nooit meer

We snappen niks van deze cijfers. Aankomst via telefoon, weinig persoonlijks. Sanitair schoon maar gedateerd. Gasthoff eten hebben we daar niet gedaan, broodje is te krijgen. Inrichting daar was en rook naar 1960. Hingen briefjes op toiletgebouw dat oa een fietsje " vermist" was, voelde niet veilig. Veel vaste caravans waarvan niet alles goed verzorgd. Plaatsen ruim maar ook daarin weinig persoonlijk: zoek maar uit waar je je spullen neerzet. En dan bijna 50 euro per nacht, nee wij komen hier niet meer terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Wessels16-08-2019

Fantastich.

Een fantastische camping. Prachtig gelegen aan het riviertje. Onze kinderen van 5 en 8 hebben zich zeer goed vermaakt. Om de dag leuke animatie. Prachtige wandeling gemaakt bij Kordel. Met hangbruggetjes over het water. Ook een bezoek aan het kasteel van Vianden is zeker de moeite waard. Een wandeling door de Teufelsschlucht en een bezoek aan het Dinopark waren ook zeker de moeite waard.

• 10M Hepkema08-02-2019

In een wordt het was Fantastish .

Wij hebben op deze camping de vakantiewoning gehuurd. Die is van alle gemakken voorzien , en de bedden slapen heerlijk . Die rust die er is wanneer je s morgens vroeg wakker wordt en geen auto's of andere dagelijkse geluiden hoort is eenmalig. Er is een gezellig terrasje waar je lekker ontspannen kunt, en er is genoeg te doen ,en op een afstand van 6km ben je al in luxenburg waar je lekker goedkoop tanken kunt. Wij hebben er genoten en het is voor iedereen een aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    9Carlo en Djamila heijne23-12-2018

Geweldig!

Wat hebben wij een gezellig weekend gehad op deze camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt ( 10 en 16jaar) heerlijke verse broodje zijn er te verkrijgen. Ook de pizza 's van Margareth zijn er super. De schnapps die ze zelf stoken gleed er lekker in... Wij komen uiteraard graag terug. Franz en Margareth tot de volgende zomer :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Anton Gennip van22-12-2018

Fantastische Camping Zeer kindvriendelijk. Mooie rustige omgeving. En Zeer lieve eigenaren.Is een familie bedrijf die ook zeer behulpzaam zijn. Genoeg om ook in de omgeving te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Rob van Rijn21-12-2018

Geweldige camping

Rustige camping midden in de natuur aan het beekje de Our Het is een familiebedrijf met aangename medewerkers. In de omgeving zijn er veel leuke dingen te doen.

Gereisd met partner in mei 2018

6 tips over Camping Eifelidyll

• Jansen, 22-09-2013

We vonden de Teufelsschlucht erg indrukwekkend en leuk (het was 33 graden, maar in de schlucht was het stukken koeler!)

• A. van Boven, 29-06-2013

volg de laatste kilometers niet de aanwijzingen van de navigatie, maar rij door tot Roth en ga via Roth naar Gentingen

• Irene, 02-05-2012

Dagje naar Metz (Frankrijk), 1.5 uur rijden. Vianden , Diekirch, Bitburg. Stad Luxemburg. Wandelen vanaf het kasteel van Beaufort, bijvoorbeeld de wandeling van 4,5 km onder allerlei rotspartijen door. is ook leuk met kinderen. Volg dan vanaf het kasteel de houten bordjes met de vogels erop. Route begon net vooraan in het bos. Brandstof is voordelig in Luxemburg, evenals goede wijnen en sterke drank. overige levensmiddelen zijn in Duitsland prima betaalbaar.

2 vragen over Camping Eifelidyll

• JanenPeet, 24-02-2016

Afstand speeltuin

Weet iemand hoever de afstand van de trekkershutten is naar de speeltuin?

• Wijhe, 29-08-2012

rolstoeltoegankelijk

Zijn de blokhutten ook toegankelijk met een rolstoel

Tom Griffioen, 09-07-2013

Er is wel een gehandicapten-accommodatie in het toiletgebouw, de blokhutten hebben wij niet van binnen gezien. Even bellen dus.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig