Camping Eifelidyll

Meer camping info

113 reviews over Camping Eifelidyll

• 10Femke Coppen-Juffer29-08-2020

Super fijne camping!

In augustus 2 weken gekampeerd. Mooie camping, leuke opzet van de plekken, in ronde cirkels met veel ruimte. Bij elke plek water en stroom. Toiletgebouwen worden 3 x per dag schoongemaakt en zijn echt super netjes! Broodjes kun je op de camping bestellen. Op een klein half uurtje rijden door de mooie omgeving heb je in Neuerburg een Aldi, Lidl, Rewe en een Action achtige winkel bij elkaar. Op de camping eet je voor weinig geld een super lekkere pizza. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden onze hond mee, perfecte plekken om te wandelen, je loopt meteen vrij weg de camping af. Door Corona dit jaar geen animatie, maar onze kids hebben zich prima vermaakt met fiets, step, rivier om dammen in te bouwen en visjes vangen. Je mag bij de rivier vuur maken en je mag bbqen. Voor ons vast niet de laatste keer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Irma05-08-2020

Mooi vakantieplekje.

Mooi plekje aan de Our, rustige camping, comfortabele trekkershutten met eigen sanitair en fijn terras. Vriendelijke eigenaren, prima restaurantje. Vanaf de camping kan je mooie wandelingen maken, een deel van de dag in en bij het riviertje hangen is ook leuk. Enige wat jammer was dat we de pech hadden een aantal luidruchtige buren te hebben. Verder helemaal voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Aymie23-07-2020

Rustig ruim opgezette camping

Ruim opgezette camping zonder veel regels. Ongedwongen sfeer en je mag zelf plekje uitzoeken. einddatum doorgeven is ook niet perse nodig. Leuke ruime plekken en veel ruimte voor kinderen om te spelen. Door corona geen animatie. Verwacht geen pretpark, maar juist rust en ruimte. Ouderwets spelen. Stepje of skateboard mee. Leuk riviertje om in te spelen en te zwemmen. Lekkere broodjes en sanitair prima. Ideale camping in corona tijd. 1,5 afstand houden is geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Jan01-09-2019

Leuke plek, fijne sfeer, veel te doen

Samen met mijn zoon hebben wij erg genoten hebben van onze vakantie op de camping Sauer-Our. De rivier, de ruime plekken, maar zeker ook de prettige sfeer waren hierbij belangrijke items. In het bijzonder wil ik Edwin, de beheerder, complimenteren met zijn vriendelijk, positieve en praktische inzet. Wij voelden ons zeer welkom. Ook genoeg (teveel!) te doen in de omgeving; vissen, wandelen, fietsen, kastelen, musea.

• 8Eetgelegenheden

• 9Smits30-08-2019

Super.

Leuke gezellige camping. Samen met vrienden.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Sharon30-08-2019

Gezellig gehad

Leuk. Sanitair niet fantastisch.

• 5Staat v/h sanitair

• 10Fam.Hulstman.30-08-2019

Volgend jaar weer.

Ruime camping,mooie ruime staanplaatsen en een prachtige omgeving.En diervriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Van Dijk24-08-2019

Nooit meer

We snappen niks van deze cijfers. Aankomst via telefoon, weinig persoonlijks. Sanitair schoon maar gedateerd. Gasthoff eten hebben we daar niet gedaan, broodje is te krijgen. Inrichting daar was en rook naar 1960. Hingen briefjes op toiletgebouw dat oa een fietsje " vermist" was, voelde niet veilig. Veel vaste caravans waarvan niet alles goed verzorgd. Plaatsen ruim maar ook daarin weinig persoonlijk: zoek maar uit waar je je spullen neerzet. En dan bijna 50 euro per nacht, nee wij komen hier niet meer terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Wessels16-08-2019

Fantastich.

Een fantastische camping. Prachtig gelegen aan het riviertje. Onze kinderen van 5 en 8 hebben zich zeer goed vermaakt. Om de dag leuke animatie. Prachtige wandeling gemaakt bij Kordel. Met hangbruggetjes over het water. Ook een bezoek aan het kasteel van Vianden is zeker de moeite waard. Een wandeling door de Teufelsschlucht en een bezoek aan het Dinopark waren ook zeker de moeite waard.

• 10M Hepkema08-02-2019

In een wordt het was Fantastish .

Wij hebben op deze camping de vakantiewoning gehuurd. Die is van alle gemakken voorzien , en de bedden slapen heerlijk . Die rust die er is wanneer je s morgens vroeg wakker wordt en geen auto's of andere dagelijkse geluiden hoort is eenmalig. Er is een gezellig terrasje waar je lekker ontspannen kunt, en er is genoeg te doen ,en op een afstand van 6km ben je al in luxenburg waar je lekker goedkoop tanken kunt. Wij hebben er genoten en het is voor iedereen een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair