Camping Eifelidyll

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

94 reviews over Camping Eifelidyll in het Nederlands

In een wordt het was Fantastish .

M Hepkema,
8-2-2019

Wij hebben op deze camping de vakantiewoning gehuurd. Die is van alle gemakken voorzien , en de bedden slapen heerlijk . Die rust die er is wanneer je s morgens vroeg wakker wordt en geen auto's of andere dagelijkse geluiden hoort is eenmalig. Er is een gezellig terrasje waar je lekker ontspannen kunt, en er is genoeg te doen ,en op een afstand van 6km ben je al in luxenburg waar je lekker goedkoop tanken kunt. Wij hebben er genoten en het is voor iedereen een aanrader.

Geweldig!

Carlo en Djamila heijne,
23-12-2018

Wat hebben wij een gezellig weekend gehad op deze camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt ( 10 en 16jaar) heerlijke verse broodje zijn er te verkrijgen. Ook de pizza 's van Margareth zijn er super. De schnapps die ze zelf stoken gleed er lekker in... Wij komen uiteraard graag terug. Franz en Margareth tot de volgende zomer :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Anton Gennip van,
22-12-2018

Fantastische Camping

Zeer kindvriendelijk.

Mooie rustige omgeving. En Zeer lieve eigenaren.Is een familie bedrijf die ook zeer behulpzaam zijn.

Genoeg om ook in de omgeving te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige camping

Rob van Rijn,
21-12-2018

Rustige camping midden in de natuur aan het beekje de Our

Het is een familiebedrijf met aangename medewerkers.

In de omgeving zijn er veel leuke dingen te doen.

Gereisd met partner in mei 2018

Zeer aan te bevelen !

justus walop,
21-12-2018

3 weken in een caravan gezeten ! Was fantastisch. Heerlijk rustig en alles was zeer schoon. Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Deze camping is zeer aan te bevelen. Voor kinderen is er ook een en ander te doen. In het hoogseizoen is er animatie.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig vakantie vieren

joop Kuypers,
8-10-2018

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, zeer mooie omgeving ,we komen er alle jaren sinds 12 jaar lang, een goed restaurant vind je over de brug links in Vianden langs het water Nederlandse eigenaar voor weinig perfect eten,tanken en rookwaren bij het tank station in Vianden, verder zijn er veel bezienswaardigheden in een straal van 75km rond de camping, met ander woorden een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische en zeer relaxte vakantie !!!

Familie Tip,
26-8-2018

Bent u op zoek naar een zeer relaxte uitvalsbasis voor meer dan genoeg vertier in de nabije omgeving van Luxemburg en Duitsland, dan is Camping Eifelidyll het meer dan overwegen waard. Franz, Margreth en de kinderen zijn zeer hartelijke mensen en doen er alles aan om hun gasten het naar hun zin te maken. De Eifel is een hele mooie, bosrijke en rustige omgeving. Binnen een straal van maximaal een uur rijden is er ongelofelijk veel te doen en te zien. Trier, Echternach, Vianden, Teufelsschlucht, Müllertal. Het kan niet op.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Verblijf zeker voor herhaling vatbaar.

A. Janson,
9-8-2018

Ronde velden met aan de rand de caravans. Dit is gezellig en geeft veel ruimte. Zowel in Duits- als Luxemburgs gebied genoeg te zien en te doen.

Familie kamping bij uitstek

F.Heinis,
28-7-2018

Het gemoedelijker , de rust , vrijheid , accomodatie , organisatie gewoon een echte familie kamping zoals het hoort , ze geven je het gevoel dat je thuis bent , geweldig

Gereisd met partner in juli 2018

fantastisch

familie. kuypers enschede,
31-3-2018

geweldige camping, rustig gelegen aan de Our,veel kleine dorpen en bezichtwaardigheden, de eigenaar en familie en personeel erg behulpzaam en vriendelijk, Goed eten kan je in de buurt over de brug in vianden Luxemburg links een Nederlands restaurant waar je goed en goedkoop kan eten, kortom geweldige omgeving. wij komen er al vele jaren en blijven terug komen omdat er veel te zien is, ook leuk te weten tanken en rookwaren kopen in vianden,vanaf dickirs de trein naar stad Luxemburg heel goedkoop je kan 24 uur lang elke trein en bus pakken, kinderen tot 12 jaar gratis. kortom een genot voor weinig geld.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eifelidyll in Gentingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eifelidyll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.