Pension
Kleine hotelsWeer vandaag20°16°
8,9

14 reviews over Pension Brückenschenke in het Nederlands

Gemoedelijk genieten van Duitse degelijkheid, top!

M. Venhuizen
15-8-2019

Een fijn, rustig, kleinschalig en degelijk Duits pension, gerund door een sympathiek Nederlands stel. De kamers hebben een prettig balkon, het ontbijt is meer dan prima en er is een ruime tuin. Veel privacy en prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving (met auto). Het slaperige dorpje heeft naast een mooie omgeving geen voorzieningen, maar er zijn een paar heerlijke restaurantjes (voor 'n habbekrats) in de omgeving in Schuld en Antweiler (Paolo). Wij hebben ons er thuis gevoeld en er 10 hele fijne én voordelige dagen gehad (ons hondje ook) Een aanrader als je rust, gemoedelijkheid en een mooie omgeving belangrijker vindt dan steriele luxe.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijke vakantie gehad

Hans robbescheuten
27-7-2017

We zijn er 4dagen geweest heerlijk gewandeld het hotel was zeer goed en het eten ook voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juli 2017

Super ervaring

Elise Bunschoten
21-5-2017

Met een groep genoten van de gastvrijheid. Motor-Laarzen konden gedroogd worden, er werd afgesloten met een Bbq. Genoten!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

gemoedellijk familiepension

Ed Hoekstra
8-1-2017

Pension Brückenschenke in Fuchshofen is een ideaal uitgangspunt voor fiets,.motor en autoritten. de omgeving is fanatisch het eten goed en de kamers zijn voor die prijs uitstekend

Gereisd Met partner in juni 2016

Zeer gemoedelijk familiehotel waar je ook lekker

Ed Hoekstra
22-7-2016

Prima kamers met zeer goede boxspringsbedden, badkamer is klein maar wel compleet. Alles is perfect schoon. In sommige kamers staan ook goede stoelen maar niet in elke kamer, Parkeren moet in de omgeving er is geen parkeerterrein. Het hotel ligt in een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen, wandelen, motorrijden of toeren met de auto.

Gereisd Met partner in juni 2016

Met een motorgroep genoten van de gastvrijheid.

Frans Kouwenhoven
16-7-2016

Eten is goed, kamers netjes wel een beetje gedateerd maar schoon.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

tegenvaller

mirnada61
8-7-2016

Na veel goede recensies te hebben gelezen voor dit gekozen. Nou dat viel best tegen. Zeker prijs/kwaliteit.

De mensen waren heel erg vriendelijk en het was ook wel redelijk schoon. Maar wanneer jij een allergievraag hebt en ze zeggen dat het geen probleem is en vervolgens wordt je toch heel erg ziek van het eten dan is er iets niet goed of niet hygienisch. Dit was een dubbele domper want we hadden iets te vieren en gekozen om in hotel te eten omdat het geen probleem zou zijn zodat ik ook een glaasje wijn bij het eten kon nemen. Vervolgens werd er de andere dag niet geinformeerd hoe het nu was. Dat vond ik een beetje nalatig.

En dan kan men nog zo vriendelijk en aardig zijn maar dat maak je er niet mee goed. Ik heb er een minder goed gevoel aan over gehouden.

Mijn man had er verder geen problemen mee en vind het wel waard om het ter zijner tijd nogmaals te proberen. Al was het maar om te kijken of prijs/kwaliteit nu beter in verhouding zijn.

Gereisd Met partner in juli 2016

Voor wie wil weten wat gastvrijheid is...

Martin
19-6-2016

Niet alleen als organisator van motor reizen kom ik graag in dit pension, ook met het gezin hier prima vermaakt. Het hotel is netjes, de bediening vriendelijk en de service uitstekend. Zowel het ontbijt, de lunch (ook pannenkoeken op de kaart) en het diner wat hier geserveerd wordt is uitstekend. Mooie ruime kamers met goede bedden en bijna allemaal een balkon. Door de rolluiken komt geen licht de kamer binnen dus kijk goed hoelaat het is want je slaapt zo een gat in de dag.

De omgeving leent zich ideaal voor motorrijders wandelaars en fietsers met rustige wegen en leuke dorpjes. Tips om te doen heeft de gastvrouw in overvloed. (Dierenparken, speeltuinen, musea en de nurburgring) Ook kinderen vermaken zich hier prima. Een voetbal veldje naast het hotel en een schommel in de tuin zorgt voor prima vermaak en in de omgeving voldoende uitjes.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel plezierig

thijs.gonny
19-10-2015

Met 3 broers een mooi weekend gehad. Een wat verouderd hotel, maar alles netjes schoon, vriendelijke eigenaars met goed eten, goede prijs kwaliteit verhouding !

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Mooi Pension/hotel

Jan_125
3-8-2014

Heel leuk hotelletje. Kamers waren prima. Wij waren met 4 en toen bleek dat de ene kamer veel ruimer was dan de andere. Wij hadden de kleine vandaar de lagere beoordeling. Badkamers verschillende kleuren tegels met bijpassende handdoeken. Smaakvol, zo ook het servies. Ontbijt was prima. Op zondag omelet met spek. Verrassend. De eigenaren en personeel ook heel aardig en attent. Verwacht niets van het dorp. Ligt wel in een mooie omgeving en vlakbij leuke plaatsjes. Mooie ruime tuin die eindigt aan de oever van de Ahr. Speelveld ook nog aan de overkant, onder de weg door te bereiken. Kamer had wat je mag verwachten met hele fijne bedden, douche cabine en toilet. TV met BVN. Goede prijs kwaliteit verhouding. 3 gangen menu 21,50 keus uit 2. Verder Schnitzel, steak of braadworst. Alles prima klaargemaakt.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brückenschenke in Fuchshofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brückenschenke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.