Hotel 1514 Freinsheim Boutique

Hotel 1514 Freinsheim Boutique

Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor 1514 Freinsheim Boutique voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel 1514 Freinsheim Boutique in het Nederlands

Het is ons "stamhotel" in de Pfalz.

Hennie Boelens
22-5-2016

Prima keuken en de Nederlandse eigenaar/gastheer is geweldig. Gastheerschap zoals het hoort, attent, charmant, humor. Heerlijke superschone kamers met grote ruime bedden. We gaan in oktober weer om de wijnoogst mee te maken en heerlijk te wandelen in de omgeving. Hopelijk is weer van dien aard dat we op het terras een heerlijk glas Weissburgunder kunnen drinken. Freinsheim is een leuk intiem stadje.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch gastvrij hotel met geweldige keuken

Hennie Boelens
27-12-2015

In Juli 4 nachten verbleven in Hotel 1514. Zeer smaakvol ingerichte ruime kamers en badkamer. . Gastheerschap is geweldig, attent maar niet overdreven. Heerlijk gegeten in de binnenplaats onder een reusachtige boom. Mooie plek om te wandelen, midden in de wijngebieden van de Pfalz. Wij komen zeker terug in 2016.

Gereisd Met partner in juli 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1514 Freinsheim Boutique in Freinsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1514 Freinsheim Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.