Hotel Schoos ***

Hotel Schoos
7,7

Weer vandaag1°-6°

14 reviews over Hotel Schoos in het Nederlands

Wij hadden een kamer aan de achterkant met mooi uit zicht en rustig. Voorkant ligt aan drukke weg.

Kamer en badkamer zijn netjes en schoon en goede bedden.

Wij hadden half pension. Dan krijg je bij het dinner 4 gangen. En het eten was heel erg lekker, maar voor ons wel een beetje veel.

De wellnes was ook heel erg lekker.

Het hotel had 1 nadeel, er mocht gerookt worden in de bar en de hal.

Dus voor ons niet s'avonds even in de bar zitten om wat te drinken of een spelletje te doen.

Het stonk ook naar de rook in de hal.

Het restaurant en de kamers zijn wel rookvrij.

Verder een prima hotel.

Wij hebben er een leuke week gehad.

Goede uitvalbasis

Henk. B, 16-8-2017

Schoon hotel met goed eten.

Voorkant hotel gelegen aan drukke straat.

Zeker voor herhaling vatbaar, zeer goed hotel.

Fam. Verhelle, 29-7-2017

Kan eigenlijk geen negatieve punten geven. Komen zeker nog terug.

zeer tof hotelletje

nancy willems, 22-4-2014

ik begrijp de negatieve beoordelingen van de mensen niet zijn hier geweest met het paasweekend en dit is een zeer tof hotel vriendelijke mensen zeer lekker eten ruime kamers en toffe faciliteiten de omgeving die is ook prachtig en er is van alles te doen alleen van het gebak mag je ni teveel verwachten dat zijn 2 stukjes cake maar daar ga ik nu ni over zeuren hier gaan wij zeker nog eens naar terug

Mooi en verzorgd hotel

Wendy, 31-7-2013

Wij waren hier met onze hele familie en hebben genoten van ons weekend! Mooie ruime kamers, lekker en uitgebreid ontbijt avondeten was ook super lekker. Kinderen hebben hun super geamuseerd in het zwembad(wel niet groot maar voldoende) Wij hebben ondertussen kunnen genieten van de sauna. De mensen waren ook heel vriendelijk. Voor mij hadden de kinderen voldoende keuze voor het avondeten.

Voor herhaling vatbaar!

W. Peeters, 31-10-2012

We zijn pas terug van een gastronomisch arrangement in hotel Schoos: het 3-gangen menu de eerste avond was zeer eenvoudig maar lekker; het 5-gangen menu was voortreffelijk!De hotelaccomodatie is verzorgd en proper. Het personeel is klantvriendelijk en gemoedelijk. Het wellnesgedeelte is in orde.Mooie wandelomgeving. Eén minpuntje: roken in de bar en inkomhal is toegestaan.Verhouding prijs/kwaliteit is ok.

Voor herhaling vatbaar!

W. Peeters, 31-10-2012

We zijn pas terug van een gastronomisch arangement in hotel Schoos: het 3-gangen menu de eerste avond was zeer eenvoudig maar lekker; het 5-gangen menu was voortreffelijk!

Mooie wandelomgeving. Eén minpuntje: roken in de bar en inkomhal toegestaan.

Prijs/kwaliteit correct.

Dubbel gevoel

paul.paridaens, 30-9-2012

Wij waren dit week-end te gast(?) in hotel Schoos.

Kamers,klein maar zeer net,idem linnen.Zeer degelijk onderhouden welness-center,Meer dan behoorlijk ontbijt.

Min- punten: onpersoonlijke sfeer,roken in de bar, en bar slechte warme keuken .restaurant personeel heeft geen stijl,dit tart elke verbeelding.

Niet voor herhaling vatbaar.Paul Paridaens

nooit meer!

johan mertens, 2-8-2011

als tussenstop gehad van willingen upland naar belgie. bedroevend hotel.

Een redelijk mooi en rustig hotel

Jean, 10-12-2010

Een rustig en redelijk mooi hotel voor wandelaars.Het eten kon voor ons part iets beter.Kamers proper en verzorgd.Het personeel heel vriendelijk en beleefd

We hebben een aantal aanbieders voor Schoos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schoos in Fleringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schoos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schoos scoort een 7.72 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: